Skocz do zawartości

Sanok D-46 B


kam92

Remont trwał niecałe 3 miesiace, no ale nie robilismy dzien w dzien.

Co zostalo zrobione:
-Nowe burty spawane we własnym zakresie
-Nowe ułożyskowanie na kołach
-Nowe tylne resory
-Nowa wiązka elektryczna
-Nowe lampy z Man'a
-Nowe Obrysówki
-Nowe tylne opony
-Wypiaskowana rama kipra
-Wypiaskowane felgi
-Nowe uszczelnienia tłoków
-Lakierowana rama nośna, rama kipra, burty, podłoga od dołu i koła:
+Podkład epoxydowy Novol Protect 360 3 komplety
+7 litrów czarnego chlorokauczuku na ramy
+5 litrów czerwonego chlorokauczuku na burty konkretnie Ral 3020
+0,5 l metalicznej bazy na felgi
+0,3 l bezbarwnego na felgi
-Wszystkie profile zakonserwowane Fluidolem Novol Gravit i zamkniete plastikowtmi zaślepkami
-Cała podłoga zakonserwowana

Wszystko dopiete na ostatni guzik.

Jeszcze chlapacze na tył trzeba kupic :D


Rekomendowane komentarze

Piękna praca!!

Osobiście bardzo lubię takie "reaktywacje", szczególnie jeżeli wykonane są porządnie i starannie, a nie "po łebkach" żeby było widać, że malowane ;)

Ja niestety nie mam czego tak odnawiać :(

Odnośnik do komentarza

To jeszcze druga para burt na górę i przyczepa pod zetora jak się patrzy, bo tak to trochę "przymała".

Odnośnik do komentarza

4.5 t bez przystawek które narazie nie sa gotowe ;)

Ta przyczepka chodzi tylko za 60 ;)

Zetor jest od mojego znajomego :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v