Skocz do zawartości
Fugeo

Reanult Ares seria 600

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
Fugeo    28

Witam

 

Potrzebuję opinii na temat ciągników Renault Ares serii 600. Co lubi się w nich psuć, ile kosztują ewentualne części.

Rozglądam się za czymś używanym i najbardziej w oko wpadł mi model 630.

Póki co to wyczytałem, że w tych ciągnikach lubi wysiadać sterownik EHR - ile kosztuje jest jego ewentualna wymiana/naprawa?

Czy skrzynie w tych ciągnikach lubią się psuć? Jak wygląda spalanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Styzus    42

użytkuje właśnie Aresa 630rz, wg mnie pali nie najgorzej oczywiście zależy co mu na dupe zaczepisz, musisz łac dobrej jakości oleje m.in. fuschs'a, silnik jd wytrzymała jednostka, żwawy ciągnik, duży zakres biegów 32x32, sprzęgło w gałce od biegow. wg mnie godny polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    28

A ten sterownik od EHR często się psuje?

Szukać ze skrzynią mechaniczną najlepiej?

Wszystkie używane mają po ok. 6000 tys godzin - jest się czego obawiać?

Edytowano przez Fugeo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Styzus    42

hmmm, czy często to nie wiem, u żadnych z moich znajomych którzy maja aresy nie słyszałem, zeby padł ehr. ja osobiście polecam skrzynie z przelozeniami 32x32, to jest o ile sir nie mylę skrzynia dyna4 całkowicie wzięta od fergusona. jeśli ciągnik był serwisowany wg ilości mth a nie, zmieni sie olej jak sie przypomni to nie należy obawiać sie o to, w moim wymieniałem tarczki od hamulca ręcznego koszt 140zl a kręcenia na pare dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii EHR regeneracja ostatnio kosztowała 2500 zł (firma ta wysyłała panel do Francji, czas oczekiwania od 2 tygodni do miesiąca), używany o ile uda się dostać około 3500 zł. Serwis Claasa życzy sobie za taki panel w trybie expresowym około 8000 zł po negocjacjach i dłuższym terminie realizacji cena spada do około 6000 zł a Korbanek ostatnio gdy sprawdzałem, za sam panel chciał ponad 9000 zł.

 

W kwestii ciągników u handlarzy uważaj, ostatnio zajechałem do pewnego jegomościa aby obejrzeć z ciekawości maszynę którą wystawił, a że nie byłem umówiony to zastałem ciągnik rozebrany, cała instalacja wybebeszona panelu brak...a więc jeśli już kupujesz kup od rolnika i raczej cena nie będzie okazyjna. Jeśli ktoś serwisuje ciągnik jak należy to nie odda go za pół darmo.


Skrzynie 32x32 mogę polecić, elektrohydrauliczny rewers również a przy przebiegu 6000 godzin o ile jest realny to już będą pewne mankamenty się pojawiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja leję oleje Orlenu,nie uważam by były gorsze od innych mocno przereklamowanych.
6 tys. mth? Cuda się zdarzają ale bardzo rzadko...
Od polskiego rolnika zachodni traktor? Trzeba uważać bo często porostu ktoś próbuje pozbyć się bubla który pożarł juz kupę kasy na remonty i właściciel stracił do niego cierpliwość.
Myślę że najważniejsze to dobrze sprawdzić czy wszystko działa poprawnie na zimnym jak i gorącym oleju. Standardowo jak przy każdej marce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

A ten sterownik od EHR często się psuje?

Szukać ze skrzynią mechaniczną najlepiej?

Wszystkie używane mają po ok. 6000 tys godzin - jest się czego obawiać?

 

8 tyś i w górę to jest realny przebieg zdarzają się z mniejszym przebiegiem ale jak byś sam go sprowadził mógł byś powiedzieć że ma te 6tyś mth.

Nawet jak ma te 10-12tyś nie ma się czego bać jeśli jest w dobrym stanie techniczno wizualnym( choć takie najczęściej mają cofnięte liczniki)

A tak naprawdę żeby go przetestować to w pole i tylko tak można ocenić jak chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      od czego ona jest?
      Wcześniej migała 4 od prawej, jak sie nie myle od stanu oleju przekładniowego. Teraz świeci wykrzyknik i czasem dołączaja do niego kontrolki stopu z sygnałem dżwiękowym.
      Stan oleju sięga dolnej kreski (min) na bagnecie.

    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez DEMONxXx
      Witam 
      Da się samemu zregenerować rozdzielacz EHR?  Chodzi mi o wymianę uszczelnien to coś pomoże czy wyrabiają się tam części metalowe?
      są tam jeszcze jakieś uszczelnienia oprócz oringów na elektrozaworach?
    • Przez PawelS
      Mam pytanie odnośnie gazu nożnego czy jest jakaś jego regulacja gdyż u mnie jest bardzo czuły i bardzo ciężko go wyczuć, byle większa dziura i ciężko opanować ciągnik na stałych obrotach. Na gazie ręcznym wszytko ładnie pięknie chodzi 
      Kabina wiadomo jak sama nazwa wskazuje jest na sprężynach i każdy większy wybój/dołek powoduje że ciężko wyczuć gaz nożny .... 
      Proszę o jakieś porady i kwestie na ten temat 
       
    • Przez michalkowalski115
      Witam. Otóż w mojej renowce nie ma prądu w górnym panelu (tam gdzie radio) , nie ma podświetlenia zegara, przycisków halogenów  . Dodam ze już wcześniej miałem problem gdyż do radia zamiast 12 v dochodziło 6v i radio podczas pracy wyłączało się. Teraz w ogóle nic tam nie działa. Światła tylne , stop, kierunki działają. Czy ma ktoś pomysł co to może być ? Sprawdziłem przekaźniki i wszystkie dzialaja 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.