Skocz do zawartości

Kupuję John`a 1075 !!! Co o nim napiszecie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Decyzja podjęta. Kupuję JD 1075, przebieg 5 tys, mth, 1984 rok, za psie pieniądze z Francji. Naprawdę grosze. Czego mam się spodzewać - napiscie proszę ...

 

W więc dodaję że koszt łącznie z transportem specjalistycznym - podangabarytowym nie przekroczy 40 tys. zł. Winno być jeszcze jakieś parę tysiaków pozostać.

Bardzo mnie interesują szczegółowe opisy użytkowników JD z serii 900, 1000 lub 1100.

Nadmieniam że użytkowuję MF 3095 z 1994 roku też z Francji tak więc wiem jak może być sprzęt zaniedbany i zajechany. Ale po przepowadzeniu gruntownego przeglądu napraw itd ja jestem swym Ferdkiem ZACHWYCONY. Teraz żadnych awarii, jedynie planowe naprawy, np usunięcie wycieku oleju z silnika. Ten wyciek był od zawsze, tak więc nowych awarii nie ma.

Opublikowano

O nie tylko nie z Francji. Od żabojadów są najbardziej wyeksploatowane i dlatego też są takie tanie. No chyba, że jak dokładnie go obejżysz i przebadasz, i wg. Ciebie będzie ok to bierz :). Ja miałem okazję oglądać JD 1065 z Francji. Rok 84, przebieg nie wiem, bo licznik nie chodził jak go odpalił :-. Wogole kombajn był tak zryty :(. Miał spawaną tylną oś (chyba spadł z lawety albo coś innego mu sie przytrafiło). Silnik był ok. Heder trochę pogięty. Więcej nie pisze, bo więcej nic w nim nie oglądałem bo jak zobaczyłem te spawy na tylnej osi to od razu odeszłem od kupna. Gość chciał za niego 50tys zł z transportem (do mnie 120 km).

Opublikowano

1075 bardzo dobry sprzecior. 5 tys MTG nie tak dużo zdążają sie z Francji co maja po 8 tys MTG i chodzą.

A ty kolego nie mów ze z Francji są najgorsze jak pewnie nie masz zielonego pojęcia jakie są tam maszyny.

Widziałeś jeden egzemplarz i coś mówisz na ten temat. Ogólnie najgorsze maszyny rolnicze chodzi mi tu o stan są z Wielkiej Brytanii. Polecam również modele JOHN DEERE tj:

955, 965, 975, 985.

1072, 1075, 1085.

1174, 1177, 1188.

 

Serie 55 tj 955 - 4 klawisze (wytrząsacze)

Serie 65 i 75 - 5 klawiszy

Serie 85 - 6 klawiszy trzeba uważać na stan. Trochę są wadliwe wał wytrząsaczy nie ma żadnej podpory po środku często zdążają sie awarie urywanie walu z powodu obciążenia lub inne.

Polecam wersje HYDRO na prawdę umila i przyspiesza prace w żniwa.

Wersje z czarna nadbudówka na dachu maja większe zbiorniki na zboże dobra sprawa.

Opublikowano

co do tematu to fajny sprzecik kupujesz tez sie za takim rozglądałem ale w końcu staneło na dominatorze 98 SL i też nie żałuję a co do podobnych modeli a konkretnie 1174 to już dwóch chandlarzy powiedziało mi że mają jakąś wadę ale nie chcieli zdradzić więc nie polecam tego modelu heh

Opublikowano
1075 bardzo dobry sprzecior. 5 tys MTG nie tak dużo zdążają sie z Francji co maja po 8 tys MTG i chodzą.

A ty kolego nie mów ze z Francji są najgorsze jak pewnie nie masz zielonego pojęcia jakie są tam maszyny.

Widziałeś jeden egzemplarz i coś mówisz na ten temat. Ogólnie najgorsze maszyny rolnicze chodzi mi tu o stan są z Wielkiej Brytanii. Polecam również modele JOHN DEERE tj:

955, 965, 975, 985.

1072, 1075, 1085.

1174, 1177, 1188.

 

Serie 55 tj 955 - 4 klawisze (wytrząsacze)

Serie 65 i 75 - 5 klawiszy

Serie 85 - 6 klawiszy trzeba uważać na stan. Trochę są wadliwe wał wytrząsaczy nie ma żadnej podpory po środku często zdążają sie awarie urywanie walu z powodu obciążenia lub inne.

Polecam wersje HYDRO na prawdę umila i przyspiesza prace w żniwa.

