brzozak2 242 Opublikowano 28 Grudnia 2007 @Agrotron155 - jeżeli uważasz że to takie logiczne, to spróbuj proszę nam to jakoś logicznie wytłumaczyć ;] pewno nie tylko ja i @brzozak2 jesteśmy bardzo ciekawi....;] agrotron 155 od agrotrona 165.7 niczym się nie różni oprócz mocą orazrozmiarem opon wiem to bo chłopaki z serwisu to nawet mi mówili mają tą samą kabinę tą samą wysokość długość a agrotron jest niewiele szerszy na swoich podstawowych oponach o 2cm a mają udżwig ten sam mase ma większą 165.7 przez opony i pare obciążników więcej oraz mają inne oprogramowania tak to dalej sie sluchaj chlopakow z serwisu co olej zmieniaja, nie obchodza mnie wymiary zewnetrzne tylko to co w srodku siedzi, a taki serwisant wezmie z polki to co do 165.7 pasuje i wymieni bo nad czym wiecej ma sie zastanawiac no tak i w vw z 90 km TDI da sie łatwo wyciągnąc 110km TDI ZA 1000zł w serwisie tylko staniesz na swiatlach z tdi co ma orginalnie 110 KM i nie dojdziesz go gwarantuje Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94176
zetor 4 Opublikowano 28 Grudnia 2007 no tak bo jednak jesli sie chce miec wiecej mocy to trzeba brac w salonie lub z oryginalnymi ustawieniami...napewno sie rożnią "duperelami" Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94189
brzozak2 242 Opublikowano 29 Grudnia 2007 no tak bo jednak jesli sie chce miec wiecej mocy to trzeba brac w salonie lub z oryginalnymi ustawieniami...napewno sie rożnią "duperelami" o te wlasnie duperele chodzi ktorych nie da sie przeskoczyc programem, widze ze nadajesz na dobrych falach a w ciagniku jeszcze bardziej niz w samochodzie trzeba na to zwracac uwage Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94222
zetor 4 Opublikowano 29 Grudnia 2007 brzozak staram sie myslec realnie i wyznaje zasade ze jakbym miał załowac to bym wolał dopłacic ja bym nic w ciągniku nie kombinował bo skoro kupowałabym ciągnik o mocy np 100 km to miałem zamierzenia i maszyny do 100 konnej maszyny a nie do 120 konnej na przykład...ale do odwaznych swiat nalezy Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94254
Root Admin yacenty 4979 Opublikowano 29 Grudnia 2007 oj brzozak tutaj sie nie zgodze - wiem jak wyglada swiat elektroniki i wydaje mi sie duzo podobnego jest w motoryzacji, musialbym dokladnie przestudiowac roznice w takich autach czy moze ciagnikach ale wydaje mi sie ze jest to bardzo mozliwe ze kwestia tylko elektroniki i mamy 3 rozne ciagniki - powiedzmy 155, 165, 175km wiem ze swojej byłej branzy ze majac identyczny hardware w pralce - klient mogl dostac az 24 rozne modele w sklepie w roznych cenach!!! różniły się tylko jedna opcja jaka była zapisana w pamieci:) nawet nie oprogramowaniem tylko jedna opcja czyli powiedzmy 4 czy 6 bajtami pozdrawiam YacentY Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94434
brzozak2 242 Opublikowano 29 Grudnia 2007 no to teraz zeby uzyskac jakies rozstrzygniecie trzeba bardzo wnikliwie poszukac raczej niedostepnych informacji Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94547
LowRider 33 Opublikowano 29 Grudnia 2007 yacenty tutaj dobrze gada poszczególne modele mogą różnić się szczegółami w silniku (jakieś tam różnice zawsze w danej serii występują) i jego OPOROGRAMOWANIEM , ale największe różnice to jednak widzimy w LICZBACH przykładowo: 130KM, 150KM, 165KM i kolejno 235tyś PLN, 250tyś PLN 270tyś PLN, a to wszystko wynika z tego, że jest taka potrzeba rynku, aby dany producent nie miał dziury w swojej ofercie. Wystarczy zmienić oprogramowanie silnika i już się ma kolejny model ciągnika czy samochodu w ofercie mocniejszy od poprzednika o 15KM a droższy o 20tyś. PLN <_<. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94657
Kizo 8 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Z tym zwiększeniem mocy poprzez zmianę tylko oprogramowania to często nie jest tak do końca prawda. Owszem może się zdarzyć, że jakieś dwa modele o różnicy mocy 7-10km mają wszystko identycznie poza właśnie tym oprogramowaniem sterującym pracą silnika. Jednak przy większych różnicach mocy zazwyczaj stosowane są większe turbosprężarki, większy stopień sprężania, inny kształt komory spalania i wiele innych detali nie wspominając już o tym, że ta sama seria ciągników ale o większej mocy może mieć wzmacniane elementy przeniesienia napędu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94704
