Skocz do zawartości
makel9

Fendt 512c Błędy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
makel9    1

Witam jak w temacie ciągniki stoi w miejscu i wywala nastepujace błedy  

Objaśni ktoś ??

 

4.1.10

5.1.33

4.1.11

5.1.62

4.1.07 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Najpierw pokasuj te wszystkie bledy i sprobuj ponownie. czesc z tych bedow to prawdopodobnie stare kody, ktore pojawily sie juz wczesniej. Jedynym logicznym bledem ktory wynika z twojego opisu to 4.1.10, czyli blad zaworu neutralnego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

makel9    1

błędy kasowałem ale ciągle powracają gdzie znajduje sie ten elektrozawór czy to nie przypadkiem ten z lewej strony pod ez od rewersu ??

 

 

agrotronik@wp.pl 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Tak, jeden z kodów pokazuje rownież błąd rewersu. Ale patrząc na wszystkie kody to problem leży prawdopodobnie nie w poszczególnych podzespołach ale w wiązce kabli lub we wtyczkach połączeniowych. Teraz należałoby dokładnie " przestudiować" schematy elektryczne i znaleźć wspólny punkt do wszystkich błędów. Bo mało możliwe aby nagle awarii uległo tyle podzespołów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    1

A więc instalaja od tego elektrozaworu jest OK  po podaniu na niego napiecia  przy wtyczce od sterownika i na elektrozawór od rewersu Ciągnik rusza więc instalacja jest ok  wiec może elektrozawór ma nie taką opornośc ale wszystkie na ciagniku mają ok 11 do 16 ohm 

 

Co do wtyczek to posprawdzałem na pierwszym miejscu oraz punkt masy dla wszystkich EZktóry znajduje sie z tyłu ciągnika w oklolicach podnośnika 

Edytowano przez makel9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    1

pisałem już że jesli to ten z prawej lewej strony to instalacja sprawdzona , masa ok  jesli sam go wysteruje  oraz elektrozawór od rewersu to ciągnik rusza wiec jest ok 

opornosć ma 13 ohm wiec tak jak wszystkie które znalazłem na ciągniku   wiec nie wiem co mogę jeszcze sprawdzic chyba został tylko sterownik .

 

nie znam sie na fendach zeby to był mf albo class to już dawno bym był po robocie hheheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

MF i Claas to w porownaniu z Fendtem bardzo proste ciagniki, prawie jak Ursus, :)) W Fendt to troche inaczej wiecej "bajerow" to i troche bardziej skomplikowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    1

i dlatego tu napisałem heheh a wiec co mogęjeszcze spr czy pozostało mi tylko rozbierać sterownik ??

 

 

chociaz jak tak patzre to ta skrzynia wygląda jak od deutza 

 

 

kosti68 spr PW Edytowano przez makel9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Mozesz rozebrac sterownik, ale i tak prawdopodobnie nic nie zobaczysz. Uszkodzenie sterownika jest bardzo malo prawdopodobne. To ze napiecie nie wychodzi ze sterownika, nie musi oznaczac ze jest on uszkodzony. Zanim na wyjsciu pojawi sie napiecie musi byc spelnionych pare rzeczy. Z drugiej strony sterownik rozpoznajac blad i wysylajac kod 4.1.10 nie moze dokonac pomiaru cewki elektrozaworu neutralnego (brak mu wlasciwej rezystancji). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

To super ze udalo ci sie usunac awarie. Na sterownik postawilbym na samym koncu. Sterowniki sa chyba podzespolami ktore najmniej sie psuja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem w swojej 512 , wywaliło mi błędy  5.1.93 , 5.1.83

ciągnik zapala i chodzi normalnie natomiast gdy tylko nacisnę sprzęgło pojawia się czerwony trójkąt z taka tarczą i jakby termometrem z boczku , objawy są takie ze nie działa rewers , po przełączeniu na inny kierunek zgaszeniu ciągnika ponownym odpaleniu wtedy dopiero się przełączy , cały czas migają te kontroli i pika brzęczyk nie mam pojęcia co robić...... ma ktoś może te tabele błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo91    0

Witam ma problem z Fendt 512c zapala Mi się trójkąt  czerwony błąd 5.1.8.3  i 5.1.4.2 i na wyświetlaczu dżwignia i obok 1234, niestety jak to Mi się zapali nie działa Mi rewers nie chce przełączyć muszę wtedy zgasić odpalić i działa wszystko jak należy dopóki znów się nie zapali czerwony trójkąt, jeszcze przed zapaleniem się czerwonego trójkąta zapala się na wyświetlaczu bez czerwonego trójkąta (krzyżyk z ampułką jak by temperatura) podobno jest to temperatura turboshift prszę was o radę co to może być z góry dzięki

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez HugoTomek
      Witam.
      kupiłem Fendt 512 C i mam pytanie, potrzebuję instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej najlepiej bo papierowe są dostępne ale strasznie drogie, prosze o pomoc.
      Może ktoś by mi polecił jakieś pługi od razu do tego typu fendt?? Chodzi mi o jakieś obrotowe 4 skibowe do 49 tyś (nowe)
    • Przez MsDarsen
      Witam
       
      Mam problem z półbiegami w swojej 512 a mianowicie wyskakuje mi ikonka od półbiegów i dźwięk ostrzegawczy.
      Kod błędu 5.1.43 - ponoć zdefektowany zawór magnetyczny Y1
      Możecie mi powiedzieć jak wymienić ten zawór magnetyczny? czy to będzie trudne i ewentualnie prosiłbym o zdjęcia w którym miejscu znajduje się ten zawór.
      Dodatkowo mam problem ze sprzęgłem z tego co się dowiedziałem brakuje mu oleju ale za żadne skarby nie mogę znaleźć tego wlewu do sprzęgła mógłby ktoś podesłać jakieś fotki gdzie on się znajduje?
       
      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez SLAWEK69
      .Na piatym tłoku slychac glosne stuki co moze byc
    • Przez mariog84
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie tego silnika.
      Jakim momentem powinna być dociągana głowica?
      Jaki luz zaworowy na ssącym i wydechowym?
      Będę wdzięczny za odpowiedź.
      Pozdrawiam.
×