Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31;     306, 0,57, EPC31;   306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.

Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?

Czekam na podpowiedz.

 

Pozdrawiam,

Zbyszek.

 

 

 

Opublikowano

Witam. Mam identyczny problem ze swoim JD 6920S. Wyskakuje rewers po rozgrzaniu silnika. Te same błędy +  EPC306.061.31 i EPC306.025.31. Może rozwiązałeś już ten problem i wiesz gdzie szukać. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Opublikowano

U nas na gospodarstwie w jd6920 były podobne błędy było to dwa lata temu objawy te same serwis zrobił 4 podejścia i nic

traktor stał miesiąc u sąsiada był koleś co robi john deere i stwierdził sterownik i trafił wymienił traktor działa do dziś sprzęgło tak płynnie to od nowości nie działało 

W drugim 6820 jest od wczoraj tak samo po 2 3 godzinach pracy zapala się trybik i wyskakuje rewers do tego od miesiąca zaczął szarpać na sprzęgle i to mocno

Czekam na mechanika kazał przełożyć sterowniki lecz to samo jest problem z instalacją podobno będzie w czwartek to napiszę jaka diagnoza

Opublikowano

Witam. Problem w końcu rozwiązany. Sprawdzony został rewers, czujniki temperatury oraz wszystkie czujniki ciśnienia skrzyni, przekaźniki i bezpieczniki. Uszkodzony był czujnik prędkości przez który to rewers wyskakiwał. Do sprawdzenia (wysyłkowo) oddałem NIESTETY również sterownik skrzyni biegów do firmy "http://studiomaszyn.pl/". Kontakt z nimi po wysłaniu sterownika był beznadziejny i nikt mi nie potrafił powiedzieć czy coś jest z nim nie tak. W końcu otrzymałem odpowiedź że "coś" zostało przy nim zrobione bo "coś" było nie tak, a sterownik już mi odesłali żebym sprawdził czy się coś zmieniło. No i faktycznie zmieniło się. Po zamontowaniu wszystko zaczęło szaleć w ciągniku (pikały przekaźniki, zniknęły z wyświetlacza półbiegi itp.) Zniszczyli sterownik na tyle, że nie dało się już z niego nawet danych zgrać. Koszt nowego 2500 zł +programowanie i dojazd 500 zł. Dlatego też odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Jak już mówiłem problemem okazał się tylko czujnik prędkości. Cena 240 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
    • Przez Bobcat753
      Witam. Kupiłem bobcata 753 po sprawdzeniu błędów wyskakują takie kody:
      09-09
      16-07
      08-21
      05-22
      Jeden z nich oznacza wysoka temperaturę w układzie chłodzenia silnika. Bezpośrednio po odpaleniu maszyny świeci się też i kontrolka od temperatury. Zegar wskaźnika temperatury nie działa jak również wskaźnik paliwa. Płyn w chłodnicy jest ale trochę mętny i zabarwiony na żółto. Bezpieczniki też sprawdziłem. Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuję
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam JD jak w temacie znalazłem interesujący mnie egzemplarz z tym że ma rewers elektryczny przy kierownicy. Proszę o opinie czy nie ma z tym problemu czy lepiej szukać standardowego hydraulicznego przy biegach. Dziękuję za odpowiedzi. 
    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z ciagnikem same Explorer 60 88r mam spory luz na pedale sprzęgła przez co rewers wchodzi ciezkawo z lekkim zgrzytem wie ktoś może jak podregulowac pedał lub co innego zrobić? 
       
    • Przez KOSTEK12
      Witam,czy po zatrzymaniu ciągnika rewers mechaniczny powinien delikatnie zgrzytać ,oglądałem ostatnio Valmeta 6300 i właśnie tak się dzieje,nie jest to mocny zgrzyt ale jednak wyraźnie słychać, dodam że przerzuca się bez większych oporów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v