01_Spider

Gorący regulator napięcia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Regulator
01_Spider    16

Witam, co może być przyczyną że w ciągniku 1014 po ok godzinie pracy regulator napięcia (mechaniczny RC2/12D) jest tak gorący że aż parzy w rękę. Alternator sprawdzony i jest w porządku. Ładowanie 14,5V. Wymieniłem regulator na nowy i to samo się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Kolego nie chce cie straszyć ale mozliwe ze alternator ci sie kończy czasem jak komutator ma małe przebicie na oś altka to moze w ten sposób sie dziać ale narazie tak jak wyżej przeczyść styki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszferguson
      Panowie ! jest taka dziwna sytuacja otóż założyłem nową instalację oryginalną URSUS bo ze starej to była totalna sieczka w ciągniku. Ale do rzeczy
      Mam problem z ładowaniem, szukałem na innych forach jak elektroda no i jeden błąd zniwelowałem, ale z tym co teraz jest nie mogę sobie jakoś poradzic
      Gdy wciskam kluczyk zapala się kontrolka ładowania ,przekręcam kluczyk swiatła są pozycja mijania drogowe...
      ciągnik odpala na start normalnie bez problemu akumulatory nowe
      lecz gdy 80 jest odpalona i puszczę ją na wysokie obroty kontrolka ładowania dziadówa nie chce zgasnąć
      w czym tu jest problem?
      zaznaczam ze kupiłem nowa stacyjkę,
      mam zamontowany regulator napięcia RNA-2 JEZPOl o oznaczeniach 15 i 57
      I jeszcze jedna sprawa alternator chyba jest czeski ale nie jestem pewien oznaczen na stykach pinowych nie ma .
      Dodam schemat jak ja to podłączyłem w celu co trzeba zmienić aby to jakoś chodziło.
       

    • Przez karoleeeq
      Witam kupilem wiosną dwa nowe akumulatory (dwie 6) na + temperaturach kręcił dość sporo ale odpalał, a teraz troche na minusie np -4 i traktor kreci troche ale wolno i nie ma i nie chce odpalic akumulatory nowe nie wiem oco chodzi. / z gory dzieki za odpowiedz
    • Przez KrzysieKmtz
      Proszę o schemat instalacji ursus 1014
    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

    • Przez jarek555
      Witajcie! 
      W internecie znalazłem informację, że w 80tkach były stosowane dwa rodzaje zegarów ciśnienia oleju
      Mechaniczny:

      I elektryczny:

      Moje pytanie tyczy się tego drugiego, mianowicie: jaki czujnik z nim współpracuje (i jaki gwint ma) ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.