Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prozima power 105 netto 127.000 zł a z obciążnikami ,klimatyzacją , szerszymi oponami tył 18,4R34, siedzenie grammera , zewnętrzne sterowanie hydr. 152.000zł :D

Opublikowano

Witam jestem właśnie posiadaczem Zetora Proxime Power 105 max wyposażenie oprócz TUZA ...Mam go od 2 dni , jest naprawdę komfortowy oraz cichy dużo słyszałem na temat proxy i forterry i inni mówią że forterry są bardziej awaryjne , możliwe nie chcę się kłócić :) ...Więc jak narazie jestem zadowolony z wyboru a wygląd proxy jest poprostu cudny ;)

 

Mogę wysłać foty POZDRO

Opublikowano

witam posiadam proxime power 85 od marca chcę zapytać was jak działa rewers, u mnie trochę szarpie. i sprzęgło trudno wyczuć. mam mieć serwis pierwszy i nie wiem czy serwisantów mocno męczyć by wy kalibrować to sprzęgło, ponoć się da. co o tym myślicie. pozdro poweraki

Opublikowano

Sąsiad ma POWERKE 105 jeżdżę nią bardzo dużo i powiem krótko większego gówna nie widziałem w życiu ciągłe błędy skrzyni biegów (czerwone C) nie wiem jak u innych ale u nie w wiosce sa 2 takie i takie same problemy, serwis przyjezdza i rozkłada ręce, teraz czekaja na decyzję czechow zobaczymy co z tego wyniknie ale odradzam zakupów ;p

Opublikowano

po kalibracji trochę się uspokoiło ale skasowali błedy 3 przyjazdy i od nowa to samo przy od paleni ciągnika troch pomrygaja pólbiegi zgasną i pojawia sie czerwone C, podnośnik juz slabo podnosi, sprzęgło strasznie szarpie, sasiad do mojego ojca mowi zeby zapomniec ze taka marka jak ZETOR wogóle istnieje (tez przymierzalismy sie do zakupu <_<) może to są 2 takie przypadki no ale watpie

Opublikowano

Bardzo "podobają" mi się opinie typu: Sąsiad powiedział, znajomy ma i mówi, widziałem w sąsiedniej wiosce, jeździłem nim cały dzień... itp. wypowiedzi. Jakoś nie widzę aż tak jednoznacznych i tak negatywnych opinii właścicieli tych ciągników. Sam jestem posiadaczem powerki 95 od maja tego roku. Zrobiłem nią już ponad 400 mth i nie podzielam większości tego co jest tu pisane. Potwierdzam, że trzęsie po drodze, jest sztywna jak cholera(poprawiłem to mając ciśnienie w przednich kołach po 2,4, zlikwidowałem efekt skaczącej piłki), co do paliwożerności to już szkoda słów, nie ma sensu dalsze przekonywanie tych co chcą tak myśleć i mówić, a nie mają tego ciągnika i sami nie sprawdzili. Mam ponad 400 mth i jedyną usterką jaka się pojawiła jest słynne palące się c. Mam to od miesiąca, serwis o tym wie, ale nie mam czasu teraz usunąć tego. W rozmowie z Kaliszem byłem szczery, że do 300 mth wszystko ok, ale później jeden raz przy kukurydzy podpiąłem nie swoją przyczepę, z tego co ich uczyli w

Czechach dzieje się tak właśnie po zmieszaniu olejów. Ponoć wymiana czujnika i filtra pomaga, niestety czasem (tak mówili) jest konieczna wymiana oleju, a wiemy (Ci co mają zetory) ile tam wchodzi litrów. Nie mam nic do wieku tu piszących, ale niech tekstami które piszą nie potwierdzają tego ile mają lat...

Co do awaryjności nowych ciągników to i inne marki też mają mają większe i mniejsze problemy, nie ma bezawaryjnych maszyn, niestety... Mnie o zakupie zetora przekonały ceny części, nie chciałem być w sytuacji gdy coś w zachodnim ciągniku popsuje się po gwarancji. Dlatego wiedząc o mankamentach zetora świadomie go wybrałem i jak na razie nie żałuję. Wiem, ze kabina w zachodnich jest bardziej dopracowana, że mają więcej tzw. bajerów, ale ja nie mam już 18 lat i takie rzeczy nie działają na mnie, nie mam tez nadmiaru pieniędzy by móc sobie na nie pozwolić, mam rodzinę i ciągnik to jest tylko narzędzie pracy, narzędzie które jak na razie sprawia mi zadowolenie z podjętej decyzji. Pewnie z zachodniego byłbym bardziej zadowolony, ale uważam, że musiałbym zbyt wiele dopłacić za to zadowolenie, nie odczuwałem i nie odczuwam takiej potrzeby, a jedno wam powiem, swoją robotę ten ciągnik zrobi.

 

...swoją robotę ten ciągnik zrobi...

 

jakiś chochlik nie pozwala napisać słowa R O B O T Ę

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v