Skocz do zawartości

Sanok D-46 B

Remont trwał niecałe 3 miesiace, no ale nie robilismy dzien w dzien.

Co zostalo zrobione:
-Nowe burty spawane we własnym zakresie
-Nowe ułożyskowanie na kołach
-Nowe tylne resory
-Nowa wiązka elektryczna
-Nowe lampy
-Nowe tylne opony
-Wypiaskowana rama kipra
-Wypiaskowane felgi
-Nowe uszczelnienia tłoków
-Lakierowana rama nośna, rama kipra, burty, podłoga od dołu i koła:
+Podkład epoxydowy Novol Protect 360 3 komplety
+7 litrów czarnego chlorokauczuku na ramy
+5 litrów czerwonego chlorokauczuku na burty konkretnie Ral 3020
+0,5 l metalicznej bazy na felgi
+0,3 l bezbarwnego na felgi
-Wszystkie profile zakonserwowane Fluidolem Novol Gravit i zamkniete plastikowtmi zaślepkami
-Cała podłoga zakonserwowana

Wszystko dopiete na ostatni guzik.

Jeszcze chlapacze na tył trzeba kupic :D


Informacje o zdjęciu Sanok D-46 B


9 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Mam nadzieje ze bedzie na kilkanaście ładnych lat ;)

Przyczepa jest z 73 roku, rama kipra była juz pod burtami mocno wygieta na środku, ale ogarnęliśmy ciekawy patent i szczelność jest na poziomie 100%

Będzie film na YT za niedługo to wszystko będzie widac :)

Mam nadzieje ze bedzie na kilkanaście ładnych lat ;)

Przyczepa jest z 73 roku, rama kipra była juz pod burtami mocno wygieta na środku, ale ogarnęliśmy ciekawy patent i szczelność jest na poziomie 100%

Będzie film na YT za niedługo to wszystko będzie widac :)

Wszystko fajnie zrobione ale dorób sobie jakieś deski na burty jeszcze bo co Ci w taka przyczepe wejdzie 4,5 tony pszenicy to wszystko

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×