Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
Morimoto20    0

Witam serdecznie :) Mam pytanie w jaki sposób zmienić prześwit władka ? Chodzi o to czy jest to pracochłonne , czy zrobię to sam w średnim stopniu pojęcia o mechanice i czy trzeba coś poważniejszego rozkręcać itp :) Chciałbym zmienić prześwit ciągnika z normalnego na zmniejszony. Jak sądzicie jest wgl sens? Duże są plusy niższego ciągnika? Poproszę o jakieś rady jak się za to zabrać chodzi mi o zwolnice z tyłu i przedni most. Jeśli ma ktoś jakiś link do tego jak to zrobić lub książkę w pdf gdzie jest to opisane to bardzo bym poprosił :) I proszę o ogólne sugestie co muszę wiedzieć o tym przed przystąpieniem do roboty :) Z góry przepraszam jeśli taki temat był, i wiem że to dla Was nudne ale chciałbym się dowiedzieć co i jak :) Z góry dziękuję i pozdrawiam. Jak by ktoś nie chciał się tu udzielić to mile widziane wiadomości prywatne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    17

Czy jest sens to już od ciebie zależy.Przy niskim prześwicie ciągnik jest mniej wywrotny,przydatne jeśli mieszkasz na terenie górzystym.Ale też łatwiej go zawiesić jak wpadniesz na mokry teren.Według książki przy zmianie ze średniego na niskie tył ciągnika obniża się o 14 cm a przód o 15.

Jak nie masz książki to mogę ci podesłać na @ w pdf. Jest tam opisane jak należy to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    0

przy zmianie prześwitu na tyle trzeba rozkręcić zwolnice (nie pochwy!) i dopasować je do odpowiedniego otworu na kołek ustalający prześwit. Jak u mnie przestawiałem na normalny to odkręcałem wszystkie śruby zwolnicy i przestawiałem je tak aby kołek ustalający był w innym otworze. Z resztą to jest bardzo dobrze opisane w książce

 

 

post-177493-0-81569400-1470396920_thumb.jpg

post-177493-0-99396800-1470396921_thumb.jpg

post-177493-0-31303500-1470396923_thumb.jpg

post-177493-0-17873600-1470396924_thumb.jpg

post-177493-0-32611900-1470396925_thumb.jpg

post-177493-0-27168100-1470396926_thumb.jpg

post-177493-0-27099500-1470396927_thumb.jpg

post-177493-0-40535000-1470396928_thumb.jpg

post-177493-0-36607500-1470396929_thumb.jpg

post-177493-0-27713700-1470396930_thumb.jpg

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Morimoto20    0

Tylnie zwolnice przestawiłem z normalnego prześwitu na zmniejszony bez problemu i koła się również mieszczą. Gorzej z przednim mostem. Jak przestawiłem tak jak załączył wladek_t25 w miniaturach 3 obraz od góry, rysunek 62 ustawienie II to nie mieszczą się błotniki przednie ... można to zrobić tak jak załączone jest na tym zdjęciu (władek po prawej) : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1367512397/wladimirec-t-25-2x_21992_235_129509.jpg ? widać że błotniki przednie bez problemu się mieszczą :)

 

A co z podnośnikiem w zmniejszonym prześwicie ? Ustawić tak jak w oryginalnej książce pisze? W oryginalnej pisze żeby wieszaki górne ustawić na 492mm a w innej że na długość 435 ? I o co chodzi jak to ustawić "Przy zmniejszonym prześwicie między znakami na czole wału 1 i dźwigni 2 powinien znajdować się tylko jeden ząbek wielowypustu" . Jak rozwiązać problem związany z dolnym hakiem? jak przestawie podnośnik to hak bd prawdopodobnie przeszkadzał? Podpowie ktoś coś? 

Edytowano przez Morimoto20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciu41
      Witam wszystkich, założyłem do swojego t25 wspomaganie, Orbitrol 100, pompa nsz10 na pasku, zawor przelewowy. Problem polega na tym, że na początku po odpaleniu wszystko działa dobrze i lekko, z czasem po nagrzaniu wspomaganie dziala coraz gorzej i tylko na wyższych obrotach. Co moze być tego przyczyną? Może złej jakości olej ktory po delikatnym nagrzaniu traci właściwości?
    • Przez karoleeeq
      Witam posiadam ciagnik wladimirec t25 i zastanawiam sie nad wymianą rozrusznika bo ten jest od nowości dużo prądu żre i kręci słabo dodam że nowe akumulatory. I nachodzi mnie pytanie jaki rozrusznik taki do 300zł max polecacie czy szybko obrotowy nada się bez przerabiania czy planetarny nie wiem czym one się różnią i polegam na was, chodzi mi oto żeby nie przerabiać nic bo jak już wspomiałem teraz siedzi ten orginalny i chciałbym żeby nowy popodłączać i odrazu palić./ z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez mateusz9614
      Witam 
      Dziś w moim władimircu padł alternator , i teraz mam takie pytanie do was koledzy , ponieważ u mnie z altka wychodzą tylko dwa kabelki i alternator stary ma wbudowany regulator napięcia , więc chodzimi o to czy zastąpie go jakimś altkiem z samochodu. Jest coś takiego możliwe ?
    • Przez babel1992
      Witam. Wczoraj znajomy mechanik wymienił mi alternator w moim t 25 na alternator nowego typu (3 kable). czy to normalne że kontrolka ładowania gaśnie dopiero na wyższych obrotach ? 
       
    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.