Gość

przekaxnik 12v 70 a

Polecane posty

AlaCapone    5011

Znajdziesz na stronie: http://agromer.pl/

Z ich oferty może być ten: http://agromer.pl/ogolna-przekaznik-12v-70a-h404900020030-herth,c2,p2921,pl.html

ale dla niego ważna jest biegunowość (+) na styk 86.

 

Zadzwoń i dopytaj, może mają lub zamówią. Podaj nr: WEHRLE 22 204 013

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

może źle zacząłem, chodzi o to że nie mogę odpalić ciągnika, jak przekręcam stacyjkę to podaje prąd i wyświetlacze mi się zapalają lecz gdy przekręcę dalej kluczyk aby ciągnik zapalił to nagle traci wyświetlacz prąd i wszystko gaśnie a ten przekaźnik strasznie pyka gdzie wcześniej nie było go słychać jak normalnie zapalał, w książce serwisowej znalazłem że ten przekaźnik jest od zasilania( plus za gniazdem) nie wiem co to oznacza, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież styki w tym przekaźniku masz oznaczone, więc nie ma problemu podłączyć tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no tak, kupuję i go wtykam, ale chodzi mi o to czy te rysunki co są na nim mają jakieś znaczenie, bo ten podesłany przez ciebie ma inny rysunek, i nie wiem czy impuls będzie przechodził przez niego inaczej czy tak samo jak w tym co wstawiłem na początku, czytając twoje komentarze widzę że jesteś obeznany w tym więc wolę dopytać. Ja się na tym nie znam, więc moje pytania mogą być dla ciebie banalne lecz wolę się upewnić niż później dokupować coś jeszcze jak się spali przez nieodpowiedni przekaźnik

Edytowano przez matik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie kupuję i wtykam, tylko masz zobaczyć jak był podłączony tamten i nowego masz podłączyć tak samo. A czy to będzie SPST czy SPDT nie ma znaczenia. Mają się zgadzać oznaczenia, bo może być tak, że styki są zamienione. A Ty masz podłączyć pod te same numery. Czy to takie trudne? A akurat ten z mojego linku i z Twojego są identyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no i wszystko wiem, dzięki za pomoc, jak sprawdzę nowy przekaźnik to dam znać czy usterka została usunięta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Witam,
      mam problem z przełącznikiem półbiegów w ciągniku McCormick CX95. Umiejscowiony jest w dźwigni zmiany biegów.

       
      Mam z nią problem że cały czas prawie pracuje na 3 półbiegu i nie często udaje się włączyć jakiś inny półbieg. Wina jest w przełączniku bo mam drugą taką wajchę z drugiego ciągnika i z tamtą jest dobrze.
       
      Dowiadywałem się w kilku miejscach i raczej przełącznika nie da się zreanimować ani zastąpić.
       
      Ostatnio nasunął mi się pewien pomysł. Usunął bym przełącznik oryginalny (po jego odłączeniu na stałe jest włączony trzeci półbieg).
       
      Swój pomysł przedstawiam na poniższym prowizorycznym schemacie. Ewentualnie można pomyśleć o przekaźnikach żeby przełącznik wytrzymał obciążenie.

       
      Co sądzicie na ten pomysł?
    • Przez roni9411
      Witam, zastanawiam się nad założeniem licznika predkosci do ciagnika,  i poczytałem o tym żeby założyć licznik gps bo takie zwykłe np rowerowe średnio zdają egzamin. I moje pytanie brzmi , czy ktps zakładał taki prędkościomierz? Moze cos polecić? Niektorzy piszą że instaluja apke na telefon prędkościomierz gps i niby tez mierzy ale pewnie nie tak dokładnie?
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      Kupiłem takie lampki LED niebieskie - 9W - do podłaczeczenia na belce opryskwiacza. https://www.grene.pl/lampa-robocza-led-belki-opryskiwacza-9w-1000-lm.html
      Jaki przewód potrzebuję aby to podpiąć do ciągnika 3 pinowym wtykiem? 2x1? czy mniejszy?
      Do tego chciałbym jeszcze założyć zwykłe ledy ok 30w aby oświetlić obszar z tyłu opryskiwacza.
      Polećcie jeszcze jakiś wyłącznik, który umieszcze na przewodzie w kabinie, aby jednym pstryczkiem włączyć lampki
    • Przez grzegorz6312
      Nie działa tylny podnośnik  na wyświetlaczu H. dziala tylko z błotnika ,na czerwonym kablu dochodzącym do potencjometru poziomu jest tylko 8volt czy tyle ma być proszę o podpowiedz
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj