Skocz do zawartości

Polecane posty

AlaCapone    4997

Znajdziesz na stronie: http://agromer.pl/

Z ich oferty może być ten: http://agromer.pl/ogolna-przekaznik-12v-70a-h404900020030-herth,c2,p2921,pl.html

ale dla niego ważna jest biegunowość (+) na styk 86.

 

Zadzwoń i dopytaj, może mają lub zamówią. Podaj nr: WEHRLE 22 204 013

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

a te łączenia co są na rysunku nie mają żadnego znaczenia? bo szukałem żeby były takie same, nie mam za bardzo o tym pojęcia dlatego tu napisałem, 

wcześniej znalazłem coś takiego i nie wiem czy może być http://allegro.pl/przekaznik-70a-12v-z-rezystorem-germany-i6034004827.html#thumb/1

 

Edytowano przez matik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

może źle zacząłem, chodzi o to że nie mogę odpalić ciągnika, jak przekręcam stacyjkę to podaje prąd i wyświetlacze mi się zapalają lecz gdy przekręcę dalej kluczyk aby ciągnik zapalił to nagle traci wyświetlacz prąd i wszystko gaśnie a ten przekaźnik strasznie pyka gdzie wcześniej nie było go słychać jak normalnie zapalał, w książce serwisowej znalazłem że ten przekaźnik jest od zasilania( plus za gniazdem) nie wiem co to oznacza, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież styki w tym przekaźniku masz oznaczone, więc nie ma problemu podłączyć tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

no tak, kupuję i go wtykam, ale chodzi mi o to czy te rysunki co są na nim mają jakieś znaczenie, bo ten podesłany przez ciebie ma inny rysunek, i nie wiem czy impuls będzie przechodził przez niego inaczej czy tak samo jak w tym co wstawiłem na początku, czytając twoje komentarze widzę że jesteś obeznany w tym więc wolę dopytać. Ja się na tym nie znam, więc moje pytania mogą być dla ciebie banalne lecz wolę się upewnić niż później dokupować coś jeszcze jak się spali przez nieodpowiedni przekaźnik

Edytowano przez matik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie kupuję i wtykam, tylko masz zobaczyć jak był podłączony tamten i nowego masz podłączyć tak samo. A czy to będzie SPST czy SPDT nie ma znaczenia. Mają się zgadzać oznaczenia, bo może być tak, że styki są zamienione. A Ty masz podłączyć pod te same numery. Czy to takie trudne? A akurat ten z mojego linku i z Twojego są identyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

no i wszystko wiem, dzięki za pomoc, jak sprawdzę nowy przekaźnik to dam znać czy usterka została usunięta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez NHCS
      Witam. Przymierzam się do zakupu paru lamp LED do ciągnika- chodzi konkretnie o 1 parę dalekosiężnych na przód oraz po 1 parze (takie same moce) szorokosiężnych na przód i tył oraz na doświetlenie boków maszyny również szerokosiężnych, lecz nieco słabszych. Generalnie rzecz ujmując chodzi o 8 lamp, które oświetlą maszynę dookoła, 360°. I tu pojawia się moje pytanie... Ile na takie lampy naprawdę warto wydać, aby dały porządany, dobry efekt, a jednocześnie nie przesadzić i nie wydać pieniędzy na coś co nie jest tego warte. Mało znam się na markach, specyfikacji technicznej itp. a w kilka dni znawcy z siebie nie zrobię. Tym bardziej, że jedni kupują lampy za 30 PLN i mówią, że nie widza różnicy, inni że poniżej 100 PLN to nie warto kupować LED bo to lipa.
      Znajomy doradził mi taki zestaw, ale nie wiem ile to jest warte:
      Przód i tył szerokosiężne:  http://allegro.pl/lampa-robocza-pro-30w-led-cree-12-24v-kombajn-4x4-i6729634473.html  x4szt 
      Przód dalekosiężne:  http://allegro.pl/lampa-robocze-halogeny-2x45w-led-cree-90w-4x4-6x6-i7030306665.html 
      Na boki: http://allegro.pl/szerokokatna-lampa-robocza-cofania-nxn-led-20w-4x4-i7024288508.html

      Jest to warte swojej ceny, czy może jednak nie warto? Chodzi rzecz jasna o jakość za te pieniądze.
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam, posiada ktoś z was renault 110.54 banalne pytanie, zauważyłem tak jakby mały głośnik pod kierownica tam gdzie bezpieczniki w tym schowku, on powinien działać na zapłonie? 
    • Przez kotwczapce
      Witam. Mam pytanie:jak pozbyć się gryzoni z kombajnu , chodzi przede wszystkim o kabinę. Siedza, gryzą ,srają i sikają . Ma ktoś pomysł i doświadczenie w tym temacie?
    • Przez Kubek95
      Witam. Piszę tutaj ponieważ mam problem, jakiś czas temu kupiłem John Deere 3140 z uszkodzonym pierwszym biegiem. Ciągnik rozebralem, poskładałem, wszystko działa, oprócz elektryki, po zdjęciu kabiny i ponownym jej założeniu nie działa mi teraz odpalanie Jelonka z starteru. Kluczyk jak przekręce to kontrolki się świeca, przekręcam starter to kontrolki gasną, a rozrusznik nawet się nie odezwie. Na krótko rozrusznik kręci jak szalony i ciągnik bez problemu odpala. Teraz moje pytanie, czy ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do tego ciągnika, ewentualnie samej tej kostki przy kabinie (kabina sg2) żeby jakoś spróbować odszukać po kablach problemu, albo poprowadzić nowa instalacje? Bardzo bym prosił o pomoc bo bez jakiegokolwiek schematu będzie ciężko zacząć cokolwiek, a tak to zawsze jest jakiś punkt zaczepienia. 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez blachbadylorz
      Witam wszystkich bardzo ciepło:)
      Mam spory problem w zetorze 5340 (okrągła maska) mianowicie:
      Wziąłem się za naprawę instalacji po ,,fachowcu" nie mogę za nic w świecie dojść od czego jest jeden z przewodów pod maską.
      W wiązce która idzie na sam przód do świateł (seryjna fachowiec podłączył wszystko na krótko i wracam do oryginału) są 4 kable: światła mijania, drogowe i klakson. pozostał mi jeden wolny kabel taki lekko grubszy niż pozostałe i czerwony. Za nic w świecie nie mogę dojść od czego on jest. Mierzyłem miernikiem włączając wszystko po kolei i ani amperka nie wydusił... jest zakończony wsuwką żeńską (oryginalnie tak było widać po wsuwce)
      Może znajdzie się ktoś kto mi pomoże bo z instrukcji niestety nie mogę dojść.
      Przychodzą mi dwie opcje do głowy ale nie chcę ryzykować żeby nie pogorszyć:
      -przewód dający napięcie na obrotomierz bo tak nie działa dłuższy czas więc możliwe, prądniczki nie było od nowości i działał normalnie z tego co pamiętam
      -przewód plusowy do stacyjki ale ten przecież idzie od rozrusznika o ile dobrze pamiętam.
       
×