Wersje z czarna nadbudówka na dachu maja większe zbiorniki na zboże dobra sprawa.

postawie Ci flaszke jak znajdziejsz mi 965 z 5 klawiszami ;):) owszem 75 maja 5 klawiszy ale w życiu 65!!! a 1188 z podporami na srodku jesli juz, ale nie polecam bo to upierdliwe jest przy sitach... Mam ciągnik z francji i nie narzekam... za to jak kupilismy poprzednika z niemiec to sie płakac chcialo... to nie jest przesądzone... a kombajn z 5 tys mth to jesli był z okresu lat 80 to rocznie nie wyrabiał niewiadomo jakiej normy, ale ja niedawno natknąłem sie na 1174 z 1999 roku z 5 tys mth!!! policzcie sobie ile on rocznie kosił :)

Opublikowano

KUPIŁEM ...

Pierwsze żniwa za sobą. Udane. Podsumowanie:

SILNIK: stan idealny, aczkolwiek przez pierwsze 2 dni spalił mi ok. 10 l oleju. Potem przestał spalać jakiekolwiek jego ilości. Turbina sucha, żadnych wycieków.

MŁOCARNIA - nowe cepy i klepisko - fajnie ale stare były pewnie już zużyte z uwagi na omłot kukurydzy. Wytrząsacze miały uszkodzone górne powierzchnie. sita nieco dziurawe ale po połataniu jakoś czyściły. Sita kukurydziane.Kosz sitowy i podsiewacz wymagał napraw - skorodowane blachy.

NAPĘD:wszystkie pasy OK, skrzynia OK - była robiona, świeże ślady otwierania, brak ręcznego hamulca, luzy na górnych łożyskach zwolnic.

HYDRAULIKA: Sporo wycieków - łatwych do usunięcia poprzez podokręcanie przewodów w trudnych miejscach - pod zbiornikiem. Pompa hydrauliczna OK. Rozdzielacze OK. Zużyte uszczelnienia 1 siłownika unoszenia hederu. Kłopoty z luzami na linkach sterujących rozdzielaczami.

KABINA : syf - zalęgnięte myszy pożarły tapicerkę. Wymieniełem cała tapicerkę i teraz wygląda fantastycznie.

ELEKTRYKA - alternator miał uszkodzony regulator napięcia. Zamiast 16 V dawał ok. 26 V. Spalone ok. 40 % żarówek, nie działający moduł czujnika awarii. Naprawa nie była kosztowna, np. w module spalone były diody wejściowe.

HEDER: zużyte łożyska napędu głównego, skorodowane blachy dna.

RAZEM : Po ok. 3 tygodniach przygotowań złom przejechał żniwa prawie bezawaryjnie. Prawie: drobne usterki usuwane na polu - różne. Jedyną awarią było zatarcie łożyska górnego wału podajnika pochyłego. Ale że siadło w ostatni dzień zbożowych żniw nie było kłopotu. Przed żniwami gryczanymi zostało wymienione.

UWAŻAM, iż zakup brudnego i zaniedbanego kombajnu jest lepszym rozwiązaniem, niż zakup malowanego dla oka sprzętu od handlarzy. W takiej maszynie wiem jakie występowaly usterki i mogę je usunąć prawidłowo, będąc pewien że w żniwa nie wystąpią mi żadne niespodzianki.

EKONOMIA: Spadek kursu EUR spowodował spadek cen na tego rodzaju maszyny sprowadzane z zagranicy. Z perspektywy czasu lepiej było przebiedzić żniwa i kupić coś teraz. A teraz kupilem drugi 1085 H4. 1075 pójdzie na usługi, tak jak pracował we Francji.

Opublikowano
Serie 55 tj 955 - 4 klawisze (wytrząsacze)

Serie 65 i 75 - 5 klawiszy

Serie 85 - 6 klawiszy trzeba uważać na stan. Trochę są wadliwe wał wytrząsaczy nie ma żadnej podpory po środku często zdążają sie awarie urywanie walu z powodu obciążenia lub inne.

Polecam wersje HYDRO na prawdę umila i przyspiesza prace w żniwa.

Wersje z czarna nadbudówka na dachu maja większe zbiorniki na zboże dobra sprawa.

 

Hej, hej. Mam 1085 HYDRO 4. Wał wytrząsaczy JEST PODPARY na środku !!!

Proszę o minimum profesjonalizmu.

Opublikowano

Dokładnie tak jak mowisz.W JD lub NH wymienisz raz i jest spokój na kilka lat a w Bizonie to wiadomo.Ostatnio z tesciem kupowaliśmy czesci do Bizona to facet nam powiediał ze nie ma na rynku oryginalnych czesci tylko wszystko jest od prywaciarzy,wiec nie ma co liczyc na trwałosc.

Opublikowano

tak tylko jak ma 5 tys mtg to łozyska czy ine rzeczy bedą sie psuły czesciej, wiem bo znam ten problem, dlatego maszyne kupuje sie nie wyeksploatowana. do bizona w wiekszosci łozysko dostanie wszedzie a w jd ciezko znalezc od reki w sezonie. mam jd i miałem tez rekorda pisze z doswiadczenia jak jest. i tak bym si ew zyciu na bizona nie zamienił.

Opublikowano
KUPIŁEM ...

Pierwsze żniwa za sobą. Udane. Podsumowanie:

SILNIK: stan idealny, aczkolwiek przez pierwsze 2 dni spalił mi ok. 10 l oleju. Potem przestał spalać jakiekolwiek jego ilości. Turbina sucha, żadnych wycieków.

MŁOCARNIA - nowe cepy i klepisko - fajnie ale stare były pewnie już zużyte z uwagi na omłot kukurydzy. Wytrząsacze miały uszkodzone górne powierzchnie. sita nieco dziurawe ale po połataniu jakoś czyściły. Sita kukurydziane.Kosz sitowy i podsiewacz wymagał napraw - skorodowane blachy.

NAPĘD:wszystkie pasy OK, skrzynia OK - była robiona, świeże ślady otwierania, brak ręcznego hamulca, luzy na górnych łożyskach zwolnic.

HYDRAULIKA: Sporo wycieków - łatwych do usunięcia poprzez podokręcanie przewodów w trudnych miejscach - pod zbiornikiem. Pompa hydrauliczna OK. Rozdzielacze OK. Zużyte uszczelnienia 1 siłownika unoszenia hederu. Kłopoty z luzami na linkach sterujących rozdzielaczami.

KABINA : syf - zalęgnięte myszy pożarły tapicerkę. Wymieniełem cała tapicerkę i teraz wygląda fantastycznie.

ELEKTRYKA - alternator miał uszkodzony regulator napięcia. Zamiast 16 V dawał ok. 26 V. Spalone ok. 40 % żarówek, nie działający moduł czujnika awarii. Naprawa nie była kosztowna, np. w module spalone były diody wejściowe.

HEDER: zużyte łożyska napędu głównego, skorodowane blachy dna.

RAZEM : Po ok. 3 tygodniach przygotowań złom przejechał żniwa prawie bezawaryjnie. Prawie: drobne usterki usuwane na polu - różne. Jedyną awarią było zatarcie łożyska górnego wału podajnika pochyłego. Ale że siadło w ostatni dzień zbożowych żniw nie było kłopotu. Przed żniwami gryczanymi zostało wymienione.

UWAŻAM, iż zakup brudnego i zaniedbanego kombajnu jest lepszym rozwiązaniem, niż zakup malowanego dla oka sprzętu od handlarzy. W takiej maszynie wiem jakie występowaly usterki i mogę je usunąć prawidłowo, będąc pewien że w żniwa nie wystąpią mi żadne niespodzianki.

EKONOMIA: Spadek kursu EUR spowodował spadek cen na tego rodzaju maszyny sprowadzane z zagranicy. Z perspektywy czasu lepiej było przebiedzić żniwa i kupić coś teraz. A teraz kupilem drugi 1085 H4. 1075 pójdzie na usługi, tak jak pracował we Francji.

Opublikowano

panowie mam okazję kupić jd 1085 na co zwrócić uwagę, jak powinna wyglądać sprawa z poszczególnymi podzespołami proszę o rady. Mam też dylemat z hederem który ma 5,5m a ja chciałbym 4,2(skrucić go czy kupić innego, ale gdzie)

Opublikowano

509968742-heder 3.8m

605456100-heder 4.8m tyle ze seria 11xx

513107727- tu juz moze dzwoniles

601419115 i 695998803 sprowadzaja kombajny, maja tez czesci moze cos wymysla

 

A swoja droga to za dobry heder bedziesz musial troche zaplacic ;)

Opublikowano

Do 6 klawiszowego hedera 4.2m to troche nie na miejscu.5.5m tak spokojnie mozna zakladac.Kiedys tez mialem dylemat w NH z hederem 5.18 i po jednym sezonie wiem ze nigdy malego hedera do duzego kombajnu. Fakt trzeba sciagac po skonczonej pracy ale trwa to doslownie 5 min.

Opublikowano

@szczewko dlaczego tak myślisz że nigdy mały cheder do dużego kombajnu ja myślę że to chyba dobrze bo wtedy z małym chederem szybciej na polu obywa

Ja mam NH S-1550 i mam przy nim cheder 3,60(kosa) i jak myślisz (według ciebie) jest dobry taki cheder czy za mały???...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v