Skocz do zawartości

Ursus C-360



Skutki niedokręconych śrub łączących zwolnice z korpusem skrzyni. po tym zdjęciu niech każdy pójdzie do swojej maleńkiej i zobaczył czy na połączeniach zwolnic nie ma u dołu wolnej przestrzeni :rolleyes:


Rekomendowane komentarze

A ja kupiłem ze 2 miesiące temu ostrówka na C-360 i patrze dzisiaj przednie kolo prawe a tu na 1 szpilce się trzyma koło ! Fart że sie nie urwało bo on troche waży a ze 3 km przejechałem nim ;P

tak samo miałem w 30 coś mi smierdział0 i śmierdziało a tam opona już o błotnik tarła i powoli do domku przepiłoem sie do drugiej 30i dalej w pole a w tej pierwszej założyłem wszystkie nowe ale podkładek nie miałem wtedy i tak się jeżdzi i na razie sie trzymają

jakie lewo koło dla mnie pękła zwolnica prawa i prawa była rozbierana juz 5 razy a lewe jeden raz by zrobić hamulce nie zawsze lewa po trzeba chodzic z kluczem i dokręcać tak samo do kół przednich do śrub

jak raz zakręcisz na amen to nic sie nie zluzuje a nie tak jak niektórzy bo mało miejsca to byle jak przykrecone. Ta 60ka jest sąsiada sam mam dwie i nigdy nie widziałem żeby sruby w zwolnicach czy kołach sie poluzowały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v