Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

troche dziwne oznaczenia maja te modele. jak na zetora przystalo zawsze mial latwo rozpoznawalne symbole. a jaki w nim jest rewers?? elektrohydrauliczny czy jeszcze mechaniczny?? a o EHR jeszcze nic nie ma niestety. jestem ciekaw jak to bedzie z ta Maxxtera. mam nadzieje ze duzo drozsza od Forterry nie bedzie.

Opublikowano

Nom ma rewers elektro-hydrauliczny widać że Zetor się rozwija a Ursus :P,fajnie się prezentuje ta symulacja silnika w filmiku :D ciągnik za kilka lat będzie może w czołówce ale trudno teraz coś na ten temat mówić zobaczymy jak się ludziom będzie sprawował bo trochę elementów w nim zmienili.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W filmiku widać, że Zetor idzie do przodu. Na ten czas nie wiadomo jeszcze jak będzie z jego awaryjnością. Ciekawe jak zda egzamin nowa przekładnia. I jeszcze jak będzie z jego ceną, czy będzie aż tak podobna do czołówki ciągników. Znając Zetora myślę, że aż tak drogo nie będzie. Szkoda tylko, że w wewnątrz kabiny Zetor nie zaprojektował innego sterowania hydrauliką ciągnika, gdyż widząc na zdjęciach trochę to szpeci wygląd w kabinie. Standard hmmm... ciekawe co w tym ciągniku będzie dostępne w tej opcji i czy nie będzie okrojony tak jak w Proximie czy Forterze. Dużym plusem dla Proximy Power jest według mnie rewers elektrohydrauliczny. Ułatwi on pracę szczególnie z ładowaczem. Dzięki tym rozwiązaniom zamontowanym w nowym modelu czeskiego producenta ciągników rolniczych na pewno wzrośnie większy popyt na niego.

 

 

@Slavo ceny jeszcze nie są dostępne w Polsce, gdyż traktor ten jeszcze u nas się nie pojawił.

Opublikowano

moc podają w/g ECE R24 czyli mocne będą :P 4t to trochę mało jak na 110 KM i jeszcze na kołach 11,2-24 i 16.9-30 :D mam nadzieje że nie przywleką tego do polski...

ciekawe na ile godzin pracy starczy zbiornik paliwa, oby nie na 10 :D

Opublikowano

Cała skrzynia jest inna ma power shifta i rewers a jest konstrukcji zetora. Na pewno ma jeszcze inne zmiany ale ja nie jestem za bardzo w temacie.

 

EDIT; no i oczywiście mocniejszy silnik

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Proxima Power jeszcze jest trochę dłuższa od zwykłej Proximy.

Opublikowano

EGR?? chodzi Ci o EHR?? te modele chyba nie maja EHR. ale pomimo tego warto by bylo kupic ten ciagnik no ale poczekajmy jeszcze na maxxtera. tak apropo to nikt nie odpowiedzial na moje pytanie. sa juz cenniki tych nowych ciagnikow proxa plus i innych nowosci z zetora?? potrzebowalbym jakies aktualne na rok 2009 zeby orientacyjnie widziec co mozna wybrac.

 

a slyszelisie o modelach forterra power i forterra 6C?? dopiero dzisiaj sie dowiedzialem ze maja one wejsc na rynek w tym roku. ta forterra power ma miec tylko ulepszone wyposazenie i chyba skrzynie z elektrohydraulicznym rewersem a forterra 6C ma miec montowany silnik 6-cio cylindrowy. skrzynia ma byc jakas ZF czy cos takiego.

Opublikowano

ciekawe jak z awaryjnością tego wynalazku bedzie po kilku latach lepiej by się wzieli i poprawili to co już wymyslili bo jak narazie to zachwycać się niema czym zwykłe nieskomplikowane rzeczy się psują a co taka skrzynia z powershiftem żeby takie cos wymysleć to lata testów i prób ,zapotrzebowanie na traktory jest duże więc klepią ,tylko że póżniej to się na nas odbija bo za ciężkie pieniądze się go kupuje a potem naprawia :)

Opublikowano

piszczo123 a ty co masz do poprzednich modeli zetora :) pewnie nawet nie jezdziłeś żadnym z nich a narzekasz na ich jakość . Dla mnie twoje podejście jest przezabawne :) zapewne twoim zdaniem zetor tak jak ursus powinien stać w miejscu i patrzeć jak murzyni ich wyprzedzają . a tak swoją drogą to bardzo dobrze że zetor rozwija swoją oferte :)

Opublikowano

to musiałeś trafić na taki egzemplarz . bo ja urzytkuje od 5 lat zetora 5340 i żadnych poważnych awari nie było poza wymianą przełącznika kierunków i klaksonu :) więc ja sobie chwale ten ciągnik :)

Opublikowano
mam 9641 3 lata i wiem co to za sprzęt , ok niech modernizują tylko żeby to zdało egzamin kiedyś robili lepsze traktory teraz z ich jakością jest różnie :)

 

"piszczu123" w wiekszym stponiu od kierowcy zalezy awaryjnosc ciagnika wiec jak sie jeździc nieumie to nawet fendt nic niepomoze

Opublikowano

Ciągnik jako nówka, nie mogący odpalić na Tirze żeby zjechać z niego to też wina kierowcy? Po zjechaniu, prawie nie możliwością było skierowanie kołami bo cały olej uciekł przez pompę od wspomagania też?

O pólbiegach też sie wypowiadasz jakbyś "zęby na nich zjadł" nie sądzę żeby w 7211 były takie...

Ty widze bojowe nastawienie masz... zobaczymy jak długo...

Ojciec kupi ciągnik to pogadamy.

Opublikowano

niemam bojowego nastawienia tylko mechanik niezalezny od innych dealerów mi powiedzial ze jak kupowac ciagnik to zetora chyba ze zachodni to w gre wchodzi tylko fendt a jak bym kupil zetora forterre to mi powiedzial ze jak nietrafie na wadliwy egzemplarz to mi z nim wogole niebedzie robil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v