Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kulka
matrixXDPL    0

Witam wszystkich forumowiczów.Mam pytanie czy ma sens założenie kulki do kierownicy do T-25.Czy nie połamię sobie np. nadgarstka.Czy wy posiadacie kulki w swoich T-25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matrixXDPL    0

Bo pytałem taty i mówił że u nas może być problem bo mamy duży luz w kierownicy i w orce szczególnie bez wspomagania czasami wyrywa kierownicę z rąk

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Risto    19

Pytanie czy jest sens zakładać to do traktora, który nie ma wspomagania układu kierowniczego?. Ja uważam, że szkoda kasy i rozczarowań. Kolego zrób lepiej sobie układ kierowniczy by luzów nie było i pod pedałem sprzęgła od kolumny kierowniczej odchodzi drążek poprzeczny i na nim jak masz długie ramie wywal i kup krótsze nowego typu i będziesz zadowolony lub zrób wspomaganie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian_K_90    75

Szkoda kasy? Co to ma być inwestycja nad którą ma zastanawiać się miesiącami? Przeleć się po szrocie i masz wiadro całkowicie sprawnych(nie ma za bardzo się co tam popsuć). Ja mam pozakładane do wszystkiego. Pomocne szczególnie przy turze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez evolution93
      Witam.Robiony jest remont silnika i podczas rozbierania silnika wyszło ze sa 2 inne korbowody. nie wiem jak długo ten ciagnik tak pracował .Czy lepiej zmienic na takie same czy nie nie ma co zawracac sobie tym głowy? wiem ze masa ich powinna byc taka sama ale czy to w ruskim ma znaczenie.Czy mozliwe ze właśnie przez te inne korby wał na 2 panewce głownej mogł sie przytrzec poniewaz czuć wyrażny garb/uskok i sa rysy .
      i druga sprawa uszczelnienie wału od strony rozrzadu. chcac wymienic simering przy kole pasowym sa tam takie 2 podkładki jedna filcowa i cienka .do czego służy ta filcowa poniewaz rozpadła sie w rekach na czesci i w hurtowni nie ma nigdzie czegos takiego.
       
    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów, pojawił się problem z podnosnikiiem w t25, żeby podnieść coś cieższego trzeba mocno gazowac i trzymać dźwignię rozdzielacza w górze. W czym może tkwić problem? O czego zacząć szukać czy wina leży po stronie pompy czy rozdzielacza.
    • Przez wladekt25aaaaaa
      Witam od 20 Lat posiadam ten ciagnik jakim jest T25a rocznik 84 .
      1 Problem jest taki ze podczas orki wyskoczyly biegi oralem 3 polowa obroty 1200-1400 okazalo sie ze tryby byly do wymiany wymienilem 3 tryby i dokupilem druga wajche typu rewers po zamontowaniu wszystkiego skrzynia wyje caly czas tylko na 3 i 1 na tych co wyskoczyla . Co mam robic?
      2 problem taki jest ze z roku na rok brakuje mu sily mianowicie kleka w rotacyjnej dymi na czarno i siwo wymieniany byl 1 wtrysk pompa byla kupywana okolo 5 lat temu jest do dzis w plugach unia grudziadz 2 brak sily  podkladanke robie 3 grudziadzkimi ale ewidentnie brakuje mu mocy co mam robic
      3 problem jest taki dotyczacy elektryki gdy wlaczam halogeny pala sie bezpieczniki gdy odlacze prawy to lewy pracuje caly czas a jak podlacze prawy to koniec wszystko sie pali tak to krotkie dlugie sie wlaczaja aby kierunki wiec bardzo prosze o pomoc mam 16 lat moj tata byl fachowcem jesli chozi o t25 niestety zmarl zostalem sam wiec chcialbym sie nauczyc go robic Prosze o pomoc
    • Przez Kaik2
      Witam mam kolejny problem z Władimir em t25a mianowicie od pewnego czasu usłyszałem podczas jazdy zgrzytanie w prawym tylnim kole zauważyłem też że delikatnie koło bije. Wymieniłem łożysko pomimo tego jak sciaglem opone i złapałem na piaste ma luz na około 2,3 cm (po prostu chodzi tył i przod) dodam też że śruby od zwolnicy się odkrecaja przy pracach polowych. Mam kilka wersji co to może być za przyczyną ale wolę się upewnić co to może być. Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
    • Przez Frager188
      Witam serdecznie, mam problem ze swoim traktorem wladimirec T25 (wersja z dwoma wajchami). Problem polega na tym iż podczas ruszania, bardzo strzela w prawym kole, praktycznie nie da się wogole ruszyc z miejsca. Wrzucę filmik mniej więcej jak to wygląda. 
      Z góry dziękuję za odpowiedź 

      VID_20190112_133513.mp4
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.