K100 98 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Nie zappminajcie ,że turbina nie jest już tylko wirnikiem ona terz jest sterowana elektroniką podczymanie turbo itc. w przypadku 130 a 150 bajer bedzie tkwił tylko w oprogramowaniu 165 moze miec wiekszy intercoler większa średnica zwężki na turbinie lub wydatniejsza chłodnice ale na 100% tego nie potwierdze bo tych silników razem nie widziałem wątpie w to zeby blok silnika sie róznił czy głowica i wtryskiwacze Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94764
Agrotron155 62 Opublikowano 29 Grudnia 2007 @Agrotron155 - jeżeli uważasz że to takie logiczne, to spróbuj proszę nam to jakoś logicznie wytłumaczyć ;] pewno nie tylko ja i @brzozak2 jesteśmy bardzo ciekawi....;] agrotron 155 od agrotrona 165.7 niczym się nie różni oprócz mocą orazrozmiarem opon wiem to bo chłopaki z serwisu to nawet mi mówili mają tą samą kabinę tą samą wysokość długość a agrotron jest niewiele szerszy na swoich podstawowych oponach o 2cm a mają udżwig ten sam mase ma większą 165.7 przez opony i pare obciążników więcej oraz mają inne oprogramowania tak to dalej sie sluchaj chlopakow z serwisu co olej zmieniaja, nie obchodza mnie wymiary zewnetrzne tylko to co w srodku siedzi, a taki serwisant wezmie z polki to co do 165.7 pasuje i wymieni bo nad czym wiecej ma sie zastanawiac no tak i w vw z 90 km TDI da sie łatwo wyciągnąc 110km TDI ZA 1000zł w serwisie tylko staniesz na swiatlach z tdi co ma orginalnie 110 KM i nie dojdziesz go gwarantuje chodzi mi o takiego co przyjechał na przegląd z laptopem Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94784
brzozak2 242 Opublikowano 30 Grudnia 2007 chodzi mi o takiego co przyjechał na przegląd z laptopem to dalej nic nie zmienia Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94947
Agrotron155 62 Opublikowano 30 Grudnia 2007 chodzi mi o takiego co przyjechał na przegląd z laptopem to dalej nic nie zmienia oni już takie operacje przeprowadzali Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-94994
LowRider 33 Opublikowano 30 Grudnia 2007 W swoim poprzednim poście chciałem uwzględnić to, że różnica w cenie między modelami z danego typoszeregu nie jest adekwatna do różnic konstrukcyjnych między danymi modelami. Nie mówię tutaj tylko o DF widocznym na zdjęciu ale też o innych markach. Czym się poszczególne modele różnią, najlepiej sprawdzić w katalogu części Jeśli chodzi o silnik VW 1.9tdi to wersja 90KM w stosunku do wersji 110KM różni się na przykład końcówkami wtryskiwaczy, te do mocniejszej wersji mają większe otwory, przez co mają inną charakterystykę pracy i lepiej pracują przy wyższych dawkach paliwa. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-95003
mav 1 Opublikowano 30 Grudnia 2007 a dla mnie sytuacja jest prosta. Zróbcie sobie chipa najlepiej na silniku w kombajnie. Tam najszybciej wyjdzie co to daje i tak naprawdę czy ma to sens Które auto osobowe spędza 90% swojego czasu na obrotach z przedziału 90-100% ? Chyba nawet F1 nie osiąga takiego poziomu, bo obroty spadają jak zwalnia, a w kombajnie nie... Jeżeli chodzi o sam silnik, bez zagłębiania sie w resztę to różnica 15KM może być uzyskana bez niczego. I taka różnica to jest nic. Chodzi o to że obecnie silniki są produkowane z myślą o tym że mają chodzić max 15tyś mth i części do nich sie unifikuje żeby jak najbardziej obniżyć koszty. Bo kto jeździ więcej? Chyba tylko ci co sie nie rozwijają. Teraz nikomu nie zależy na tym żeby to chodziło w nieskończoność. Tak więc podejrzewam że jeżeli zmiany w silniku są i osprzęt jest mniejszy, to i tak skok 30KM przy takim wykorzystanie ciągnika jak to ma miejsce w Polsce nie bedzie miało drastycznego znaczenia w żywotności. Ale tak naprawdę w ciągniku który nie ma zmiennej geometrii łopatek, czy na tyle dużej turbiny żeby zmienić stopień doładowania. To zmiana dawki paliwa nie bedzie w należyty sposób wykorzystana i spowoduje to tylko większe koszty uzyskania tych 30KM, a w dalszym następstwie tylko częściowemu wzrostowi rzeczywistej mocy. Takie wg mnie kalekowanie No chyba że sie to zrobi profesjonalnie, stosując odpowiednie wymiany osprzętu. Ale po co? To nie zabawka jak samochód. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-95029
