Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu DF Agrofarm 410?

Ciągnik Deutz-Fahr Agrofarm 410 z ładowaczem czołowym wykonuje prace na placu gospodarstwa. Wyposażony w silnik Deutz o mocy 85 KM, ciągnik ten zapewnia niezbędną siłę do efektywnej obsługi w codziennych pracach rolniczych. Czterocylindrowy silnik z pojemnością skokową 4.0 L gwarantuje optymalną wydajność, a mechaniczna skrzynia biegów 15/15 wspiera precyzyjne manewrowanie, co jest kluczowe przy załadunku i rozładunku materiałów. Maszyna, współpracując z ładowaczem czołowym, umożliwia sprawne przenoszenie ładunków, co czyni ją nieocenionym narzędziem w gospodarstwie. Solidna konstrukcja i zdolność do podnoszenia znacznych ciężarów sprawiają, że Agrofarm 410 jest idealnym wyborem do różnorodnych zastosowań na farmie.


Rekomendowane komentarze

Dzięki za 5 :rolleyes:

W Deutzu narazie zero awari,sprawuje się wzorowo,ale teraz gdybym miał brać takiego to pewnie bym dołożył do skrzyni 40/40 ;) jednak ten półbieg przydałby się niekiedy,przeważnie w prasie i transporcie :rolleyes: Pali zależnie od obciążenia,gdy ma lekko to dużo nie wciąga np:prasa do 5,5 kosiarka do 6l,beczka ok 4,5l,ale już w sieczkarni do qq nawet do 12l :D

Jedna wada to drogie części ;[ głupia szybka w dachu(szyberdach)kosztuje 630zł netto :blink: I właśnie dlatego daje 9/10 ;)

Ja chcę wiedzieć konkretnie porównując go do zetora który cichszy, który wygodniejszy, który mniej pali w podobnych pracach, który lepiej wykonany, który ma więcej przestrzeni i lepszy dostęp do dźwigni w kabinie i jakbyś musiał zamienić jednego na drugi taki sam to był by to zetor na df czy df na drugiego zetora? To, że droższe części to już wiem. :D I bezawaryjnej!

Cichszy troche będzie DF,wygodniejszy jak dla mnie też DF,ale w zetorze jest dużo większa przestrzeń w kabinie i miejsce pasażera,ze spalaniem jest porównywalnie,może DF spali troche mniej w lekkiej robocie,na dzień dzisiejszy gdybym miał fundusze pewnie wymieniłbym zetora na Agrofarma 420/430PL,ale gdyby wymienić tą proxe na jakąś proxime 100 power,to też bym nie narzekał bo zetory to też dobre ciągniki :rolleyes:

Czyli jak dla Ciebie to i ten i ten jest dobry. To w dojczu nie ma siedzenia dla pasażera? Ale konkretnie gdyby oba były w tej samej cenie to który według Ciebie lepszy bo wiadomo, że teraz zetor wygrywa dużo ceną. ;)

Kabina racja w DF mała i mi osobiście nie podobają się tak duże drzwi. Wsiadanie jest wygodniejsze czy tak samo? Bo nie widzę sensu ich montowania wolałem kabinę z dzielonym bokiem. <_<

No w Deutzu nie ma sidzenia pasażera,nawet gdyby było to jazda na nim zbyt komfortowa by nie była bo porostu jest za mało miejsca,co do drzwi to widze tylko jeden plus mianowicie większą widoczość.

Gdyby cena była taka sama to bez wachania wybrałbym deutza :rolleyes:

piotrek420:Za Deutzem stoi prasa

ThePatryk1000:Wiem,że można go podrasować,nawet się na tym poważnie zastanawiamy

ziemek256:Nie,jeśli już to w przyszłości ożeni się proxime a w zamian jakiś większy koń pociągowy plus nowy ładowacz na DF-a,Trac-lift po pierwsze jest za duży po drugie mocowania trzebaby dorabiać po trzecie kolor ;)

Wiem,że mocowania można zamówić,też widziałem new hollanda z trac liftem,  No właśnie w proximie jest montowany tłumnik daleko od kabiny (conajmniej 35cm) przez to ładowacz jest wysunięty sporo na przód,co za tym idzie mniej stabilny jest <_< gdyby rama była przy samej kabinie byłoby lux :rolleyes:  zetor bez tura będzie porównywalny wagowo z DF :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v