Skocz do zawartości
01_Spider

Gorący regulator napięcia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Regulator
01_Spider    16

Witam, co może być przyczyną że w ciągniku 1014 po ok godzinie pracy regulator napięcia (mechaniczny RC2/12D) jest tak gorący że aż parzy w rękę. Alternator sprawdzony i jest w porządku. Ładowanie 14,5V. Wymieniłem regulator na nowy i to samo się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Kolego nie chce cie straszyć ale mozliwe ze alternator ci sie kończy czasem jak komutator ma małe przebicie na oś altka to moze w ten sposób sie dziać ale narazie tak jak wyżej przeczyść styki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

    • Przez jarek555
      Witajcie! 
      W internecie znalazłem informację, że w 80tkach były stosowane dwa rodzaje zegarów ciśnienia oleju
      Mechaniczny:

      I elektryczny:

      Moje pytanie tyczy się tego drugiego, mianowicie: jaki czujnik z nim współpracuje (i jaki gwint ma) ?
    • Przez BUSTED
      zawsze gdy odpalam ciągnik muszę dodać gazu do oporu aby alternator zaczął ładować, czy to jest normalne przy alternatorze. Dodam że dzieje się to w ursusie c-385. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez maciek
      Witam musze kupić nowe akumulatory są tam dwie 12stki bo ma palenie na 24volty tylko nie wiem jakiej powinny być pojemności wydaje mi się że coś między 120-170Ah ale pewności nie mam, jak ktoś ma ursusa z rozruchem na 24 niech napisze jakie powinny być albo w instrukcjii co piszą, za informacje z góry dzięki.
    • Przez Robson76
      Witam, ursus 912, pływak w zbiorniku na 3 piny,zegar też ale jak to porawnie połączyć? Bo niby podłączyłem plus do wskaźnika i pod 2 pozostałe piny podpięte są piny brzegowe z pływaka i coś niby pokazuje na sucho jak poruszam pływakiem ale jak jest w zbiorniku to nie pokazuje faktycznego stanu paliwa, ktoś pomoże?



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.