Skocz do zawartości
kolin0900

Zakup Rekorda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kolin0900    0

Witam jestem przed zakupem rekorda i mam kilka pytań :rolleyes: Odnośnie gardzieli od którego roku jest dłuższa i biorę rocznik 1996+ myślałem nad starszymi ale koledzy kombajniści doradzają żebym brał z dużą chłodnicą więc zdecydowałem się na tego nowszego rekorda i jak działa te kopiowanie terenu skąd to wźiąźć 


Proszę o pomoc dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kolin0900    0

a z częściami jak


do bizon multum części a do nich jak z częściami


teraz mam 36 hektarów swojego i chce mieć swój kombajn


Cheder do 5m jednak rezygnuje z bizona nie wiem jak to rodzinie przekazać :P  ale w cenie bizona są super kombajny klima star ziarna itp.


a deutz fahr co powiecie http://olx.pl/oferta/deutz-fahr-5485ht-CID757-IDcPe6H.html#750cd19a1b


jelonki chyba najfajniesze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    173

Do 150tys fajnego Claasa NH czy JD znajdziesz o większej wydajności a do Bizonow części są ale. ich jakość i wykonanie pozostawia wiele do życzenia ale sa tanie wielki minus w Bizonie to silnik jak patrzysz to wszystkie już po remoncie kapitalnym a jak bys zdecydował się na Claasa to szukaj i bierz z silnikiem mercedesa w zachodnich jest większy zapas mocy części może droższe aLe mniej się psują no i konfort jest duża różnica a bizona cieźko trafić coś dobrego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    885

Classa 98 czy 108 kupisz za te pieniądze na hydrostacie,jak się trafi okazja to może nawet z kabina od lexa a to już Baja .Znajomy ma mf 38 ale chyba lepiej szukać 34 albo coś w ten deseń bo 38 to potężny state.Mf też fajna wydajność,kabina z klima i komp tylko trochę trzeba czasu żeby go ogarnąć i cena sporo mniejsza jak class

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
B3Agro    85

Kolego , jak masz budżet do 150000 to nie myśl o Bizonie. Przecież to relikt a robota tym to męczarnia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×