Skocz do zawartości

Polecane posty

AlaCapone    5001

Znajdziesz na stronie: http://agromer.pl/

Z ich oferty może być ten: http://agromer.pl/ogolna-przekaznik-12v-70a-h404900020030-herth,c2,p2921,pl.html

ale dla niego ważna jest biegunowość (+) na styk 86.

 

Zadzwoń i dopytaj, może mają lub zamówią. Podaj nr: WEHRLE 22 204 013

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

a te łączenia co są na rysunku nie mają żadnego znaczenia? bo szukałem żeby były takie same, nie mam za bardzo o tym pojęcia dlatego tu napisałem, 

wcześniej znalazłem coś takiego i nie wiem czy może być http://allegro.pl/przekaznik-70a-12v-z-rezystorem-germany-i6034004827.html#thumb/1

 

Edytowano przez matik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

może źle zacząłem, chodzi o to że nie mogę odpalić ciągnika, jak przekręcam stacyjkę to podaje prąd i wyświetlacze mi się zapalają lecz gdy przekręcę dalej kluczyk aby ciągnik zapalił to nagle traci wyświetlacz prąd i wszystko gaśnie a ten przekaźnik strasznie pyka gdzie wcześniej nie było go słychać jak normalnie zapalał, w książce serwisowej znalazłem że ten przekaźnik jest od zasilania( plus za gniazdem) nie wiem co to oznacza, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież styki w tym przekaźniku masz oznaczone, więc nie ma problemu podłączyć tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

no tak, kupuję i go wtykam, ale chodzi mi o to czy te rysunki co są na nim mają jakieś znaczenie, bo ten podesłany przez ciebie ma inny rysunek, i nie wiem czy impuls będzie przechodził przez niego inaczej czy tak samo jak w tym co wstawiłem na początku, czytając twoje komentarze widzę że jesteś obeznany w tym więc wolę dopytać. Ja się na tym nie znam, więc moje pytania mogą być dla ciebie banalne lecz wolę się upewnić niż później dokupować coś jeszcze jak się spali przez nieodpowiedni przekaźnik

Edytowano przez matik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie kupuję i wtykam, tylko masz zobaczyć jak był podłączony tamten i nowego masz podłączyć tak samo. A czy to będzie SPST czy SPDT nie ma znaczenia. Mają się zgadzać oznaczenia, bo może być tak, że styki są zamienione. A Ty masz podłączyć pod te same numery. Czy to takie trudne? A akurat ten z mojego linku i z Twojego są identyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

no i wszystko wiem, dzięki za pomoc, jak sprawdzę nowy przekaźnik to dam znać czy usterka została usunięta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez caros2
      Jak podłączyć przełącznik kierunkowskazów w 3512?Załączone zdjęcie.
    • Przez norbi222
      Czy rozrysuje ktoś mi taki jakiś schemat jak podłączyć dmuchawę 3 biegową do przełącznika a następnie do wtyczki od zapalniczki?
    • Przez Team_Deutz
      Witam, temat błahy, na wolną chwilę. Zatem, interesuje mnie zakup kogutów, tak wiem mnóstwo tego wszędzie, aczkolwiek interesują mnie koguty szybkoobrotowe w "normalnych" pieniądzach. Fajnie wyglądają na Massey'u Kamila5435 i podobne chciałbym mieć u siebie na Deutz'u. Ceny kogutów od Korbanka czy innych dealerów przekraczają kryteria cenowe. Stąd sprawa do was forumowiczów, elektroników i innych geniuszów internetu. Czy istnieje opcja zwiększenia szybkości obrotów koguta, a może widzieliście jakieś szybkoobrotowe w cenie do 150zł
       
      LINK DO FILMU 4:36 minuta 

      https://www.youtube.com/watch?v=yNZ5m7LUDzA 

      Jedna prośba, na spokojnie forumowicze
    • Przez bob124a
       
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
    • Przez t1o9m8e6k
      Witam!
      Bardzo proszę o podpowiedź w kwestii kupna instalacji elektrycznej do przyczepy D-47B (same przewody). W Internecie jest sporo stron na których można nabyć taką instalację, ale ja nie wiem, którą wybrać i czy one różnią się między sobą. Mam do podłączenia światła pozycyjne z przodu, a z tyłu mijania, stop, kierunkowskazy i wtykę do podłączenia drugiej przyczepy.
      Z góry dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.