Skocz do zawartości

Track Lift 260sl - Problem!

zuras

Panowie mam problem. W tym miejscu czasami ale nie zawsze wycieka olej i to dość sporo. Nie ma tu ani weża ani nic skąd on sie bierze i jak ten wyciek zlikwidować? Porsze o pilną pomoc.


Informacje o zdjęciu Track Lift 260sl - Problem!


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • zetor7045xD
  • 7 533

Musisz wybić ten stworzeń i oblukać co i jak. Ale oleju nie powinno tam być chyba że tłok jakiś do d*py ale wątpie :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • poldi05
  • 9 230

To jest napewno od nadmiernego smarowania Popieram użytkownika Pawel6485 to jest właśnie przez to ten smar kiedyś już się przetopił przez słońce a pożądny samr tak się nie topi i dlatego wygląda jak by to był olej a to że tam ,,wycieka" to nie ma mowy o tym że przez tłok bo raczej do góry nie poleci :D miałem to samo kupiłem smac Claasa i teraz jest idealnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zuras
  • 1 627

Smar to sotsuje ten do łożysk do kombajnu wiec wątpie żeby on sie stopił od słońca. A to jest 100% olej bo mokry błotnik i ciągnik cały z prawej strony.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 637 6930

a czy takie smary nie zawieraja jakiegos oleju?

czasem zbiera sie jak postoi dluzej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromatik
  • 235 1652

A inne punkty smarne to dlaczego są suche, to na pewno wina siłownika. To jest siłownik jedno czy dwustronnego działania. Jeżeli jednostronny, to z tej strony powinien być odpowietrznik, olej wylatuje właśnie przez niego. Trzeba wymienić na tłoczysku komplet uszczelniaczy i będzie po kłopocie. Jeżeli siłownik jest dwustronny to gdzieś jest pęknięty cylinder, najszybciej gdzieś na spawie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 215 9494

koledzy jak widze to siłownik przechyłu łyzki i to jest siłownik dwustronnego dziłania. Masz do wymiany uszczelniacze te na koncu siłownika w srodku. Siłowniki w TL sa tak zrobione ze tłoczysko ma srodku pierscien z uszczelniaczamii na oby koncach cylindra sa uszczelniacze z tym ze ten zewnetrzny to widac gołym okiem a ten drugi niestety nie i wogóle ciezki temat bedzie to wymienic bo to prawie 1m i reka tam nie siegniesz :( A tak poza tym to nie masz takich małych otworków zaraz za cylindrem w tej cienszej rurze bo tamtendy powinien leciec olej jak jest wyciek. Przynajlmniej ja tak mam w TL 200 i taki siłownik rozbierałem ze 3 razy na czesci pierwsze :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zuras
  • 1 627

No włansie mi sie zdaje ze tmyi małymi otworkami leci.. a i kurde jest tak ze długo nie leci i nagle hlup.. czyli uszczelniacze.. orientuje sie ktoś jaki duży koszt tego tak mniej wiecej?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 215 9494

uszczelniacz zgarniajacy pasuje od polskiego tur 1-2 przynajmnij u mnie oczywisice grosze. kiedys jak zaczeły mi sie problemy z tym siłownikiem to dzwoniłem do kalisza i uszczelniaczy jako takich nie ma w sprzedazy !!!!!!!!! tylko siłownik 850zł wtedy kosztował na zamówienie. Takze rozbiez jak bedzie po robocie i dobierzesz cos w dobrym sklepie z czesciami :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kruczek14
  • 2 159

Tez mam taki problem, tylko ze ja mam tl 220 :/ I juz to oblukałem tam jest taka mała dziurka której nie widac :/ dopiero jak wybijesz sworzeń tak jakby odpowietrzacz i mi tez tam leci i własnie tez ciekawi mnie ile to może kosztowac. Bede to robił w najbliższym czasie bo leci tam dużo oleju i cły tur ulany i aż wstyd także jak będe wiedział więcej to jak chcesz to daj znac :)

Pozdro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.