czerwonywozek

prasa ROLUJĄCA JD 570

Polecane posty

Witam wszystkich.

Bardzo proszę o instrkcje obsługi do prasy jak w temacie.
Dopiero co zaczynamy nią pracować a szkoda by zepsuć.

odpowiedzi prosiłbym kierowac na czerwonywozek@wp.pl

z góry dziekuję wszystkim za odpowiedzi i życzę wysokich plonów :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez endriu13
      Witam

Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez sylwek90
      Witam mam problem z demontarzem walca dolnego znajdujacego sie bezposrednio za podbierakiem. Zdjalem zebatke i lozysko z tej strony chcialbym go wyjac w celu zmiany drugiego lozyska ale przez ta oske nie udaje mi sie to. Prosze o rade nigdy nie wyjmiwalem walka w prasie moze jest jakis sposob
    • Przez małoroly2018