Polecane posty

dysia    0

Witam :)

jestem studentką ostatniego roku zootechniki. Studia kończę w lipcu a pracę magisterską planuję obronić we wrześniu.

Studiowałam Zootechnikę na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie, na studiach inżynierskich wybrałam specjalność Hodowla Zwierząt, a na magisterskich Żywienie i Dietetyka Zwierząt.

Mam doświadczenie w pracy ze zwierzętami, m.in praca w Niemczech na fermie bydła mlecznego.

Jako że jestem z małopolski, to ze znalezieniem pracy w zawodzie jest dosyć ciężko, stąd też moje pytanie, czy ktoś z Was słyszał może o pracy dla zootechnika bądź doradcy żywieniowego na terenie małopolski? :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez fernie476
      .
    • Przez Pompad2
      Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.
    • Przez srubek99334
      Witam szukam pracy w gospodarstwie na okres całego lipca i część sierpnia
      Jestem wyszkolony praktycznie jak i teoretycznie w każdej pracy w gospodrstwie
      Posiadam prawo jazdy kat. B i T oraz własny samochód 
      Region to Zachodnio-pomorskie, pomorskie i górna wielkopolska jeśli było by to niedaleko mojego miejsca zamieszkania nie jest potrzebny nocleg 

• Przez LubieTosty