Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mati89

Regulacja podnośnika MF 255

Polecane posty

Mati89    1

Witam tydzień temu zakupiłem używanego MF 255 dziś gdy musiałem użyć podnośnika nieźle się namęczyłem żeby nie opadł... Dokładnie to wygląda tak : podnoszę ładunek i podczas jazdy albo idzie max do góry albo max na dół Czym to może być spowodowane ??? wystarczy regulacja dźwigni (jeśli tak to jak mają być ustawione tak aby pod podniesieniu ładunku nie opadał ) Jak by ktoś miał ochotę poradzić mi coś na gg to niech pisze : 4542909 (niewidoczny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    0

Więc tak: jeżeli podnosisz-> szara dźwignia z metalową kólka, na żółtym tle, bliżej błotnika, musi być max do tyłu, wtedy druga dżwignią, bliżej siedzenia operatora, zakończoną czarnym plastikiem, na czerwonym tle, przesuwasz do przodu, do końca czerwonego pola -> tam powiniem być ogranicznik = podnosisz do góry. Jeżeli poniesiesz za wysoko to będziesz słyszał charakterystyczne stukanie, nie przejmój sie i opuść troche podnośnik. Jeżeli opuszczasz to czarna dżwignia do tyłu -> regulacja pozycyjna, lub też szara do przodu -> regulacja siłowa (poszukaj na forum dokłanie o tym bo były już dyskusje na ten temat). Ważne jest jeszcze w jakiej pozycji jest dźwignia regulacji szybkości reakcji podnośnika, taka pod siedzeniem, w bloku skrzyni/podnośnika, z tej samej strony co dźwignie wyżej wymienione. Musisz ustawić ją na zająca (bodajże max do przodu), wtey cięgła podnośnika bedą szybciej opadać. Sprwadź też poziom oleju, bagnet jet obok dźwigni szybkości reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil20    0

Tak używa się tych dzwigni w pracy, a w transporcie ta czarna obok siedzenia jest na dole, a ta obok błotnika podniesiona do góry czyli do przodui wtedy jest uniesione, operuje sie tylko tą jedną dzwignią. A te stuki u mnie też są ale po kilku godzinach pracy jak olej się rozgrzeje, musze go wymienić bo już stracił swoje właściwości, i wtedy jest za rzadki, pompa ma ciężej i głośniej pracuje ale tempo podnoszenia się nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

Dziś trochę przy tym siadłem i popróbowałem i ustawiłem średnio czyli czasem się podnosi i zostaje a czasem po chwili opada ale to dość rzadko obecnie dźwignie są tak ustawione :

75ca64208f758e7amed.jpg

Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia ale robiłem je przed chwilką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Ta dźwignia od błotnika powinna być całkowicie do tyłu wtedy ponośnik będzie podniesiony przy takim ułożeniu dźwigni jak będzie opuszczał świadczy o uszkodzeniu pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

Nie wiem czy dobrze rozumiem, rozumiem to tak : Gdy dźwignia od strony błotnika będzie maksymalnie w do tyłu (w stronę daty na zdjęciu) ciągnik nie może opuszczać, jeżeli będzie opuszczał to pompa jest uszkodzona. Czy to o to chodziło ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dźwignię która jest pod siodłem ustaw na środku, a szybkość reakcji na zająca (gdyby były aktualnie inaczej) może masz coś zjechane i było zrobione tak na sprzedaż tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

A ile by kosztowała taka regeneracja ??? Teraz jak ustawiłem to niby wszystko chodzi ale jak coś średnio ciężkiego dźwiga to na bardzo małą wysokość, nawet brony tylko trochę nad ziemią, a jak mu pomogę dźwigać to bierze wysoko tak jak być powinno to chyba pompa do roboty tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Jeśli podnośnik ma siłe podnosić to wina rozdzielacza ktoś przy nim grzebał i coś popaprał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

No właśnie z tą siłą jest kiepsko podnosi ale słabo no chyba że mu ktoś z tyłu pomoże coś podnieść to podniesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13
może ktoś przesadził z regulacją siłową i teraz zawór bezpieczeństwa puszcza olej przy małym obciążeniu

Witam

Gdzie znajduje się zawór bezpieczeństwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×