Skocz do zawartości

Sanok D-46 B

Remont trwał niecałe 3 miesiace, no ale nie robilismy dzien w dzien.

Co zostalo zrobione:
-Nowe burty spawane we własnym zakresie
-Nowe ułożyskowanie na kołach
-Nowe tylne resory
-Nowa wiązka elektryczna
-Nowe lampy z Man'a
-Nowe Obrysówki
-Nowe tylne opony
-Wypiaskowana rama kipra
-Wypiaskowane felgi
-Nowe uszczelnienia tłoków
-Lakierowana rama nośna, rama kipra, burty, podłoga od dołu i koła:
+Podkład epoxydowy Novol Protect 360 3 komplety
+7 litrów czarnego chlorokauczuku na ramy
+5 litrów czerwonego chlorokauczuku na burty konkretnie Ral 3020
+0,5 l metalicznej bazy na felgi
+0,3 l bezbarwnego na felgi
-Wszystkie profile zakonserwowane Fluidolem Novol Gravit i zamkniete plastikowtmi zaślepkami
-Cała podłoga zakonserwowana

Wszystko dopiete na ostatni guzik.

Jeszcze chlapacze na tył trzeba kupic :D


Informacje o zdjęciu Sanok D-46 B


4 komentarze

Rekomendowane komentarze

Piękna praca!!

Osobiście bardzo lubię takie "reaktywacje", szczególnie jeżeli wykonane są porządnie i starannie, a nie "po łebkach" żeby było widać, że malowane ;)

Ja niestety nie mam czego tak odnawiać :(

To jeszcze druga para burt na górę i przyczepa pod zetora jak się patrzy, bo tak to trochę "przymała".

4.5 t bez przystawek które narazie nie sa gotowe ;)

Ta przyczepka chodzi tylko za 60 ;)

Zetor jest od mojego znajomego :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×