Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam tydzień temu zakupiłem używanego MF 255 dziś gdy musiałem użyć podnośnika nieźle się namęczyłem żeby nie opadł... Dokładnie to wygląda tak : podnoszę ładunek i podczas jazdy albo idzie max do góry albo max na dół Czym to może być spowodowane ??? wystarczy regulacja dźwigni (jeśli tak to jak mają być ustawione tak aby pod podniesieniu ładunku nie opadał ) Jak by ktoś miał ochotę poradzić mi coś na gg to niech pisze : 4542909 (niewidoczny)

Opublikowano

Więc tak: jeżeli podnosisz-> szara dźwignia z metalową kólka, na żółtym tle, bliżej błotnika, musi być max do tyłu, wtedy druga dżwignią, bliżej siedzenia operatora, zakończoną czarnym plastikiem, na czerwonym tle, przesuwasz do przodu, do końca czerwonego pola -> tam powiniem być ogranicznik = podnosisz do góry. Jeżeli poniesiesz za wysoko to będziesz słyszał charakterystyczne stukanie, nie przejmój sie i opuść troche podnośnik. Jeżeli opuszczasz to czarna dżwignia do tyłu -> regulacja pozycyjna, lub też szara do przodu -> regulacja siłowa (poszukaj na forum dokłanie o tym bo były już dyskusje na ten temat). Ważne jest jeszcze w jakiej pozycji jest dźwignia regulacji szybkości reakcji podnośnika, taka pod siedzeniem, w bloku skrzyni/podnośnika, z tej samej strony co dźwignie wyżej wymienione. Musisz ustawić ją na zająca (bodajże max do przodu), wtey cięgła podnośnika bedą szybciej opadać. Sprwadź też poziom oleju, bagnet jet obok dźwigni szybkości reakcji.

Opublikowano

Tak używa się tych dzwigni w pracy, a w transporcie ta czarna obok siedzenia jest na dole, a ta obok błotnika podniesiona do góry czyli do przodui wtedy jest uniesione, operuje sie tylko tą jedną dzwignią. A te stuki u mnie też są ale po kilku godzinach pracy jak olej się rozgrzeje, musze go wymienić bo już stracił swoje właściwości, i wtedy jest za rzadki, pompa ma ciężej i głośniej pracuje ale tempo podnoszenia się nie zmienia.

Opublikowano

Dziś trochę przy tym siadłem i popróbowałem i ustawiłem średnio czyli czasem się podnosi i zostaje a czasem po chwili opada ale to dość rzadko obecnie dźwignie są tak ustawione :

75ca64208f758e7amed.jpg

Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia ale robiłem je przed chwilką.

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze rozumiem, rozumiem to tak : Gdy dźwignia od strony błotnika będzie maksymalnie w do tyłu (w stronę daty na zdjęciu) ciągnik nie może opuszczać, jeżeli będzie opuszczał to pompa jest uszkodzona. Czy to o to chodziło ??

Opublikowano

A ile by kosztowała taka regeneracja ??? Teraz jak ustawiłem to niby wszystko chodzi ale jak coś średnio ciężkiego dźwiga to na bardzo małą wysokość, nawet brony tylko trochę nad ziemią, a jak mu pomogę dźwigać to bierze wysoko tak jak być powinno to chyba pompa do roboty tak ?

Opublikowano
może ktoś przesadził z regulacją siłową i teraz zawór bezpieczeństwa puszcza olej przy małym obciążeniu

Witam

Gdzie znajduje się zawór bezpieczeństwa??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v