Skocz do zawartości

Valtra T i Metaltech DB 12

Przyczepa metaltechu na testach.




11 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Jest to wersja ECO line.

To jest seria zwykła DB z żółtym malowaniem burt. ECO są inaczej oklejane.

Jeśli chodzi o serię ECO to mają zastosowane dużo gorsze burty BOWA, zgrzewane punktowo a nie ciągle.

Jest to wersja ECO line.

To jest seria zwykła DB z żółtym malowaniem burt. ECO są inaczej oklejane.

Jeśli chodzi o serię ECO to mają zastosowane dużo gorsze burty BOWA, zgrzewane punktowo a nie ciągle.

 

 

Kolego Anhanger

 

Jesteś w błędzie, burty w przyczepach ECO spawane sa również spawem ciągłym na tych samych automatach spawalniczych co burty DB.

Różnice miedzy tymi przyczepami są jedynie takie że przyczepy DB najpierw się składa, "pasuje", potem demontuje, maluje i znowu składa.

W przyczepach ECO omija się proces wstępnego montażu przez co oszczędza się czas i można ja sprzedać troszeczkę taniej.

Przyczepy ECO są uszczelnione takimi samymi uszczelkami jak Wielton i Zasław oraz przyczepy innych producentów.

Burty w tych przyczepach różnią się jedynie głębokością przetłoczeń. A właśnie to decyduje o sztywności burty.

W DB są one głębsze, przez co burta jest sztywniejsza i stalowy pręt uszczelniający spełnia swoje zadanie.

A przyczepy ECO nie maja tak zwanego "certyfikatu na rzepak"

 

 

Pozdrawiam

Buuz40

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×