Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
Morimoto20    0

Witam serdecznie :) Mam pytanie w jaki sposób zmienić prześwit władka ? Chodzi o to czy jest to pracochłonne , czy zrobię to sam w średnim stopniu pojęcia o mechanice i czy trzeba coś poważniejszego rozkręcać itp :) Chciałbym zmienić prześwit ciągnika z normalnego na zmniejszony. Jak sądzicie jest wgl sens? Duże są plusy niższego ciągnika? Poproszę o jakieś rady jak się za to zabrać chodzi mi o zwolnice z tyłu i przedni most. Jeśli ma ktoś jakiś link do tego jak to zrobić lub książkę w pdf gdzie jest to opisane to bardzo bym poprosił :) I proszę o ogólne sugestie co muszę wiedzieć o tym przed przystąpieniem do roboty :) Z góry przepraszam jeśli taki temat był, i wiem że to dla Was nudne ale chciałbym się dowiedzieć co i jak :) Z góry dziękuję i pozdrawiam. Jak by ktoś nie chciał się tu udzielić to mile widziane wiadomości prywatne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    17

Czy jest sens to już od ciebie zależy.Przy niskim prześwicie ciągnik jest mniej wywrotny,przydatne jeśli mieszkasz na terenie górzystym.Ale też łatwiej go zawiesić jak wpadniesz na mokry teren.Według książki przy zmianie ze średniego na niskie tył ciągnika obniża się o 14 cm a przód o 15.

Jak nie masz książki to mogę ci podesłać na @ w pdf. Jest tam opisane jak należy to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    0

przy zmianie prześwitu na tyle trzeba rozkręcić zwolnice (nie pochwy!) i dopasować je do odpowiedniego otworu na kołek ustalający prześwit. Jak u mnie przestawiałem na normalny to odkręcałem wszystkie śruby zwolnicy i przestawiałem je tak aby kołek ustalający był w innym otworze. Z resztą to jest bardzo dobrze opisane w książce

 

 

post-177493-0-81569400-1470396920_thumb.jpg

post-177493-0-99396800-1470396921_thumb.jpg

post-177493-0-31303500-1470396923_thumb.jpg

post-177493-0-17873600-1470396924_thumb.jpg

post-177493-0-32611900-1470396925_thumb.jpg

post-177493-0-27168100-1470396926_thumb.jpg

post-177493-0-27099500-1470396927_thumb.jpg

post-177493-0-40535000-1470396928_thumb.jpg

post-177493-0-36607500-1470396929_thumb.jpg

post-177493-0-27713700-1470396930_thumb.jpg

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Morimoto20    0

Tylnie zwolnice przestawiłem z normalnego prześwitu na zmniejszony bez problemu i koła się również mieszczą. Gorzej z przednim mostem. Jak przestawiłem tak jak załączył wladek_t25 w miniaturach 3 obraz od góry, rysunek 62 ustawienie II to nie mieszczą się błotniki przednie ... można to zrobić tak jak załączone jest na tym zdjęciu (władek po prawej) : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1367512397/wladimirec-t-25-2x_21992_235_129509.jpg ? widać że błotniki przednie bez problemu się mieszczą :)

 

A co z podnośnikiem w zmniejszonym prześwicie ? Ustawić tak jak w oryginalnej książce pisze? W oryginalnej pisze żeby wieszaki górne ustawić na 492mm a w innej że na długość 435 ? I o co chodzi jak to ustawić "Przy zmniejszonym prześwicie między znakami na czole wału 1 i dźwigni 2 powinien znajdować się tylko jeden ząbek wielowypustu" . Jak rozwiązać problem związany z dolnym hakiem? jak przestawie podnośnik to hak bd prawdopodobnie przeszkadzał? Podpowie ktoś coś? 

Edytowano przez Morimoto20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?

    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez modelarz
      Witam, mam takie pytanie po ilu obrotach wału korbowego znaki na kołach zębatych rozrządu powinny się zgrywać ? ustawiłem rozrząd na znakach i zrobiłem kilka obrotów wałem (kręce w prawo stojąc od koła pasowego) i znaki się nie zgrywają, gdy zgrywa się się wałek rozrządu z wałem korbowym to mijają się znaki napędu pompy wtryskowej i przeciwagi. Prosiłbym o odpowiedz i z góry dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.