Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 515C?

Ciągnik Fendt 515C manewruje na placu gospodarstwa, prezentując swoją wszechstronność i moc. Wyposażony w silnik marki Deutz o mocy 150 KM, ciągnik ten doskonale radzi sobie z wieloma zadaniami, wymagającymi znacznej siły uciągu. Zastosowanie 6-cylindrowego silnika o pojemności skokowej 6,06 L zapewnia wydajność i niezawodność, co jest nieocenione podczas intensywnej pracy w terenie. Tradycyjna mechaniczna skrzynia biegów 24/24 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości i momentu obrotowego w zależności od wykonywanych zadań. Współpracując z maszyną towarzyszącą, Fendt 515C utrzymuje zoptymalizowaną wydajność, co czyni go niezastąpionym w codziennych operacjach na gospodarstwie.


Rekomendowane komentarze

Podpinałeś go pod ten pług co ciągał na filmiku Deutz? Jak tak to lepiej sobie radził z nim od DF. Jak ogólnie oceniasz na tle pozostałych ciągników sprzęgło hydrauliczne i skrzynie biegów fendta z tej serii?

Jeszcze nie podczepiałem go do tego pługa ponieważ dopiero teraz dorobiłem obciążnik a ten pług trochę waży:), ale myślę że podobnie by sobie radził. A co do sprzęgła hydraulicznego to jest bardzo wielki plus który posiada tylko Fendt! Praca z ładowaczem czołowym jest bardzo płynna! A co do szkrzyni biegów to półbiegi są identycznie zestopniowane jak w DF który też ma szkrzynie ZF jak Fendt! Jedynym minusem w Fendt-cie jest autorewers przy którym trzeba używać sprzęgła. Być może to rozwiązanie jest trwalsze od bezsprzęgłowych!

wiem co to jest rewers :angry: a z tym sprzęgłem to się pomyliłem powinno być hydrauliczne sprzęgło !!!!!!!!

 

to ze jak przy z miane biegów zamiast sprzęgła mogę wcisnąć guzik i będzie to to samo??????

 

Chodzi raczej o typ budowy sprzęgła.

Sprzęgło hydrokinetyczne zamiast tarcz ciernych ma coś jakby dwa "koła z łopatkami" zamknięte w szczelnej obudowie i napełnione olejem. Jedne koło jest napędzane od wału korbowego silnika i podczas obracania się powoduje przepływanie oleju w kierunku drugiego koła przez co zaczyna ono się kręcić. Owszem drugie koło przekazuje napęd dalej w kierunku skrzyni biegów. To jest tak bardzo uproszczony opis działania takiego sprzęgła. Takie sprzęgła są stosowane w samochodach osobowych z automatycznymi skrzyniami biegów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v