Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • nhcr
  • 4 471

lepsza przyczepność do naczepy niż na napompowanych, niezjadą tak szybko jak by cos

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Filip09
  • 0 307

Akurat połowa produkcji jd z Niemiec idzie na wschód.

 

 

nie cytujemy ostatniego postu ;) -lysyrolnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Lukasz4255
  • 4 517

Widocznie nie tam, codziennie jeżdżę trasą którą wożą te wszystkie statki i widzę co jedzie. Zresztą kilkanaście razy stałem na przejściu granicznym z Ukrainą i może jeden raz widziałem jd. :rolleyes: A jeśli mówisz że na wschód to może do Polski?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arassso
  • 3 1246

ja najwiecej widze jak na ukraine walą to case CATY i nh ale jd tez są

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 1rajdzik
  • 14 1070

Przybliże że samochód miał gdańskie numery (ale to pewnie o niczym nie świadczy) i stał na drodze krajowej nr 78.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pancarol
  • 0 150
Widocznie nie tam, codziennie jeżdżę trasą którą wożą te wszystkie statki i widzę co jedzie. Zresztą kilkanaście razy stałem na przejściu granicznym z Ukrainą i może jeden raz widziałem jd. :rolleyes: A jeśli mówisz że na wschód to może do Polski?

Raczej nie do polski. Obecenie na nowy ciągnik trzeba czekać około roku. Ciągniki JD produkowane są na jednej taśmie(każdy model na tej samej), i tak: zgłoszenie do fabryki przysyła dealer, zostaje to wprowadze w system i się czeka... Od samego początku do ciągnika zostaje przyłaczona "tabliczka", z info kto jest zamawiającym( kraj, nazwisko itp.) Będąc w Mannheim można zaobserwować, że co drugi ciągnik z taśmy ma tabliczke z krajem ze wschodu(Rosja, Kazachstan, Ukraina) NIe wiem czy transport kołowy jest opłacalny jeśli fabryka ma bezpośrednie połączenie kolejowe. Popyt na ciągniki jest tak wielki, że firma zdjeła produkcje ładowarek z taśmy. Jeśli fabryki nie wyrabiają to bierze się co jest na rynku. A tak propo gdzie są produkowane CNH w europie??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • carmine2812
  • 2 654

na ukraine mało JD chodzi wiecej CASE,FENDT i NH a czasem CLASS sie trafi :D :D wiem bo widze główną droge na ukraine przez Jarosław laeci koło mojej szkoły :D Pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.