makel9

Fendt 512c Błędy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
makel9    5

Witam jak w temacie ciągniki stoi w miejscu i wywala nastepujace błedy  

Objaśni ktoś ??

 

4.1.10

5.1.33

4.1.11

5.1.62

4.1.07 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Najpierw pokasuj te wszystkie bledy i sprobuj ponownie. czesc z tych bedow to prawdopodobnie stare kody, ktore pojawily sie juz wczesniej. Jedynym logicznym bledem ktory wynika z twojego opisu to 4.1.10, czyli blad zaworu neutralnego. 


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

makel9    5

błędy kasowałem ale ciągle powracają gdzie znajduje sie ten elektrozawór czy to nie przypadkiem ten z lewej strony pod ez od rewersu ??

 

 

agrotronik@wp.pl 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Tak, jeden z kodów pokazuje rownież błąd rewersu. Ale patrząc na wszystkie kody to problem leży prawdopodobnie nie w poszczególnych podzespołach ale w wiązce kabli lub we wtyczkach połączeniowych. Teraz należałoby dokładnie " przestudiować" schematy elektryczne i znaleźć wspólny punkt do wszystkich błędów. Bo mało możliwe aby nagle awarii uległo tyle podzespołów.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

A więc instalaja od tego elektrozaworu jest OK  po podaniu na niego napiecia  przy wtyczce od sterownika i na elektrozawór od rewersu Ciągnik rusza więc instalacja jest ok  wiec może elektrozawór ma nie taką opornośc ale wszystkie na ciagniku mają ok 11 do 16 ohm 

 

Co do wtyczek to posprawdzałem na pierwszym miejscu oraz punkt masy dla wszystkich EZktóry znajduje sie z tyłu ciągnika w oklolicach podnośnika 

Edytowano przez makel9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Na twoim miejscu sprawdzil bym elektrozawor pozycji neutralnej. 


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

pisałem już że jesli to ten z prawej lewej strony to instalacja sprawdzona , masa ok  jesli sam go wysteruje  oraz elektrozawór od rewersu to ciągnik rusza wiec jest ok 

opornosć ma 13 ohm wiec tak jak wszystkie które znalazłem na ciągniku   wiec nie wiem co mogę jeszcze sprawdzic chyba został tylko sterownik .

 

nie znam sie na fendach zeby to był mf albo class to już dawno bym był po robocie hheheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

MF i Claas to w porownaniu z Fendtem bardzo proste ciagniki, prawie jak Ursus, :)) W Fendt to troche inaczej wiecej "bajerow" to i troche bardziej skomplikowane.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

i dlatego tu napisałem heheh a wiec co mogęjeszcze spr czy pozostało mi tylko rozbierać sterownik ??

 

 

chociaz jak tak patzre to ta skrzynia wygląda jak od deutza 

 

 

kosti68 spr PW Edytowano przez makel9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Mozesz rozebrac sterownik, ale i tak prawdopodobnie nic nie zobaczysz. Uszkodzenie sterownika jest bardzo malo prawdopodobne. To ze napiecie nie wychodzi ze sterownika, nie musi oznaczac ze jest on uszkodzony. Zanim na wyjsciu pojawi sie napiecie musi byc spelnionych pare rzeczy. Z drugiej strony sterownik rozpoznajac blad i wysylajac kod 4.1.10 nie moze dokonac pomiaru cewki elektrozaworu neutralnego (brak mu wlasciwej rezystancji). 


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

To super ze udalo ci sie usunac awarie. Na sterownik postawilbym na samym koncu. Sterowniki sa chyba podzespolami ktore najmniej sie psuja.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem w swojej 512 , wywaliło mi błędy  5.1.93 , 5.1.83

ciągnik zapala i chodzi normalnie natomiast gdy tylko nacisnę sprzęgło pojawia się czerwony trójkąt z taka tarczą i jakby termometrem z boczku , objawy są takie ze nie działa rewers , po przełączeniu na inny kierunek zgaszeniu ciągnika ponownym odpaleniu wtedy dopiero się przełączy , cały czas migają te kontroli i pika brzęczyk nie mam pojęcia co robić...... ma ktoś może te tabele błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo91    0

