Skocz do zawartości
zimek220

Problem ze silnikiem deutz dx 6.05

Polecane posty

zimek220    0

Witam może ktoś miał albo wie co to może być. Mam ciągnik deutz dx 6.05 i przy obrotach około 1800 słychać jakieś  niepokojące stuki w silniku. Na wolnych czy na wyższych obrotach te stuki ustępują i działa normalnie. I tak się dzieje zawsze nawet jak ciągnik pracuje w polu czy nie pracuje, zawsze te stuki są przy tych obrotach. Myślałem że to paski drżą o jakąś blachę ale jednak nie. Może ktoś mi pomoże jaka to może być przyczyna..... A  czy może być to przyczyna koła pasowego napędzającego wiatrak, alternator czy kompresor powietrza proszę o pomoc. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1634

zdejmij pasek, odpal i bedziesz wiedzial, lepiej tak nie jezdzij bo jak sie okaże ze to panewka ablo swozen na tloku to Ci moze kolano pokazac i bedziesz mial silnik zalatwiony.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Przez internet nie ma możliwości zdiagnozować stuku. Jeśli pojawią się tylko przy jakiś obrotach i nie rośnie wraz z ich zwiększaniem to nie jest to raczej mechanika w silniku.
Odkręcasz po koleji po jednym przewodzie wtryskowy i sprawdzaj czy wtedy nie zniknie przy jakimś cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

deutzdx605    39

zależy jak stuka bo u mnie było podobnie i okazało się że wentylator chlodzacy ma delikatny luz na lozysku i uderza lekko o obudowę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Yogurt
      Witam,  zastanawiam się nad kupnem "nowego" ciągnika i przegladajac ogłoszenia znalazłem tę oto ofertę : https://m.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/19607966/lamborghini-r6-190-vrt.html ale problem jest taki, że o ile z marką sdf juz się zaprzyjaznilem o tym modelu pijecia zielonego nie mam. Ani jak to się obsługuje, ani jak tym się pracuje a przedewszystkim.... jak wygląda sprawa z awaryjnoscia tego sprzetu. Wiem,  że to to samo co deutz 630 ttv. ale zbyt wiele opini tych maszyn nie znalazlem. jakiekolwiek informacje dędą mile widziane.
    • Przez adamdx18
      Witam 
      Zgłaszam się z pomocą ponieważ poszukuję części do deutz fahra dx 4.50 
      i jeżeli to możliwe żeby było to w obrębie województwa śląskiego 
      za wszelkie namiary oraz pomoc w znalezieniu części bardzo dziękuję  
    • Przez Ares1x
      Witam co sądzicie o Agrotronach z rocznika 1996-2002? Jak z awaryjnością? Na co należy uważać przy zakupie i czy w ogóle warto pchać się w te ciągniki?? 
      Jak jest z awaryjnością skrzyni biegów? 
    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
×