karol 37 Opublikowano 30 Grudnia 2007 http://www.tucholka.pl/katalog-mr.htm http://www.ziptuning.nl/pl/traktory/ Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-95040
zetor 4 Opublikowano 30 Grudnia 2007 W swoim poprzednim poście chciałem uwzględnić to, że różnica w cenie między modelami z danego typoszeregu nie jest adekwatna do różnic konstrukcyjnych między danymi modelami. Nie mówię tutaj tylko o DF widocznym na zdjęciu ale też o innych markach. Czym się poszczególne modele różnią, najlepiej sprawdzić w katalogu części Jeśli chodzi o silnik VW 1.9tdi to wersja 90KM w stosunku do wersji 110KM różni się na przykład końcówkami wtryskiwaczy, te do mocniejszej wersji mają większe otwory, przez co mają inną charakterystykę pracy i lepiej pracują przy wyższych dawkach paliwa. no i o te wtryski między innymi chodzi to by było za proste zeby kupic przykładowo samochod za 100 tys zł z silnikiem 100km dołozyc 1000zł i miec 120 km a w salonie ten sam samochod z silnikiem 120 km kosztuje 110 tys ...i co? w tak prosty sposob miałoby sie dołkładnie to samo 9 tysięcy taniej?...niemozliwe ! Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-95077
LowRider 33 Opublikowano 30 Grudnia 2007 no i o te wtryski między innymi chodzi to by było za proste zeby kupic przykładowo samochod za 100 tys zł z silnikiem 100km dołozyc 1000zł i miec 120 km a w salonie ten sam samochod z silnikiem 120 km kosztuje 110 tys ...i co? w tak prosty sposob miałoby sie dołkładnie to samo 9 tysięcy taniej?...niemozliwe ! @zetor możliwe, możliwe pomyśl sobie jakby to wyglądało, gdyby w przykładowo w salonie stał samochód za 100 tyś zł z silnikiem 100KM a obok niego ten sam model ale z silnikiem 120KM za 101 tyś zł, wtedy nieco głupie by to się wydawało, dlatego aby nie dopuścić do takich dziwnych sytuacji należy cenę tego modelu z silnikiem 120KM należy podnieść powiedzmy do 110 tys zł, bo przecież dopłacamy za osiągi a nie lekkie modyfikacje techniczne <_< przecież te inne wtryski, większa turbina, czy dodatkowy znaczek na tylnej klapie samochodu nie będą droższe w produkcji o 9 tyś zł Zaznaczam to jest przykład, a nie reguła, ale i tak w świecie motoryzacji i nie tylko występuje to na szeroką skalę.... @ mav sieczkarnia do kukurydzy też się zalicza do maszyn gdzie silnik pracuje na 90-100% swojej mocy i znam przypadek gdzie się podnosi moc z prospektowych 415 KM do 500KM, bo po co przepłacać.... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-95160
zetor 4 Opublikowano 31 Grudnia 2007 lowraider widze ze zgodzilismy sie w 100% ciekawe jak silnik wytrzymuje takie podniesienie mocy o 85 km ? i czy ta moc wiele poprawia prace sieczkarni? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-95236
farmer25 1 Opublikowano 2 Października 2008 super sprzet ile waży ten obciążniki i ile dałeś za traktor jeśli można wiedzieć Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-190405
sthil007 62 Opublikowano 22 Listopada 2009 no i o te wtryski między innymi chodzi smile.gif to by było za proste zeby kupic przykładowo samochod za 100 tys zł z silnikiem 100km dołozyc 1000zł i miec 120 km a w salonie ten sam samochod z silnikiem 120 km kosztuje 110 tys ...i co? w tak prosty sposob miałoby sie dołkładnie to samo 9 tysięcy taniej?...niemozliwe ! Tak własnie jest i pora zebys w to uwierzył Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-372855
Agrotron155 62 Opublikowano 19 Października 2015 Traktor chodzi już tak 10 lat i z silnikiem problemów nie miałem poza jednym zapowietrzeniem się czego przyczyną był korek wlewu paliwa przez co było zbyt duże podciśnienie a konstrukcyjnie traktory 155/165 nie różnią się niczym poza oprogramowaniem co sprawdzałem Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/38842-deutz-fahr-agrotron-155-z-plugiem-overum-xcelsior-dx/page/2/#findComment-1798932
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się