Witam ma problem z Fendt 512c zapala Mi się trójkąt  czerwony błąd 5.1.8.3  i 5.1.4.2 i na wyświetlaczu dżwignia i obok 1234, niestety jak to Mi się zapali nie działa Mi rewers nie chce przełączyć muszę wtedy zgasić odpalić i działa wszystko jak należy dopóki znów się nie zapali czerwony trójkąt, jeszcze przed zapaleniem się czerwonego trójkąta zapala się na wyświetlaczu bez czerwonego trójkąta (krzyżyk z ampułką jak by temperatura) podobno jest to temperatura turboshift prszę was o radę co to może być z góry dzięki

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MariuszSaby
      Witam
      Czy to jest normalne,że jak się włączy  tylny wałek wom , to na wolnych obrotach słychać grzechotanie ?? Oczywiście żadna maszyna nie jest podpięta czyli wałek nie pracuje pod obciążeniem .
    • Przez Miotrek
      Witam.
      Mam zamiar jechać oglądać fendta 514 i 512, jest ktoś w stanie wytłumaczyć jak sprawdzić błędy w ciągniku ? i przy okazji czy da się je ręcznie usunąć? i czy w ogóle da się sprawdzić te błędy.. z góry mile widziane spostrzeżenia co do oględzin takowych ciągników, na co zwrócić szczególnie uwagę , z góry dziękuje  
    • Przez krowiarz87
      Mamy Fendta 509 favorita z 1996 . Zastaniawiamy sie nad wymianią na 511 . Ta 509 ma orginalny tur fendta  .Posiadamy tez fendta 309 turbomatika farmera czy ten tur by pasował ? Czy ta wymiana sie oplaca ? Jesli ten tur nie bedzie pasowc ile za niego zawolać i czy  podnosi wartosc tej 509
    • Przez emilioo
      Witam, od jakiegoś czasu mam kłopot z odpaleniem sprzętu.  Podczas przekręcania kluczyka w stacyjce zdarza się:
      nie ma reakcji, ledwo kręci rozrusznik jak gdyby był rozładowany akumulator, kilka razy leniwie krętnie i się poddaje, strzela elektromagnes i nic się nie dzieje, żywo kręci rozrusznik maszyna odpala bez problemu. Akumulator standardowy Jenox 12V 145Ah 900A - zakupiony wiosną tego roku.  Napięcie na akumulatorze wynosi 13V. Zamieniałem aku, nie ma róznicy. Zamontowany mam hebel na masie, ale to nie ma znaczenia bo przed montażem było to samo. Po przekręceniu kluczyka pojawiają się informacje na tablicy, w koolejnym stopniu pojawia się lampka świec żarowych, w kolejnym uruchomienie rozrusznika. Nie ma reguły czy na zimno czy na ciepło. Nie kręci tak samo.

      Bezsensem jest grzanie świec po krótkim postoju więc dynamicznie przekręcam kluczyk do stopnia kiedy następuje uruchomienie rozrusznika.

      Rozrusznik był demontowany i sprawdzany u fachowca. Stwierdził, że jest sprawny. Po przekręceniu kluczyka na tablicy w częsci dotyczącej akumulatora jego stan jest określany jako dwa punkty nad minimalym dolnym zakresem czerwonym. Po uruchomieniu stan na wyświetlaczu podnosi się do trzech punktów przed wartością maksymalną pod pole czerwone.

      Dopiero za którymś razem rozrusznik normalnie kręci. Zauważyłem, że po podłączeniu aku do ładowania na około 5min prądem 10A, rozrusznik kręci bez marudzenia.

      Mam pytanie i prośbę o pomoc do bardziej doświadczonych użytkowników, gdzie szukać problemu, co sprawdzić.
    • Przez emilkochanek
      Witam. Ostatnio podczas pracy na przednim napędzie pojawił się w przedniej osi dziwny zgrzyt. Brzmi bardziej jak obcieranie mniej więcej tak jak gdy ramię obciera się o tylne koło. Dźwięk ten słychać na zakrętach. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Podejrzewam łączniki w przegubach. Podzrzas jazdy bez napędu nic nie słychać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.