Sanok D-46 B
Remont trwał niecałe 3 miesiace, no ale nie robilismy dzien w dzien.
Co zostalo zrobione:
-Nowe burty spawane we własnym zakresie
-Nowe ułożyskowanie na kołach
-Nowe tylne resory
-Nowa wiązka elektryczna
-Nowe lampy
-Nowe tylne opony
-Wypiaskowana rama kipra
-Wypiaskowane felgi
-Nowe uszczelnienia tłoków
-Lakierowana rama nośna, rama kipra, burty, podłoga od dołu i koła:
+Podkład epoxydowy Novol Protect 360 3 komplety
+7 litrów czarnego chlorokauczuku na ramy
+5 litrów czerwonego chlorokauczuku na burty konkretnie Ral 3020
+0,5 l metalicznej bazy na felgi
+0,3 l bezbarwnego na felgi
-Wszystkie profile zakonserwowane Fluidolem Novol Gravit i zamkniete plastikowtmi zaślepkami
-Cała podłoga zakonserwowana
Wszystko dopiete na ostatni guzik.
Jeszcze chlapacze na tył trzeba kupic
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się