Bob 820 Opublikowano 12 Listopada 2009 Kapitalne!!! Tylko ta kierownica nie pasuje!!! Jak już to ta nowa z ciężkich ursusów, wtedy byłaby bryka!!! Odnośnik do komentarza
Manio1523A 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 No ta kierownica tak jakby od Poloneza była. Ale tak to bardzo fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza
rafal13113 144 Opublikowano 12 Listopada 2009 nie nie nie ta kierownica wcale nie jest z poloneza tylko z colta a w rzeczywistości super się sprawdza i ma nawet dwie pozycje regulacji Odnośnik do komentarza
wilku 2 Opublikowano 12 Listopada 2009 :blink: niewiem jak to zrobiłeś, skod dobrałeś plastiki z nadmuchami ale jest lepiej niż fabrycznie!!! Odnośnik do komentarza
zetorek5340gr 4 Opublikowano 12 Listopada 2009 Pięknie a blacha przy błotniku na dole to gaz? Odnośnik do komentarza
rafal13113 144 Opublikowano 12 Listopada 2009 plastiki do nawiewów zamówiliśmy u naglaka a ta blacha to dokładnie do gazu tylko chwilowo była w drugą stronę normalnie jest w odwrotnej pozycji Odnośnik do komentarza
djvtec 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 pewnie ta kabinka tak nie wyglada podczas pracy bo sie jezdzi na otwartych szybach :)ale i tak chyle czolo Odnośnik do komentarza
kelek 0 Opublikowano 13 Listopada 2009 mnie bardziej ciekawi jak rozwiązałeś kwestie włączania WOM, ręcznego gazu i wzmacniacza momentu?? Odnośnik do komentarza
rafal13113 144 Opublikowano 13 Listopada 2009 miedzy nawiewami jest zegarek a zazwyczaj w kabinie jest w miarę czysto fakt kilka razy w sezonie trzeba odkurzać ale jakoś w czystym się przyjemniej pracuję, a włączanie gazu i WOM-u to trochę kombinacji było ale zostały wywalone oryginalne główki które są wkładane w obudowę skrzyni i przekazują dalej ruch rączek a jest tam mechanizm, własnej produkcji powodujący ruch rączek góra dół a nie prawo lewo a wzmacniacza nie mam bo ten ciągnik ma zamiast niego wstawiony wałek bezpośredni ze sprzęgła do skrzyni ( z serii ciągników ..34 tych bez wzmacniacza momentu) Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 15 Listopada 2009 Swietne wykonanie i pomysł!Mam tylko pytanie ile cię to wyniosło?chętnie sam bym sobie coś takiego odstawił. Odnośnik do komentarza
rafal13113 144 Opublikowano 15 Listopada 2009 hmm koszty zależy o co chodzi bo jak o sam kokpit to nie było tak źle bo to 6 zegarów ceny nie pamiętam ale do zniesienia kolumna coś chyba 150 zł, zegarek to grosze nawiewy naglak dużo nie skasował bo były razem z tapicerką na błotniki za coś ponad 150 zł, dwa rodzaje struktury do pomalowania w granicach 100 zł, włączniki to też małe pieniądze a kontrolki też nie dużo ale za to efekt bezcenny Odnośnik do komentarza
Gospodarz1990 0 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Podziwiam Cie za to ze wogole chce ci sie tak dlugo bawic i ta cierpliwosc!!! A ta kolumna jest od czego bo to regolowanie przydalo by mi sie tej kierownicy czy to tez naglak produkuje????Z gory dziekuje Pozdrawiam :rolleyes: Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się