siemens75

Jaki akumulator John Deere 5620 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
siemens75    0

Cześć,

 

Mam teraz w swoim JD akumulator 154Ah; 1150/1200A EN i do tego dosyć mały alternator 95A. Wszystko jest od nowości. Traktor ogólnie zimą ciężko zapala. W ciągniku zamontowana jest oryginalna klima.

 

Jaki macie akumulator w swoich JD i jak jest u nich z rozruchem zima/lato?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Ok, dziwi mnie jedna rzecz - zarówno na stronie dealera jak i w necie są informacje że akumulator to 110Ah - dla wszystkich modeli 56,57,58-20.

 

 

tak czy inaczej według mnie alternator jest średniej wydajności, biorąc pod uwagę pracę zimą i 95A to ma ciężko, w traktorze zwykle świecą się światła, radio i pracuje wentylator od ogrzewania +inne odbiorniki - pozostaje jakieś 50-60A.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

I tyle wystarczy z zapasem. To jaki masz wstawiony akumulator nie ma różnicy dla alternatora. Możesz mieć 100 Ah i będzie to miało taki sam wpływ na alternator jak obecnie. On ma uzupełnić to co zużyjesz z aku przy rozruchu i zasilić odbiorniki. Czy masz aku 100 Ah czy 200 Ah prądu na rozruch pójdzie podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Kolego mylisz się - im bardziej akumulator niedoładowany tym niższe napięcie, a jeśli niższe napięcie to rekompensata w poborze prądu. Pamiętaj zawsze jak rozładowywuje Ci się jakakolwiek bateria - to spada napięcie, a przepływ prądu rośnie (oczywiście przy takim samym odbiorniku).

 

P=U*I

 

Tego nie zmienisz.

 

 

 

Także pytam dalej osoby które posiadają JD nawet od innych modeli z silnikiem 4500cm3 - jakie macie akumulatory i jak Wam zapala traktor, zimą latem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Starałem się w prosty sposób beż zbędnej komplikacji opisać co i jak ;) Po za tym niższe napięcie i głębsze rozładowanie będziesz miał w aku o mniejszej pojemności....

Za bardzo kombinujesz i Sobie utrudniasz. Dlaczego duży aku ma być bardziej niedoładowany niż mały aku? Do zera raczej nikt na co dzień rozładowuje akumulatora, a jeśli już to są skrajne sytuacje i wtedy i tak lepiej podpiąć pod prostownik jeśli jest taka możliwość. Zresztą nawet jeśli to też się naładuje tylko trochę dłużej to będzie trwało.

Banalnie prosty przykład: masz 2 beczki - 100 l i 200 l wody. Z każdej ulane jest 20 l więc do pełna brakuje tyle samo zarówno w małej jak i w dużej. Dla alternatora tak samo bez różnicy czy ma doładować mały czy duży aku skoro w obu brakuje tyle samo do pełnej pojemności.

 

Co do odpalania to z czym dokładniej problem? Kręci długo i nie pali czy zrobi parę obrotów i pada?

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Praw fizyki nie przeskoczysz i jest tak jak napisałem. Co do akumulatora - faktycznie jak są możliwości najlepiej mieć jak największy i z jak największym EN, ale jak jest go czym naładować- a jak nie to można go tylko uszkodzić i będzie gorszy od tego słabszego.

 

 

 

Co do kręcenia - bardzo mulasto teraz kręci, wcześniej tak kręcił tylko gdy na zewnątrz było poniżej 5stopni.

 

 

Czy tu nie ma nikogo kto ma ciągnik JD? i mógłby coś napisać jak jest? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Posiadam JD 5720 sprowadzony rok temu. Podejrzewam akumulator oryginał w nim jest, co do odpalania zimą było kiepsko obecnie na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Panowie jak w tej serii zachowuje się kontrolka ładowania? to znaczy , czy zaświeca się po włączeniu napięcia?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez brodzik2207
      Mam problem poniewaz swieci mi sie kontrolka ktora zaznaczyłem wam na zdjeciu jak tylko zapale i siłowniki cały czas  sa schowane wiec nie tls chyba nie dziala podpowiedzcie cos

    • Przez Niemczol
      Witam, mam problem ze skrzynią auto power, podczas jazdy wyłącza bieg I za chwilę ponownie załącza. Kod błędu jaki mam zapamiętany to: 365689. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Mam maly problem z John Deere 6820...A więc na rozgrzanym silniku obroty silnika podwyższają się czasami będzie 880 czasami 1000 i tak faluja ale błędów brak silnik mocny brak dymu odpala od strzała jednym słowem brak innych objawów. Zdarza się to raczej przypadkowo bo na wiosnę miałem taki przypadek chyba dwa razy potem cały rok spokój dopiero wczoraj podczas orki znowu ale jak zgasilem odłączyłem hebel i odpaliłem problem zniknął dziś znowu obroty zaczęły szaleć więc zgaszony odpalony 20 minut i znowu zaszalas  ale po chwili problem sam zniknął.... Dodam że silnik zasilany CR, filtry wymienione. Może jakieś pomysły? 
    • Przez tomekjan
      Na wyswietlaczu wyswietlaja mi sie te komunikaty moze ktoś wie co znacza:
       
       
      31 BCU (1676) Relay of electrical coolant pump defective
      14 SIC (334206) No answer from stepper motor SCV 3 not functioning switch ignnition pff and on
      7 TCU (304177) speed sensor of hydrostat defective
      11 UIC (305138) parking lock cannot be disengaged actvate
      15BCU Rear PTO still switched turning althovag off
    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.