Skocz do zawartości
Lowczy

Problem ze skrzynią biegów CASE CX 100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Lowczy    0

Witam,

 

Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu awarii, która przytrafiła się mojemu CASE CX 100. Początkowo zaczęły przymulać biegi z zakresu szosowego - 3 i 4, po przełączeniu na 3,5 oraz 4,5 ciągnik jechał prawidłowo. Tego samego dnia przestał ruszać z biegów zakresu szosowego(biegi wchodzą, ale jakby brakowało ciągnikowi siły ruszyć), rusza natomiast z 1, 2 terenowej. Na 3,5 oraz 4,5 szosowych jedzie bez zastrzeżeń. Wymieniłem olej wraz z filtrem i nic to nie dało. Na jednym wyjściu hydraulicznym ma ciśnienie niespełna 90, a więc za niskie. Tur i ramiona podnośnika chodzą bez zarzutów. Czy może być to wina pompki hydraulicznej, czy zużycie tarczek w skrzyni? Doradźcie coś proszę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Lepiej do mechanika to zaprowadz na prawidło diagnostykę a nie gdybanie. Ja jestem mechanikiem i poza tymże nie mam pojęcia o co ci chodzi pisząc jakieś 3,5 4,5? co to jest? to nie mam pojęcia ktoś to musi zobaczyć przejechać się tym....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lowczy    0

Sęk w tym, że ciężko znaleźć mechanika, który chciałby się podjąć diagnozy i naprawy. Będę szukał do skutku. Pisząc o biegach 3,5; 4,5 miałem na myśli półbiegi (mam 3 zakresy, po 4 biegi, każdy bieg ma dodatkowy półbieg). Dziękuję i pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamciow    84

Odpowiednik skrzyni Dual command w NH serii t5000 i pochodne ?
Pakuj ciągnik na lawete i do Mariusza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Baartus
      Witam posiadam magnuma 7120 i wymieniam w nim wtryski bo leja i tu pytanie jakie cisnienie powinno byc na wtrysku i jaki symbol koncowki,moje maja DLLA150 P115 225 ATM ale szukajac w necie napotkalem wiekszosc z cisnieniem 245 atm i zastanawiam sie czy ktos kiedyś nie wstawil zlych.
    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez gadget
      Witam
      Posiadam Case 7110 155 Km.
      Ciągnik zadbany , w ładnym stanie z tym że trochę brakuje mu mocy , gdy ma ciężko nie dymi z tłumika tylko wytraca prędkość . Turbo pod obciążeniem przy 1800 obr pompuje 0,6-07 bara , zastanawiam się czy zwiększenie dawki paliwa na pompie i montaż intercoolera zda egzamin? Teoretycznie powinno pomóc więc stąd pytanie czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie albo ma namiar na dobrego mechanika który zna się na tych modelach. Wiem że te silniki wychodziły w mocach od 155 do 240 Km , chodzi mi o przyrost ok 20 Km.
×