Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mati47

Problem z elektryką John Deere 6420

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mati47    0

Witam jestem użytkownikiem J.D 6420r. 2002 i mam problem z zegarem prędkości, jeżeli włączę zapłon to wskazówka leci do oporu, a gdy go uruchomię to wskazówka spada do zera i ponownie leci do oporu i tak pozostaje. Jeszcze po uruchomieniu silnika na wyświetlaczu prędkości zostaje wyświetlona na maxa (to znaczy 64.5km\h)Może na mój problem by ktoś odpowiedział.Z góry dzięki!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati47    0

Nie nie dzwoniłem.

 

A może wiesz o co chodzi?? jakbyś mógł to podziel się informacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Z elektroniką w ciągnikach to jest tak, jeżeli ktoś tego nie naprawiał to zapewne nie wie o co chodzi B)

 

Ja w naprawie nie pomoge... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

Przyczyna może być awaria komputera, najprędzej cos z oprogramowaniem komputera, ale bez kabla i oprogramowania nikt tego ci nie naprawi, niestety to nie ursus ze młotek i przecinak wystarczy do naprawy. Proponuje kontakt z serwisem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati47    0

Dzwoniłem do chemirolu (to jest serwis John Deere'a)i powiedziano mi , ze to może być czujnik prędkości i on ma do mnie przyjechać i zrobić tę usterke.Jak naprawi to napisze co było wadą.

Dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Dzwoniłem do chemirolu (to jest serwis John Deere'a)i powiedziano mi , ze to może być czujnik prędkości i on ma do mnie przyjechać i zrobić tę usterke.Jak naprawi to napisze co było wadą.

Dzięki za pomoc

ręki sobie nie dam odciąć ale czujnik to nie będzie napisz jak się skończyła naprawa jak będą to niech odczytają chociaż kody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×