dawidg2 31 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Efekt super i to sprzegło jeszcze jak w zetorze że nie ma dziury w podłodze jak to jest w orginale Odnośnik do komentarza
sebe1033 397 Opublikowano 15 Grudnia 2009 a ja myślałem że to zetor ... chodź rączkę masz od zetora (ta od szybkości przepływu) super robota i w polu też na pewno. Ile czasu zajeło Ci zrobienie tego i ile czasu zastanawiałeś się by to zrobić. Kabina dokupiona a jak z miejscem pod dachem bo oryginalnie to siedze tak z 10 cm niżej jest. Ale odwaliłeś na 6 + B) :D Odnośnik do komentarza
pepcio19891015 66 Opublikowano 15 Grudnia 2009 jak przerobic tak sprzęgło?? mozesz dac wiecej zdjęc?? Odnośnik do komentarza
Rafal29 9 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Złożenie tego wszystkiego zajęło mi pół roku (zkładałem w wolnych chwilach).Miejsca pod dachem jest dużo (kabina ma założone grubsze poduszki).A sprzęgło bardzo łatwo przerobić nawet w zwykłej sześdziesiątce,kupujesz pompe hamulcową(bez wyrównywacza)i cylinderek sprzęgłowy od zetora ,zakładasz i gotowe. Odnośnik do komentarza
ursus12 2 Opublikowano 18 Grudnia 2009 no super wykonanie a ta gałka za siedzeniem od czego jest? Odnośnik do komentarza
lukaszursus904 30 Opublikowano 13 Listopada 2012 super kawał dobrej roboty jakie maty zastosowałes do wygłuszenia ?? czy teraz jest juz cichutko ?? odp. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się