Skocz do zawartości

Renault 145.14 TX wolny podnosnik i przedni naped?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Dzisiaj robilem podoorywke zrywaczem 3metrowym i zauwazłem ze moja renia nie chce podnosic i opuszczac jesli nie wkreci sie jej na wysoki obroty. Kiedy juz da sie jej duzo gazu to opuszcza ale bardzo powoli tak samo z podnoszeniem( tez odbywa sie to polwoi), Na panelu EHR nie mozna tego wyregulowac zadnym pokretłem. Czy jest to oznaka czegos powaznego? Czy mozna to jakos wyregulowac?

Dodam ze poprzedni wlasciciel załozył nowa pompe hydrauliczna i reczej to nie jej wina.

i pytanie z innej beczki : jak trzeba ustawic dzwignie od przedniego napedu zeby ciagnał 4X4 ma byc wduszona czy wyciagnieta do gory?

z góry dzieki za pomoc

 


Dodam jeszcze ze gdy sie podniesie maszyne na max i wylaczy traktor to pompa trzyma caly czas rowno

Opublikowano

kolego a które to bedzie pokretlo bo nie wydaje mi się żeby które pasowało pierwsze bedzie od glebokosci drugie chyba od plywania trzecie od wysokości podnoszenia a czwarte???

Opublikowano

poprzedni wlasciciel zalozyl nowa pompe- jestes tego pewien, widziales ta pompe? jest na zewnatrz korpusow i widac ze nowa czy wewnatrz i trzeba wierzyc na slowo? pozatym nowa oryginalna czy zamiennik nieznanej jakosci? zawor ustalajacy cisnienie hydrauliki jest w tym ciagniku? moze na tej wymienionej pompie? chociaz zawor przelewowy odpowiada za udzwig a nie za szybkosc podnoszenia ale szukac trzeba wszedzie. Olej odpowiedni wlany, filtry czyste? do sprawdzenia tez jak kolega wyzej wspomniel obwod regulacjj szybkosci podnoszenia w ukladzie EHR

Opublikowano

dźwignią do góry żeby załączyć napęd
na rozdzielaczu masz taką dźwignię i nią regulujesz szybkość podnoszenia i opuszczania. on znajduje się pod kabina. a jak nie to to znaczy ze rozdzielacz do regeneracji koszt do 1000zł

Opublikowano

chlopaki patrzylem pod kabine i nie widze zadnej dzwigni przy rozdziielaczu, kurcze gdybym wiedzial jak to bym dodal tu na forum zdjecia jak to wszystko wyglada moze ktos pomoze?

Opublikowano

Na przykładzie 155.54 mierzymy na trójniku z lewej strony za kołem tylnym na dzielniku  a zawory są z tyłu po środku nad suportem zaczepu. a u Ciebie pewnie troszkę inaczej jest masz zawory pod kabina z prawej strony? ja bym sprawdził zawór do którego dochodzi powrót ciśnienie z orbitrola podłączone są trzy przewody. w nim znajduje się zawór który czasem  zacina i nie daje odpowiedniego ciśnienia do sterowania .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v