krzychu652

Members
  • Ilość treści

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O krzychu652

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No to ja bym pokręcił kółkiem ręcznie i zobaczyć czy podajnik się nie przycina. A jak nie to chyba tylko sznurek słabej jakości zostaje. Tam raczej więcej cudów nie ma, to prosty układ. Ewentualnie na kółkach napędzających coś może być, jakiś zadzior np. Zakładam, że sznurek jest właściwie poprowadzony.
  2. A ten zabierak z oczkiem lekko chodzi? Bo jak się będzie przycinał na prowadnicy to wtedy też może ciąć sznurek. Dodatkowo po drodze są jeszcze przelotki i blaszka napinająca do sprawdzenia, czy one nie mają jakiejś ostrej krawędzi, ew. jeśli tnie przy krańcu to ograniczniki.
  3. A czopy wału nie są jajowate?
  4. krzychu652

    Sita LDW Bizon Super

    W Claasach, przynajmniej w Dominatorze 48 są dodatkowe blachy (takie jakby żaluzje) pod klepiskiem - zamocowane na sworzniach, zamykane dźwignią z zewnątrz - obejmują 6 pierwszych segmentów klepiska od przodu (tych wolnych przestrzeni pomiędzy belkami klepiska). Normalnie są otwarte tak, że wiszą sobie swobodnie w dół nie przeszkadzając spadającemu urobkowi, a jak chcesz "bukować" to wtedy dźwignią się je podciąga i zamyka w ten sposób przelot w tych segmentach klepiska.
  5. Opiłek w rozdzielaczu na zaworze priorytetowym.
  6. Wyjmowałem podsiewacz - ciężko bez wyjęcia byłoby podejść w obszarze pod klepiskiem, żeby roznitować i zanitować nowe gumy. Aby go wyjąć odkręcałem wieszaki od spodu kombajnu. Opłaciło się też go wyjąć dlatego, że po wyjęciu okazało się, że ma kilka małych dziurek.
  7. Zbiorniczek na płyn hamulcowy, drut tak jak kolega pisze.
  8. Zdecydowanie lepiej zespawać w profil zamknięty. Wyższa wytrzymałość na siły ściskające (nie stricte samo naprężenie ściskające, ale zdecydowanie wyższa odporność na wyboczenie) oraz wyższa wytrzymałość na zginanie. Jeżeli byłby rozciągany to bez różnicy. Plus możliwość zabetonowania.
  9. A zawsze przy sprawdzaniu oleju stoi w tym samym miejscu, a przede wszystkim czy stoi na równym?
  10. Trzeba szlifować, niewiele ale jednak bo inaczej nie siądzie w gnieździe.
  11. Niby 6428, tutaj źródło https://agrohandler.pl/zagraniczne/23071-farba-lakier-do-ciagnika-claas-zielony-270013.html - też jak się wpisze w google RAL 6428 to wyskakują farby od Claasa. Edit: Nie to chyba jakieś bzdury. Takiego oznaczenia 6428 nie mogę znaleźć w paletach.
  12. Sprzęgła nie rozbierałem, więc nie wiem. Jeśli chodzi o bęben hamulcowy i klin - bęben ma możliwość przesunięcia się nieco względem półosi w kierunku przeciwnym do wybijania klina. Przynajmniej u mnie tak to zadziałało - po podlewaniu odrdzewiaczem przez 1 dzień, przebiłem bęben nieco głębiej w kierunku tarczy ze szczękami (poszedł o jakieś 20 mm), wtedy klin się zluzował i udało go się ruszyć.
  13. Można jeździć tylko pewnie młocarnia trochę ciężej ma - ja w którymś roku zapomniałem je otworzyć po jęczmieniu i całe żniwa tak kosiłem. Nic nadzwyczajnego się nie działo. Nie zauważyłem też jakiejś wielkiej różnicy w paliwie.
  14. Ja w 48 ustawiam tak, żeby w każdym położeniu był lekki luz. Gdy skręciłem panewki, nawet nie mocno, ale bez luzu to po puszczeniu go na 15 min wał robił się gorący.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj