Skocz do zawartości
News
Lowczy

Problem ze skrzynią biegów CASE CX 100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Lowczy    0

Witam,

Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu awarii, która przytrafiła się mojemu CASE CX 100. Początkowo zaczęły przymulać biegi z zakresu szosowego - 3 i 4, po przełączeniu na 3,5 oraz 4,5 ciągnik jechał prawidłowo. Tego samego dnia przestał ruszać z biegów zakresu szosowego(biegi wchodzą, ale jakby brakowało ciągnikowi siły ruszyć), rusza natomiast z 1, 2 terenowej. Na 3,5 oraz 4,5 szosowych jedzie bez zastrzeżeń. Wymieniłem olej wraz z filtrem i nic to nie dało. Na jednym wyjściu hydraulicznym ma ciśnienie niespełna 90, a więc za niskie. Tur i ramiona podnośnika chodzą bez zarzutów. Czy może być to wina pompki hydraulicznej, czy zużycie tarczek w skrzyni? Doradźcie coś proszę.

mariusz(ZDUN)    192

Lepiej do mechanika to zaprowadz na prawidło diagnostykę a nie gdybanie. Ja jestem mechanikiem i poza tymże nie mam pojęcia o co ci chodzi pisząc jakieś 3,5 4,5? co to jest? to nie mam pojęcia ktoś to musi zobaczyć przejechać się tym....

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Lowczy    0

Sęk w tym, że ciężko znaleźć mechanika, który chciałby się podjąć diagnozy i naprawy. Będę szukał do skutku. Pisząc o biegach 3,5; 4,5 miałem na myśli półbiegi (mam 3 zakresy, po 4 biegi, każdy bieg ma dodatkowy półbieg). Dziękuję i pozdrawiam.

Wiadomość z agroFakt.pl

kamciow    87

Odpowiednik skrzyni Dual command w NH serii t5000 i pochodne ?
Pakuj ciągnik na lawete i do Mariusza :D

Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się