Skocz do zawartości
Fugeo

Reanult Ares seria 600

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
Fugeo    21

Witam

 

Potrzebuję opinii na temat ciągników Renault Ares serii 600. Co lubi się w nich psuć, ile kosztują ewentualne części.

Rozglądam się za czymś używanym i najbardziej w oko wpadł mi model 630.

Póki co to wyczytałem, że w tych ciągnikach lubi wysiadać sterownik EHR - ile kosztuje jest jego ewentualna wymiana/naprawa?

Czy skrzynie w tych ciągnikach lubią się psuć? Jak wygląda spalanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Styzus    42

użytkuje właśnie Aresa 630rz, wg mnie pali nie najgorzej oczywiście zależy co mu na dupe zaczepisz, musisz łac dobrej jakości oleje m.in. fuschs'a, silnik jd wytrzymała jednostka, żwawy ciągnik, duży zakres biegów 32x32, sprzęgło w gałce od biegow. wg mnie godny polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    21

A ten sterownik od EHR często się psuje?

Szukać ze skrzynią mechaniczną najlepiej?

Wszystkie używane mają po ok. 6000 tys godzin - jest się czego obawiać?

Edytowano przez Fugeo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Styzus    42

hmmm, czy często to nie wiem, u żadnych z moich znajomych którzy maja aresy nie słyszałem, zeby padł ehr. ja osobiście polecam skrzynie z przelozeniami 32x32, to jest o ile sir nie mylę skrzynia dyna4 całkowicie wzięta od fergusona. jeśli ciągnik był serwisowany wg ilości mth a nie, zmieni sie olej jak sie przypomni to nie należy obawiać sie o to, w moim wymieniałem tarczki od hamulca ręcznego koszt 140zl a kręcenia na pare dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii EHR regeneracja ostatnio kosztowała 2500 zł (firma ta wysyłała panel do Francji, czas oczekiwania od 2 tygodni do miesiąca), używany o ile uda się dostać około 3500 zł. Serwis Claasa życzy sobie za taki panel w trybie expresowym około 8000 zł po negocjacjach i dłuższym terminie realizacji cena spada do około 6000 zł a Korbanek ostatnio gdy sprawdzałem, za sam panel chciał ponad 9000 zł.

 

W kwestii ciągników u handlarzy uważaj, ostatnio zajechałem do pewnego jegomościa aby obejrzeć z ciekawości maszynę którą wystawił, a że nie byłem umówiony to zastałem ciągnik rozebrany, cała instalacja wybebeszona panelu brak...a więc jeśli już kupujesz kup od rolnika i raczej cena nie będzie okazyjna. Jeśli ktoś serwisuje ciągnik jak należy to nie odda go za pół darmo.


Skrzynie 32x32 mogę polecić, elektrohydrauliczny rewers również a przy przebiegu 6000 godzin o ile jest realny to już będą pewne mankamenty się pojawiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja leję oleje Orlenu,nie uważam by były gorsze od innych mocno przereklamowanych.
6 tys. mth? Cuda się zdarzają ale bardzo rzadko...
Od polskiego rolnika zachodni traktor? Trzeba uważać bo często porostu ktoś próbuje pozbyć się bubla który pożarł juz kupę kasy na remonty i właściciel stracił do niego cierpliwość.
Myślę że najważniejsze to dobrze sprawdzić czy wszystko działa poprawnie na zimnym jak i gorącym oleju. Standardowo jak przy każdej marce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

A ten sterownik od EHR często się psuje?

Szukać ze skrzynią mechaniczną najlepiej?

Wszystkie używane mają po ok. 6000 tys godzin - jest się czego obawiać?

 

8 tyś i w górę to jest realny przebieg zdarzają się z mniejszym przebiegiem ale jak byś sam go sprowadził mógł byś powiedzieć że ma te 6tyś mth.

Nawet jak ma te 10-12tyś nie ma się czego bać jeśli jest w dobrym stanie techniczno wizualnym( choć takie najczęściej mają cofnięte liczniki)

A tak naprawdę żeby go przetestować to w pole i tylko tak można ocenić jak chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez nowy1302
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc  w temacie  mojego renault 90 34 z 1990roku . Mianowicie na zimnym silniku  nie działa podnośnik, a wspomaganie też nie chodzi  idealnie
      Po kilku minutach  pracy lub przejechaniu kilku kółek  wszystko niby wraca  do normy. 
      Pozdrawiam wszystkich i liczę  na Waszą pomoc.
    • Przez tomek2201
      Witam. Proszę użytków tego ciągnika na temat spalania. Konkretnie w jakiej pracy, z jakim sprzętem i jakiej szerokości roboczej? Będę wdzięczny za odpowiedzi ponieważ zamierzam kupić taki ciągnik lub zastanawiam się też nad MF 6160.
    • Przez macherr
      Renault z 3 półbiegami sprzęgło szarpało przy każdym ruszeniu, nowa pompa trzy sekcyjna, nowe tarcze w skrzyni, ciśnienie na bloku zaworowym wyregulowane 23 bary, nowy olej ,nowe filtry skrzyni , sprawdzony potencjometr sprzęgła , sprawdzone wszystkie połączenia , sprawdzone cewki a sprzęgło dalej szarpało. Napisze bo może ktoś ma taki sam problem. Rozebrałem  zawory proporcjonalne ( rozkręca się je od środka ) i wcale nie były zacięte tam gdzie pracuje tłoczek w oleju lecz  zacięty był tłoczek ten który pociąga cewka  znajduje się wewnątrz za  popychaczem.  Cienki śrubokręt, nafta, godzina ruszania i tłoczek zaczął pracować lekko ( a już zacząłem szukać nowego zaworu,  cena około 800 zł. )  Ciągnik rusza normalnie można wyczuć sprzęgło.
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.