PawelWlkp

6030 problem

Polecane posty

PawelWlkp    490

Wczoraj pojawij się problem. Podczas jazdy drogą zapaliła się kontrolka od hamulca recznego (P). Nie świeci jak przy zaciągniętym hamulcu tylko sobie mruga. Nie można ruszać z rewersu bo wyskakuje błąd CP tylko trzeba ze sprzęgła co troche komplikuje jazde. Wyczyściłem filtry bo przez tą sucharę na polu były totalnie zakurzone. Ktoś coś podobnego miał może?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    924

zobacz czy masz poziom płynu odpowiedni i czy sama dźwignia dobrze odbija może linka jest lekko przytarta i dźwignia całkiem nie siada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    490

No to sprawdziłem.Jak lekko zaciągne ręczny to kontolka się zaświeca na stałe a tu sobie miga co jakieś 3 sekundy i sygnał dzwiękowy do tego. W płyn też patrzyłem jest max. Kiedyś jak bylo mało to się info na wyświetlaczu pojawiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

woytek    3

Wydaje mi się, że to czujnik w siedzeniu. Włącz wałek i zobacz czy będzie sygnał braku kierowcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    490

No chyba to będzie dobry trop. Dzięki kolego. Przestała mi też działać klima i nawiewy może to mieć coś wspólnego ze sobą?
PS.Jak ten czujnik wg wygląda?

Edytowano przez PawelWlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Nie wiem, nie widziałem go nigdy :P. W TC jest to najzwyklejszy mikro włącznik pod kawałkiem plastiku. Zdejmij siedzisko, powinien być pod nim. Ewentualnie jak nie działa klima i nawiewy, to może po prostu bezpiecznik ten sam idzie na fotel. Działa pompka fotela?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    490

No chyba problemem jest pompka, albo kabel który ją zasila. Pali bezpiecznik.Odłączyłem pompkę napompowałem kablem na krótko i wszystko jest ok. Jak bedzie więcej czasu to przejże kabel ewentualnie wymontuje pompkę. Wentylator jest na tym samym bezpieczniku dlatego nie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal01052000
      Witam nie dział ehr podnośnik podczas jazdy opadł i nie podnosi kody błędu 
      f013,f906,f1024
       
    • Przez makro21
      Witam chciałem zapytać czy nie wiecie dlaczego świeci się cały czas kontrolka przedniego napędu wogule nie reaguje na załączanie lub rozłączanie cały czas świeci dodam że ciągnik to New Holland Ts 125a
    • Przez makro21
      Witam chciałem zapytać ciągnik New Holland Ts 125a długo trzeba krecik (ok 10 sekund) dlaczego tak jest coś nie tak po odpaleniu wszystko działa niby  normalnie.
       
    • Przez Mialek
      Witam wszystkich, mam problem z hydraulika w ciągniku, poniżej moje obserwacje, problem nastąpił po wymianie dolnej płytki(urwane ucho)(czerwona strzałka na zdjęciu) mam wrażenie że gdzieś syf zablokował zawór przelewowy lecz nie wiem gdzie on jest, czy on jest na każdej płytce sekcji?
      Moje obserwacje i wnioski:
      - gdy olej jest zimny wszystko działa w miarę lecz nie do końca, tak jakby olej delikatnie uciekał, wraz z nagrzewaniem się oleju po ok. 2h orki, hydraulika strasznie słabnie, olej robi się rzadszy od temperatury i więcej go ucieka.
      - ciągnik posiada Ładowacz czołowy(TUR), gdy podnoszę coś bardzo ciężkiego, to ma problem, ale gdy użyję którejś sekcji, (tzn. trzymam dzwignie TURA do góry, nie podnosi, dodatkowo pociągam za dźwignię od sekcji hydraulicznych, TUR dostaje pełną moc aż podnosi tył ciągnika, co wyklucza pompę. 
      - gdy już olej jest gorący i ma problem z podniesieniem pługa, i czasami gdy szarpnę ciągnikiem to tak jakby zawór się odblokowywał i podnosi normalnie ale tylko przez chwilę...
      - na zimnym oleju ma czasami tendencję do szarpania hydrauliką, jak by któryś zawór pulsował, tzn. podnosi szybciej wolniej, szybciej wolniej.
      - Moje odczucie to przyblokowany zawór spustowy, przelewowy, nie wiem dokładnie.
      - chciałbym dowiedzieć się jak działają owe płytki, które dziurki są od wysokiego ciśnienia, które od powrotu.
      - Robiona kalibracja podnośnika - bez zmian, lecz ona nie ma nic wspólnego z ładowaczem czołowym który też jest słaby, pociągnięcie którejś z dźwigni wyjść hydraulicznych ładowacz podnosi elegancko.
      - olej zapewne leci przez wszystkie płytki następnie do rodzielacza ładowacza czołowego i na powrót, i w którejś płytce przepuszcza olej. (moje odczucie) 
      Wielkie dzięki za pomoc !!!
       

    • Przez Wojteg
      Witam mam taki problem z hamulcem ręcznym gdy go zaciągnę i spuszcze nie odbija, na dźwigni czuć duży skok i muszę wysiąść i ręcznie popchnąć dźwignie ręcznego która w chodzi w skrzynie, wtedy odpuści i nie ma już skoku na dźwigni. Od czego by zacząć tą naprawę? Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj