Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
Morimoto20    0

Witam serdecznie :) Mam pytanie w jaki sposób zmienić prześwit władka ? Chodzi o to czy jest to pracochłonne , czy zrobię to sam w średnim stopniu pojęcia o mechanice i czy trzeba coś poważniejszego rozkręcać itp :) Chciałbym zmienić prześwit ciągnika z normalnego na zmniejszony. Jak sądzicie jest wgl sens? Duże są plusy niższego ciągnika? Poproszę o jakieś rady jak się za to zabrać chodzi mi o zwolnice z tyłu i przedni most. Jeśli ma ktoś jakiś link do tego jak to zrobić lub książkę w pdf gdzie jest to opisane to bardzo bym poprosił :) I proszę o ogólne sugestie co muszę wiedzieć o tym przed przystąpieniem do roboty :) Z góry przepraszam jeśli taki temat był, i wiem że to dla Was nudne ale chciałbym się dowiedzieć co i jak :) Z góry dziękuję i pozdrawiam. Jak by ktoś nie chciał się tu udzielić to mile widziane wiadomości prywatne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    17

Czy jest sens to już od ciebie zależy.Przy niskim prześwicie ciągnik jest mniej wywrotny,przydatne jeśli mieszkasz na terenie górzystym.Ale też łatwiej go zawiesić jak wpadniesz na mokry teren.Według książki przy zmianie ze średniego na niskie tył ciągnika obniża się o 14 cm a przód o 15.

Jak nie masz książki to mogę ci podesłać na @ w pdf. Jest tam opisane jak należy to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    0

przy zmianie prześwitu na tyle trzeba rozkręcić zwolnice (nie pochwy!) i dopasować je do odpowiedniego otworu na kołek ustalający prześwit. Jak u mnie przestawiałem na normalny to odkręcałem wszystkie śruby zwolnicy i przestawiałem je tak aby kołek ustalający był w innym otworze. Z resztą to jest bardzo dobrze opisane w książce

 

 

post-177493-0-81569400-1470396920_thumb.jpg

post-177493-0-99396800-1470396921_thumb.jpg

post-177493-0-31303500-1470396923_thumb.jpg

post-177493-0-17873600-1470396924_thumb.jpg

post-177493-0-32611900-1470396925_thumb.jpg

post-177493-0-27168100-1470396926_thumb.jpg

post-177493-0-27099500-1470396927_thumb.jpg

post-177493-0-40535000-1470396928_thumb.jpg

post-177493-0-36607500-1470396929_thumb.jpg

post-177493-0-27713700-1470396930_thumb.jpg

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Morimoto20    0

Tylnie zwolnice przestawiłem z normalnego prześwitu na zmniejszony bez problemu i koła się również mieszczą. Gorzej z przednim mostem. Jak przestawiłem tak jak załączył wladek_t25 w miniaturach 3 obraz od góry, rysunek 62 ustawienie II to nie mieszczą się błotniki przednie ... można to zrobić tak jak załączone jest na tym zdjęciu (władek po prawej) : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1367512397/wladimirec-t-25-2x_21992_235_129509.jpg ? widać że błotniki przednie bez problemu się mieszczą :)

 

A co z podnośnikiem w zmniejszonym prześwicie ? Ustawić tak jak w oryginalnej książce pisze? W oryginalnej pisze żeby wieszaki górne ustawić na 492mm a w innej że na długość 435 ? I o co chodzi jak to ustawić "Przy zmniejszonym prześwicie między znakami na czole wału 1 i dźwigni 2 powinien znajdować się tylko jeden ząbek wielowypustu" . Jak rozwiązać problem związany z dolnym hakiem? jak przestawie podnośnik to hak bd prawdopodobnie przeszkadzał? Podpowie ktoś coś? 

Edytowano przez Morimoto20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×