Skocz do zawartości

Polecane posty

Bartek13012    0

Witam. Taki problem z klimatyzacją w proximie: zabiłem dziś 1200g czynnika, wszystko szczelne, olej uzupełniony, a sprężarka włącza się na kilka sekund i wyłącza. Co może buc przyczyna? Orientuje się ktoś ile czynnika,powinno wejść ? Może jest go za dużo lub za malo? Proszę o pomoc.

post-133764-0-21114500-1467210059_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    261

ja miałem taki przypadek ze się coś przypchalo i też serwis kliny przed sezonem wymiana oleju czyszczenie dobicie czynnika i też na chwilę się wlaczala i po chwili wylaczala i okazało się ze coś się przytkalo w obiegu i dopiero drugi raz podłączyli te urządzenie serwisowe i podkrecili ciśnienie to pomoglo


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    60

chociaż to nie klimatyzacja ,ale w zbiorniku na mleko miałem podobny przypadek -włączała się za kilka minut i wyłączała sprężarka -przyczyna ? Zabita chłodnica(skraplacza)  przed wiatrakiem . Wąż z wodą po żeberkach i jak ręką odjął ,więc ja też bym zaczął od przedmuchania chłodniczki  tym bardziej ,że to ciągnik


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek13012    0

Umylem chłodnice i na razie jest ok. Nie była mocno zanieczyszczona, ale widać nawet najmniejszy brud może zaszkodzić. Mam nadzieję że to było przyczyną i nie trzeba będzie szukać przyczyny w czymś innym. Wielkie dzięki za pomoc, dzięki wam nie usmaze się tego lata w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pniznikow
      Witam, mam problem w swoim MF 3050. Gdy wrzucam wsteczny na lewarku z zakresem A i B to ciągnik w ogóle nie jedzie. Na zakresie B działa prawidłowo lecz na A w ogóle nie działa. Wsteczny da sie normalnie wrzucić ale ciągnik po prostu stoi w miejscu. Mam skrzynie 16x16. W ogóle lewarek jakoś dziwnie działa, nie chodzi lekko jak ten ze zmianą biegów tylko jakoś ciężko i jakby miał jakiś opór, czasem ciężko jest wrzucić zakres B w przód.
    • Przez sloneczko18
      Witam. Mam kłopot ze światłami w MF255. Gdy chciałem podłączyć lampę roboczą pod gniazdo przyczepy, zgasła prawa lampa postojowa, i nie ma obu świateł stop, reszta świateł (kierunki, postojowe przednie, krótkie, długie, lewe postojowe tylne, oświetlenie wskaźników) działa. Nie ma tylko świateł stop i prawej tylnej postojówki. Żarówki sprawne, bezpieczniki w skrzynce też sprawne. Nie mam pojęcia gdzie tkwi problem. Proszę o pomoc.
    • Przez Marcinwidwa
      Witam,
      Kupiłem Renault Ares RX-550, posiada on sterownik podnośnika tylnego TCE-10.
      Jest z nim problem, otóż w żaden sposób nie można zmienić siły (prędkości) opuszczania, np przy podpięciu płógów do podnośnika z dużą siłą uderzają one w ziemię w położeniu opuszczania.
      Podnoszenie jest płynne i bezproblemowe.
      Postępowanie zgodnie z instrukcją obsługi niestety się nie sprawdza, po prostu nie można wejść w tryb zmiany prędkości opuszczania.
    • Przez proxima64
      Witam panowie. Jako że posiadam siewnik zbożowy Amazone d7 special II typ 30 chciałbym zacząć (a właściwie zacząłem) wykonywać nim ścieżki technologiczne. Pierwsze próby zrobiłem wiosną na małym kawałku. W tedy ścieżki robiłem zamykając zasuwki w siewniku ręcznie. Jednak wiadomo jest to dość uciążliwe gdyż musiałem wysiadać z ciągnika po przejechaniu przejazdu raz do o koła (jadąc w jedną stronę robię ścieżkę na jedno koło, a wracając na drugie). Na jesień chciałem to udogodnić i zrobiłem zamykanie zasuwek na sprężynie, a otwieranie zasuw miało odbywać się za pomocą linki którą pociągałem z kabiny (plan końcowy był taki aby sterowanie odbywało się za pomocą silniczka el. od wycieraczek ale się nie wyrobiłem). Na sucho wszystko chodziło bez problemu jednak po zasypaniu skrzyni ziarnem pojawiły się problemy. Pierwszą ścieżkę udało się jeszcze jakoś wykonać ale kolejne to była katorga ponieważ w prowadnicę zasuwek wpadały ziarna i nie można było ich zamknąć ponieważ się klinowały (nawet rękoma było trudno). I teraz nie wiem czy jest sens bawić się w te wszystkie przeróbki jeżeli to nie będzie chciało chodzić? choć jest dużo takich przeróbek na af. A może ma ktoś jakiś inny pewny i sprawdzony sposób na wykonywanie takich ścieżek (rozłączanie rolek odpada). Wszystkie pomysły mile widziane .
       
    • Przez leśny23
      Witam. Jestem nowy na tym forum więc przepraszam jak coś napisałem nie tak lub nie w tym miejscu.
      Posiadam Sama Explorera 65 z 89r. i mam taki problem gdyż jak postoi pewien czas czasami 30 min. czasami kilka godzin przestaje działać wspomaganie. Po odpaleniu nie idzie skręcić kierownicą, czasami kierownica się kręci a koła nie skręcają. Bywa że pod dodaniu gazu problem ustaje ale nie zawsze tak jest, czasami dość długo trzeba walczyć z nim, niekiedy ponowne zgaszenie i odpalenie ciągnika pomaga. Ktoś z was miał może taki problem lub wie co może być tego przyczyną? 
      Z góry dziękuje za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.