cojapacze1987

awaria wspomagania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria

Witam.

nie dawno z zetorze 7045 zmieniłem wspomaganie z serwa na orbitrol i nie wiem co może być przyczyną braku możliwości skrętu w miejscu. jak jadę czy wystarczy, że trochę ruszę to palcem idzie kręcić kierownicą ale jak zatrzymam się to koniec nie można skręcić kołami.

orbitrol 100,nowa pompa

http://www.sklepdlarolnika.pl/pl/c/Wspomaganie-Zetor-5211-7211/299 z tej firmy zamawiałem wspomaganie za wszelkie pomysły i rady dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tnz? Nowa pompa zawor zaplombowany stary zawor rozbieralem podkladke dalem pod tą sprezynke ale efektu brak. Moze lozyska na zwrotnicy? Jutro podniose sie na turze odczepie silownik wspomagania i zobacze czy lekko kola sie skracają. Denerwujace to jest ze wystarczy ruszyc kilka cm i mozna skręcać jednym palcem ale jak juz sie zatrzymam to koniec wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez ADAS2810
      zetor7540
      Witam, mam pytanie gdzie sprawdzic stan oleju w układzie kierowniczym?bo czasami przy skrecaniu szybszym pojawia się opór w kierownicy.  jeśli ktos posiada ten model prosze o kontakt, nowy nabytek i chętnie dowiem sie czegos.pozdrawiam
    • Przez Strogonow
      Witam Panowie, Posiadam w swoim 7745 wspomaganie na orbitrolu z siłownikiem po prawej stronie osi (poprzeczny). Jako że sporo cofam z przyczepami itp. owy siłownik mi tego nie ułatwia, praca w polu też nie jest niczym przyjemnym i nie chodzi mi tu o trudności z obrotem kierownicą bo w porównaniu do serwa to niebo a ziemia. Chodzi mi głównie o różnicę obrotów w lewą i prawą stronę, jak i różnice w maksymalnym skręcie w obie strony. Jeżdżę już tak od dwóch lat i ni cholery nie mogę się do tego przyzwyczaić. Przechodząc do sedna, czy montował ktoś z was siłownik do wspomagania taki jak w zetorach z młodszych serii typu 7340/5340? Znalazłem takie rozwiązanie do ciągników typu C385/912 ale tylko dla tych bez przedniego napędu. Czy montaż dla ciągnika z przednim napędem nie przystosowanym do tego typu rozwiązania będzie mieć jakieś negatywne skutki?
    • Przez Moorgi
      Witam koledzy, ja z zapytaniem co to jest ten orbitrol? Krótko jak by ktoś mogł mi wytłumaczyc, bo planuje to załozyc do zetora bo podobno sie kreci paluszkiem? Ponad rok temu wymieniłem wspomaganie (siłownik i pompe)na nowa ale wraz w miejscu sie nie da krecic... a i tura mam na nim jeszce, Wkurza mnie to bo ani cofnac ani nic.. I dlatego pytam was o ten cały ORBITROL,jaki to wgl koszt? Prosze o pomoc.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Marcian1234
      Witam 
       
      Zregenerowałem serwomechanizm wspomagania kierownicy w Zetorze 5211 bo był mocny luz na kierownicy  również wymieniłem uszczelniacze na siłowniku. Po włożeniu do ciągnika okazuje się że nie działa. Co mogłem zrobić nie tak ? Czy sworzeń o nr 8 powinien być mocno dokręcony czy tak z wyczuciem ?  Co może być przyczyna ? Dodam ze na powrocie w przewodzie jest olej z powietrzem. 
       

    • Przez focusst
      Witam wszystkich,
      Jakiś czas temu kupiłem zetora model 7211, rok 1985 z myślą zamontowania na nim ładowacza trzysekcyjnego. Jest to już drugi ciągnik tej marki w naszym gospodarstwie, od nowości mamy też 7211 z 1990 r. Zastanawiam się jak rozwiązać problem wspomagania ponieważ od wszystkich użytkowników słyszę iż fabryczny serwomechanizm nie poradzi sobie ze sprawnym manewrowaniem z ciężkim, obciążonym ładowaczem czołowym. Zacząłem się zastanawiać nad montażem orbitrola ponieważ fabryczna kolumna i tak nadaje się do remontu. Aby nie niszczyć i przeciążać przedniej osi chciałem zamontować siłownik poprzeczny dwustronnego działania zamontowany na belce taki jak montowano w nowszych zetorach 3320, 5320 itp. I tu się pojawia problem z tego co widziałem na aukcjach z tymi ciągnikami to każdy miał sztywną nieresorowaną przednią oś. Modele z przednią osią resorowaną mają klasyczne serwo nawet te wyprodukowane w 1997. Pytanie moje jest takie czy miękki przód stanowi przeszkodę w montażu siłownika poprzecznego dwustronnego działania ?
      Może jest na forum ktoś kto przerabiał podobne dylematy i potrafi mi coś pomóc, podpowiedzieć.
      Mam świadomość tego że podczas pracy z ładowaczem i tak muszę zablokować zwrotnice, ale podczas pracy bez niego chciałbym jeździć na miękkim przodzie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.