Skocz do zawartości

rozruszniki szybko obrotowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spróbuj na zwarcie zapalić. Jeżeli zapali bez problemu to znaczy że akumulator, rozrusznik i przewody z klemami są ok. Na samym początku sprawdził bym bezpieczniki (czy się nie grzeją i czy nie są luźne) Trzeba też sprawdzić włącznik (starter) a najlepiej wymienić ale nie na taki najtańszy bo długo nie pochodzi(ja znalazłem taki ze stara na trzy blaszki i uważam że jest Niezniszczalny przy takiej konstrukcji). Można też wymienić przewody od startera i stacyjki biegnące do rozrusznika na grubsze (zmiana taka może na wyrost ale nie musisz grzebać się później w przewodach). Stacyjka powinna być ok bo w końcu daje napięcie za każdym razem(słychać tykanie ) więc zmieniałbym w ostateczności.

Opublikowano

Spróbuj na zwarcie zapalić. Jeżeli zapali bez problemu to znaczy że akumulator, rozrusznik i przewody z klemami są ok. Na samym początku sprawdził bym bezpieczniki (czy się nie grzeją i czy nie są luźne) Trzeba też sprawdzić włącznik (starter) a najlepiej wymienić ale nie na taki najtańszy bo długo nie pochodzi(ja znalazłem taki ze stara na trzy blaszki i uważam że jest Niezniszczalny przy takiej konstrukcji). Można też wymienić przewody od startera i stacyjki biegnące do rozrusznika na grubsze (zmiana taka może na wyrost ale nie musisz grzebać się później w przewodach). Stacyjka powinna być ok bo w końcu daje napięcie za każdym razem(słychać tykanie ) więc zmieniałbym w ostateczności.

A  które bezpieczniki  są  w  obwodzie  rozrusznika? ty wiesz  w ogóle o  czym  ty piszesz? 

Opublikowano

Przy założeniu że przewody i bezpiecznik mają zerową rezystancję lecz na styku bezpiecznikia jest zanieczyszczenie, luz lub inne zjawisko powodujące zwiększenie rezystancji styku nawet o nie duże wartości może to spowodować spadek prądu w obwodzie. Przy zbyt niskim prądzie elektromagnes może nie mieć wystarczającej siły.

Opublikowano

To że pomyliłem jakieś pojęcie to nie znaczy że kontrola tego elementu(który jest najłatwiej dostępny w całym układzie)nie rozwiąże problemu z opalanie. Podaj jakieś inne powody, spróbuj człowiekowi pomóc a nie próbuj obrazić innego człowieka który chciał tylko pomóc.

Opublikowano

To że pomyliłem jakieś pojęcie to nie znaczy że kontrola tego elementu(który jest najłatwiej dostępny w całym układzie)nie rozwiąże problemu z opalanie. Podaj jakieś inne powody, spróbuj człowiekowi pomóc a nie próbuj obrazić innego człowieka który chciał tylko pomóc.

Nie próbuje nikogo obrażac , zwracam ci tylko uwagę że używasz słów, których znaczenia nie rozumiesz . To jest śmieszne jak ktoś zna własciwe znaczenie tych słów 

Co do mozliwych przyczyn - to ja stawiałbym albo zbyt niskie napięcie sterujące na  elektrowłącznik, jesli akumulator/ry  w porządku - to  prawdopodobnie  stacyjka winna .Lub  wadliwy  elektrowłącznik.

 

Co  to  za  rozrusznik? jakie masz napięcie  w instalacji? 

Opublikowano

Rozumiem , że wymieniałeś go już w ramach gwarancji ?Jaki to ciągnik ? Mogą nie łaczyć kostki (jeśli są) między przyciskem startera i elektromagnesem rozrusznika lub skończył życie przycisk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
    • Przez 60tka
      Witam mam problem z 60tką zacznijmy od początku. Czyściłem filtry powietrza razem z miską w filtrze ropą i pod moją nieuwagę ojciec wlał tą brudną ropę do baku i ciągnik od tego czasu zaczął przerywać. Wymieniłem filtry palowa na nowe stare paliwo spuściłem i płukałem bak odstojnik czysty paliwo dochodzi nie ma nieszczelnosci pompka zasilająca sprawna słychać przelew. Zdejmowałem wąż od filtra powietrza nic sie nie zmieniło zalałem srodek do czyszczenia wtrysków i poprawilo sie ale to nie było jeszcze to dałem ciągnik do mechanika mechanik zdemontował pompę wyczyścił ją w środku i wymienił jakąś sprężynę bo była pęknięta nie wiem jaką ciągnik przestał przerywać ale nadal gaśnie gdy chce sie ruszyć na jałowych obrotach np. Przy ruszeniu z 2 qlbo 3 ciągnik przygaśnie a na 4 potrafi zgasnąć. Ma moc nie przerywa tylko jakby od dołu go dławi a poniżej 800obr strasznie nie równo chodzi co myślicie to pompa do regeneracji czy wtryski do regulacji lub końcówki do wymiany 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v