Polecane posty

thebestacc    8

Nie wymieniałeś ostatnio bezpiecznika? Być może włożyłeś w nie te miejsce co powinieneś, tylko w gniazdko diagnostyczne.

Edytowano przez thebestacc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rex15
      Wie ktoś gdzie moge znalezc antene do radia w jd 7710? Nigdzie nie widze odpowiedniej. Druga sprawa, to ile powinno byc głosników w tym ciagniku, bo ja mam 2 przednie, ale są jeszcze nad głową dwa puste miejsca?
    • Przez rex15
      Chciałbym dolać nieco oleju do hydrauliki w jd7710, mysle, zeby dolać fuchsa, tylko nie wiem jakie oznaczenie wybrać, bo kilka rodzajów oni mają
    • Przez farmer-f13
      Brak reakcji podczas przełączania polbiegow w jasku 6410. Na wyświetlaczu pokazuje zmianę po czym znikają numerki z wyświetlacza i zapala się żółta kontrolka z trybikiem i niebieska "i". Pokazuje kod błędu PEC 131 i 132 udało mi się ustalić że to oznacza jakiś problem z silniczkiem krokowym ale na sucho bez opalania dzieje się identycznie 
       
    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez piter0013
      WItam

      Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.

      I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??

      Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu  odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?

      Przewody zasilające szczelne

      Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.