Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam Problem z silnikiem w kombajnie sampo 580
Jednostka to 3 cylindrowy Valmet.
Pod koniec zniw tamtego roku zaczał pod obciazeniem na pelnych obrotach jakby tak furkac.
Nie chodzi stabilnie tylko (napisze po dziecinemu) robi fur fur fur  zamiast jednostajnie.
Moc ma, nie grzeje sie.
Wymieniłem wszystkie przewody paliwowe, wszystkie podkladki, 2 nowe filtry paliwowe i wyplukałem zbiornik.
Zawiozłęm wtryski i powiedzieli ze wszystkie mniej lub wiecej leja.
Czy moze to byc tego przyczyna czy raczej juz szukac zanim odbiore te wtryski dobrego mechanika ?
JAk wyciagałem wtryski to jedno uszczelnienie gumowe było rozerwane i cały wtrysk do dołu był jakby w takim syfie.
Dwa pozostałe były czyste gdzie te uszczelnienie było całe.

Opublikowano

U mnie jednemu z podobnymi objawami tylko ze zwykly bizon ZO56 jezdzil taka skonczylo sie wypaleniem dziury obok wtrysku i remontem kapitalnym.

Najlepiej wtryski sprawdzac w 2 zakładach bo roznie oni badaja kolega zawiózł ak robili remont w c360 o regulacji wtryski zrobili złozyli ciagnik a on sadził na czarno zawiózł do innego okazało sie ze wtryskileja gorzej niz te 30letnie.

Ja bym wymienił uszczelnienia zegenerowałwtyskii zobaczyl jaki efekt by był ewentualnie pompke zasilajaca sprawdzic wymienic o ile wystepuje bo sie nie oientuje

Opublikowano

Mam Problem z silnikiem w kombajnie sampo 580

Jednostka to 3 cylindrowy Valmet.

Pod koniec zniw tamtego roku zaczał pod obciazeniem na pelnych obrotach jakby tak furkac.

Nie chodzi stabilnie tylko (napisze po dziecinemu) robi fur fur fur  zamiast jednostajnie.

Moc ma, nie grzeje sie.

Wymieniłem wszystkie przewody paliwowe, wszystkie podkladki, 2 nowe filtry paliwowe i wyplukałem zbiornik.

Zawiozłęm wtryski i powiedzieli ze wszystkie mniej lub wiecej leja.

Czy moze to byc tego przyczyna czy raczej juz szukac zanim odbiore te wtryski dobrego mechanika ?

JAk wyciagałem wtryski to jedno uszczelnienie gumowe było rozerwane i cały wtrysk do dołu był jakby w takim syfie.

Dwa pozostałe były czyste gdzie te uszczelnienie było całe.

 

w swoim opisie masz odpowiedz co jest uszkodzone  uszczelka pod wtryskiem i robi fu fu fu

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Mianowicie świeci się napis CAL. I migają cztery 0. Nie pokazuje prędkości. Myslałem że czujnik padł. Po zmianie na nowy dalej to samo. Sygnał z czujnika do licznika dochodzi. Nie ma przerwy w instalacji. Może trzeba zrobić jakiś kalibrację. Tylko nie mam pojęcia jak

    • Przez Mlody_rolnik2107
      Witam,
      od niedawna interesuję się kwestią Krajowych Ośrodków Wsparcia Rolnictwa. Chciałbym poznać Wasze zdanie w tym zakresie, dlatego przygotowałem ankietę. Byłbym bardzo wdzięczny za jej uzupełnienie.

      Link: https://kowrklienci.webankieta.pl/

      A tymczasem, jeżeli macie jakieś przemyślenia w tym temacie, napiszcie proszę co myślicie o KOWR?
    • Przez Julia1999
      SZUKAM MAGIKA OD JD
      CHODZI O INSTALACJE ELEKTRYCZNA 
      MIĄCZYN, okolice Zamościa 
    • Przez salas89
      witam drodzy koledzy i koleżanki forum przeglądam od dość dawna ale dzis jest to dopiero moje pierwsze zapytanie .
      Mam do was pytanie w sprawie naprawy badz wymiany wału . Sprawa wyglada tak , parę lat temu padł silnik w naszym leciwym classie europa , wiec postanowilismy zrobic mu regeneracje , zostało zrobione :
      -nowe tuleje silnika z anglii
      -nowe tłoki i pierscieni również sciągnięte z Anglii
      -nowe zawory i regeneracja głowicy 
      -szlif wału niestety juz 3 i nowe panewki
      -regeneracja korbowodów
      niestety kombajn popracował moze 2 do 3 godzin i obróciła sie panewka na jednym tłoku . Szkoda mi go troche bo jestem sentymentalnym człowiekiem i sporo pieniazków zostało władowane w silnik  ale szukam alternatywnego rozwiazania , szukac inny wał czy moze dac ten do napawania tego jednego czopu ?
      Co sadzicie która opcja lepsze i jak wyglada cenowo taka naprawa napawania ??
       
      z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam chciałbym ostrzec wszystkich przed sprzedającym z okolic Wandowa woj. wielkopolskie, który specjalizuje się w sprzedaży kombajnów marki claas dominator, maszyny są wyszykowane tylko powierzchownie często gęsto ściągane w beznadziejnym stanie, niestety ja złapałem się na jego haczyk. Zakupiłem u szanownego pana kombajn marki claas, który był w stanie wręcz idealnym, z racji szybkiego ukończenia żniw zdecydowałem się na szybki zakup i to był mój błąd, według zapewnień sprzedającego maszyna gotowa do pracy, w rzeczywistości po zakupie rozleciała się w drobny mak sieczkarnia, po przeanalizowaniu przez autoryzowany serwis Claasa okazało się, że wał był złożony z dwóch elementów, w obudowach były łożyska zużyte, po głębszej analizie okazało się, że brakuje w znacznej części czujników a dużo elementów dorobione były na wzór. Przestrzegam wszystkich forumowiczów przed szybkim i pochopnym kupowaniem maszyn rolniczych, naprawdę warto wydać te 200-500zł na serwisanta, która przejrzy sprzęt prze zakupem. Próbowałem sprawę załatwić osobiście ale sprzedający śmiał się ironicznie i powtarzał cytuje NIE JEST PAN PIERWSZYM I OSTATNIM.... skorzystałem z pomocy adwokata i dzięki jego pismom i groźbą skierowania sprawy do sądu udało mi się wymienić wadliwy element jakim była sieczkarnia, cały proces trwał od lipca 2013 do stycznia 2014. Także szanowni forumowicze uważajcie i sprawdzajcie bo dużo jest nieuczciwych handlarzy, którzy tylko czekają.Sprawa zakończyła się mam nadzieję pozytywnie chociaż ostateczna próba maszyny odbędzie się w te żniwa i to zadecyduje czy zostanie w moim gospodarstwie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v