kamieniak89 31 Napisano Styczeń 28, 2011 Zaawansowany 31 2667 Czym różni się ona od standardówek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hose1818 13 Napisano Styczeń 28, 2011 Zaawansowany 13 463 pewnie tylko kolorem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zubron2048 1 Napisano Styczeń 29, 2011 Zaawansowany 1 315 Jest to wersja ECO line. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukasz150 10 Napisano Styczeń 30, 2011 Zaawansowany 10 366 I jak się sprawuje ? Można porównywać ją do innych marek ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stasiekrolnik 7 Napisano Styczeń 30, 2011 Zaawansowany 7 916 ten zestaw jest na ulotce MetalTech, Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zubron2048 1 Napisano Styczeń 30, 2011 Zaawansowany 1 315 To nie moja uczestniczyłem tylko w testach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stasiekrolnik 7 Napisano Luty 1, 2011 Zaawansowany 7 916 przy przyczepach ECO line jest zdjęcie Valtry z taka 12 tonową przyczepą no ale może zbieg okoliczności Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zubron2048 1 Napisano Luty 1, 2011 Zaawansowany 1 315 Nie to nie zbieg okoliczności to właśnie ten zestaw. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lesiuskc 2 Napisano Luty 4, 2011 Zaawansowany 2 331 Widzę budynki w stylu pgr Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Anhanger 0 Napisano Luty 5, 2011 Nowicjusz 0 9 Jest to wersja ECO line. To jest seria zwykła DB z żółtym malowaniem burt. ECO są inaczej oklejane. Jeśli chodzi o serię ECO to mają zastosowane dużo gorsze burty BOWA, zgrzewane punktowo a nie ciągle. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Buuz40 5 Napisano Marzec 4, 2011 Zaawansowany 5 147 Jest to wersja ECO line. To jest seria zwykła DB z żółtym malowaniem burt. ECO są inaczej oklejane. Jeśli chodzi o serię ECO to mają zastosowane dużo gorsze burty BOWA, zgrzewane punktowo a nie ciągle. Kolego Anhanger Jesteś w błędzie, burty w przyczepach ECO spawane sa również spawem ciągłym na tych samych automatach spawalniczych co burty DB. Różnice miedzy tymi przyczepami są jedynie takie że przyczepy DB najpierw się składa, "pasuje", potem demontuje, maluje i znowu składa. W przyczepach ECO omija się proces wstępnego montażu przez co oszczędza się czas i można ja sprzedać troszeczkę taniej. Przyczepy ECO są uszczelnione takimi samymi uszczelkami jak Wielton i Zasław oraz przyczepy innych producentów. Burty w tych przyczepach różnią się jedynie głębokością przetłoczeń. A właśnie to decyduje o sztywności burty. W DB są one głębsze, przez co burta jest sztywniejsza i stalowy pręt uszczelniający spełnia swoje zadanie. A przyczepy ECO nie maja tak zwanego "certyfikatu na rzepak" Pozdrawiam Buuz40 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się