Skocz do zawartości

Sanok D-46 B

Remont trwał niecałe 3 miesiace, no ale nie robilismy dzien w dzien.

Co zostalo zrobione:
-Nowe burty spawane we własnym zakresie
-Nowe ułożyskowanie na kołach
-Nowe tylne resory
-Nowa wiązka elektryczna
-Nowe lampy
-Nowe tylne opony
-Wypiaskowana rama kipra
-Wypiaskowane felgi
-Nowe uszczelnienia tłoków
-Lakierowana rama nośna, rama kipra, burty, podłoga od dołu i koła:
+Podkład epoxydowy Novol Protect 360 3 komplety
+7 litrów czarnego chlorokauczuku na ramy
+5 litrów czerwonego chlorokauczuku na burty konkretnie Ral 3020
+0,5 l metalicznej bazy na felgi
+0,3 l bezbarwnego na felgi
-Wszystkie profile zakonserwowane Fluidolem Novol Gravit i zamkniete plastikowtmi zaślepkami
-Cała podłoga zakonserwowana

Wszystko dopiete na ostatni guzik.

Jeszcze chlapacze na tył trzeba kupic :D


Informacje o zdjęciu Sanok D-46 B


2 komentarze

Rekomendowane komentarze

super efekt mi się kolorystyka nie podoba ale 6/6 jaki koszt remontu

 

 

Wiem że wszyscy na zielono robią, mi sie zielone nie podobają. Po za tym wszędzie ich pełno.

 

Koszt remontu +3000

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.