Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :) Mam pytanie w jaki sposób zmienić prześwit władka ? Chodzi o to czy jest to pracochłonne , czy zrobię to sam w średnim stopniu pojęcia o mechanice i czy trzeba coś poważniejszego rozkręcać itp :) Chciałbym zmienić prześwit ciągnika z normalnego na zmniejszony. Jak sądzicie jest wgl sens? Duże są plusy niższego ciągnika? Poproszę o jakieś rady jak się za to zabrać chodzi mi o zwolnice z tyłu i przedni most. Jeśli ma ktoś jakiś link do tego jak to zrobić lub książkę w pdf gdzie jest to opisane to bardzo bym poprosił :) I proszę o ogólne sugestie co muszę wiedzieć o tym przed przystąpieniem do roboty :) Z góry przepraszam jeśli taki temat był, i wiem że to dla Was nudne ale chciałbym się dowiedzieć co i jak :) Z góry dziękuję i pozdrawiam. Jak by ktoś nie chciał się tu udzielić to mile widziane wiadomości prywatne :)

Opublikowano

Czy jest sens to już od ciebie zależy.Przy niskim prześwicie ciągnik jest mniej wywrotny,przydatne jeśli mieszkasz na terenie górzystym.Ale też łatwiej go zawiesić jak wpadniesz na mokry teren.Według książki przy zmianie ze średniego na niskie tył ciągnika obniża się o 14 cm a przód o 15.

Jak nie masz książki to mogę ci podesłać na @ w pdf. Jest tam opisane jak należy to zrobić.

Opublikowano (edytowane)

przy zmianie prześwitu na tyle trzeba rozkręcić zwolnice (nie pochwy!) i dopasować je do odpowiedniego otworu na kołek ustalający prześwit. Jak u mnie przestawiałem na normalny to odkręcałem wszystkie śruby zwolnicy i przestawiałem je tak aby kołek ustalający był w innym otworze. Z resztą to jest bardzo dobrze opisane w książce

 

 

post-177493-0-81569400-1470396920_thumb.jpg

post-177493-0-99396800-1470396921_thumb.jpg

post-177493-0-31303500-1470396923_thumb.jpg

post-177493-0-17873600-1470396924_thumb.jpg

post-177493-0-32611900-1470396925_thumb.jpg

post-177493-0-27168100-1470396926_thumb.jpg

post-177493-0-27099500-1470396927_thumb.jpg

post-177493-0-40535000-1470396928_thumb.jpg

post-177493-0-36607500-1470396929_thumb.jpg

post-177493-0-27713700-1470396930_thumb.jpg

Edytowane przez wladek_t25
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Tylnie zwolnice przestawiłem z normalnego prześwitu na zmniejszony bez problemu i koła się również mieszczą. Gorzej z przednim mostem. Jak przestawiłem tak jak załączył wladek_t25 w miniaturach 3 obraz od góry, rysunek 62 ustawienie II to nie mieszczą się błotniki przednie ... można to zrobić tak jak załączone jest na tym zdjęciu (władek po prawej) : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1367512397/wladimirec-t-25-2x_21992_235_129509.jpg ? widać że błotniki przednie bez problemu się mieszczą :)

 

A co z podnośnikiem w zmniejszonym prześwicie ? Ustawić tak jak w oryginalnej książce pisze? W oryginalnej pisze żeby wieszaki górne ustawić na 492mm a w innej że na długość 435 ? I o co chodzi jak to ustawić "Przy zmniejszonym prześwicie między znakami na czole wału 1 i dźwigni 2 powinien znajdować się tylko jeden ząbek wielowypustu" . Jak rozwiązać problem związany z dolnym hakiem? jak przestawie podnośnik to hak bd prawdopodobnie przeszkadzał? Podpowie ktoś coś? 

Edytowane przez Morimoto20
Opublikowano

Witam zrobiłem według opisu bo mam ciągnik opuszczony ale chcę podnieść odkręciłem śrubki odsunelem tylko 0,5cm a dalej nie dało rady.mam pytanie czy muszę wykręcić spilki razem z nakrętkami czy wystarczy same nakrętki wykręcić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v