Skocz do zawartości
siemens75

Jaki akumulator John Deere 5620 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
siemens75    0

Cześć,

 

Mam teraz w swoim JD akumulator 154Ah; 1150/1200A EN i do tego dosyć mały alternator 95A. Wszystko jest od nowości. Traktor ogólnie zimą ciężko zapala. W ciągniku zamontowana jest oryginalna klima.

 

Jaki macie akumulator w swoich JD i jak jest u nich z rozruchem zima/lato?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Ok, dziwi mnie jedna rzecz - zarówno na stronie dealera jak i w necie są informacje że akumulator to 110Ah - dla wszystkich modeli 56,57,58-20.

 

 

tak czy inaczej według mnie alternator jest średniej wydajności, biorąc pod uwagę pracę zimą i 95A to ma ciężko, w traktorze zwykle świecą się światła, radio i pracuje wentylator od ogrzewania +inne odbiorniki - pozostaje jakieś 50-60A.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

I tyle wystarczy z zapasem. To jaki masz wstawiony akumulator nie ma różnicy dla alternatora. Możesz mieć 100 Ah i będzie to miało taki sam wpływ na alternator jak obecnie. On ma uzupełnić to co zużyjesz z aku przy rozruchu i zasilić odbiorniki. Czy masz aku 100 Ah czy 200 Ah prądu na rozruch pójdzie podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Kolego mylisz się - im bardziej akumulator niedoładowany tym niższe napięcie, a jeśli niższe napięcie to rekompensata w poborze prądu. Pamiętaj zawsze jak rozładowywuje Ci się jakakolwiek bateria - to spada napięcie, a przepływ prądu rośnie (oczywiście przy takim samym odbiorniku).

 

P=U*I

 

Tego nie zmienisz.

 

 

 

Także pytam dalej osoby które posiadają JD nawet od innych modeli z silnikiem 4500cm3 - jakie macie akumulatory i jak Wam zapala traktor, zimą latem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Starałem się w prosty sposób beż zbędnej komplikacji opisać co i jak ;) Po za tym niższe napięcie i głębsze rozładowanie będziesz miał w aku o mniejszej pojemności....

Za bardzo kombinujesz i Sobie utrudniasz. Dlaczego duży aku ma być bardziej niedoładowany niż mały aku? Do zera raczej nikt na co dzień rozładowuje akumulatora, a jeśli już to są skrajne sytuacje i wtedy i tak lepiej podpiąć pod prostownik jeśli jest taka możliwość. Zresztą nawet jeśli to też się naładuje tylko trochę dłużej to będzie trwało.

Banalnie prosty przykład: masz 2 beczki - 100 l i 200 l wody. Z każdej ulane jest 20 l więc do pełna brakuje tyle samo zarówno w małej jak i w dużej. Dla alternatora tak samo bez różnicy czy ma doładować mały czy duży aku skoro w obu brakuje tyle samo do pełnej pojemności.

 

Co do odpalania to z czym dokładniej problem? Kręci długo i nie pali czy zrobi parę obrotów i pada?

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Praw fizyki nie przeskoczysz i jest tak jak napisałem. Co do akumulatora - faktycznie jak są możliwości najlepiej mieć jak największy i z jak największym EN, ale jak jest go czym naładować- a jak nie to można go tylko uszkodzić i będzie gorszy od tego słabszego.

 

 

 

Co do kręcenia - bardzo mulasto teraz kręci, wcześniej tak kręcił tylko gdy na zewnątrz było poniżej 5stopni.

 

 

Czy tu nie ma nikogo kto ma ciągnik JD? i mógłby coś napisać jak jest? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Posiadam JD 5720 sprowadzony rok temu. Podejrzewam akumulator oryginał w nim jest, co do odpalania zimą było kiepsko obecnie na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Panowie jak w tej serii zachowuje się kontrolka ładowania? to znaczy , czy zaświeca się po włączeniu napięcia?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Alicjachojecka18
      Jak w temacie, mam problem z bezpiecznikami. Proszę o pomoc 
    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
    • Przez BartekJohn
      Witam. Mam problem z ciągnikiem John Deere 6620. Woziłem obornik i przez cały dzień nie było problemów z wałkiem WOM. Wieczorem umyłem ciągnik i gdy kolejnego dnia pojechałem na pole z pługiem zauważyłem, że miga kontrolka od włączania wałka WOM na błotniku. Spróbowałem włączyć wałek, z kabiny (nie z błotnika) i już ani razu się nie włączył. Ta kontrolka ciągle miga. Razem z nią miga kontrolka od napędu. Wiem, że są na jednym bezpieczniku, ale ten jest dobry( działa blokada kół). Co ciekawe gdy chcę właczyć wałek to na głównym wyświetlaczu km/h zamieniają sie na obroty ale i tak pokazuje zero. Sprawdzałem czujnik nad wałkiem i jest ok. Czy ktoś może udzielić mi jakiejś porady. Z góry dziękuję.
    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.