Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda, ze wlasciciel nie zostawil starych zdjec z poprzedniego ogloszenia - http://olx.pl/oferta/bizon-rekord-new-holland-z058-784-mth-igla-CID757-IDeEfPl.html

 

Widac, ze go podmalowal - sam kosz obrotowy chlodnicy ma ciemniejszy odcien, kierownica - pioropusz w sieczkarni tez jest caly niebieski od wewnatrz - ile by nie kosil zawsze cos sie wyciera, plansze bialo-czerwone sa odwrotnie naklejone - po co to wymieniac w maszynie ktora ma rzekome 800mth?

 

Dla mnie za duzo tutaj kombinacji, gdyby miala to byc taka igla to juz dawno by sie sprzedal, jesli chcesz moge podac namiar do osoby ktora troche ma pojecie i ogladala go na miejscu - nie jest wart tej ceny.

Opublikowano

to do czego mu dźwignią od hydrostatu ?

Mylisz dzojstik z hydrostatem a to dwie różne sprawy. Dzojstik wystempuje w wielu kombajnach i chodzi o to żebyś miał wszystko w jednym ręku, potrzebna do tego jest hydraulika na elektrozaworach i wtedy są przyciski w dżoju  i tak sterujesz, dodatkowo jak jest hydrostat to i jazdę sterujesz dżojem a gdy napęd jest tradycyjny to w dżoju jest tylko przyspieszacz i tak jest w tym Rekordzie.

Opublikowano

ptaszyna wiem co to hydrostat i jak działają elektrozawory Ale dzięki za wyjaśnienie bo myślałem że jak ma yoj to ma hydrostat :) doszedłem do wniosku ze chyba odpuszczę sobie rekorda....

Opublikowano

Rekordy to bardzo dobre kombajny, a co najważniejsze tanie w eksploatacji, jak naprawdę pewny to można zapłacić trochę większą sumkę a odwdzięczy się bezawaryjnością, a jak trafisz na wyeksploatowanego kapola to niestety będzie się psuł i będziesz klnął na niego :)

Opublikowano (edytowane)

To w takim razie po co on ma perforowaną (z dziórami) blachę poniżej wydechu? Wydawało mi się że wersje hydro miały taką blachę z uwagi na chłodnicę oleju hydraulicznego?

Edytowane przez grzepo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Zdzichsiemacho
      Witam szanowne grono, chciałbym zmierzyć kompresje w silniku bizona, w internecie jest sporo zestawów ale typowo do samochodów, konstrukcja montażu wtryskiwacza w bizonie, na pierwszy rzut oka wyklucza użycie takich zestawów. łapka która trzyma wtryskiwacz równocześnie trzyma też  wałek od popychaczy. w tych zestawach jest uchwyt w kształt litery H i nie widzę możliwości zamontowania  go w silniku bizona, myślałem żeby nabyć jakiś wtryskiwacz i przerobić go na adapter.  Poradzicie cos? Pozdrawiam
    • Przez APPACZ1
      witam Bizon rekord wyrzuca sita od wczoraj wieczora wymieniłem 3 pręty którymi mocuje się sita praktycznie nie da się kosić co parę hektarów pręt z dwóteownikiem lądóją w żmijce od podajnika kłosowego czy konieczne jest wymienienie kosza sitowego jaka jest przyczyna czy można to jakoś obdziadować by żniwa dokończyć miał może ktoś taką sytuację
    • Przez GrzegorzSzynal
      Witam!
      Drodzy forumowicze posiadam heder nowego typu do kombajnu Bizon Z056 napędzany jednym wałkiem. Chciałem zakupić kilka części, lecz w żadnym katalogu pdf  dostępnym w sieci jak i w wersji papierowej nie jest rozrysowany napęd na jeden wałek. Mam ogromną prośbę do posiadaczy katalogu od Rekorda o udostępnienie dwóch stron wersji pdf lub nawet zdjęcia rysunku i nr katalogowych. Chciałem porównać numery katalogowe przed zamówieniem części zamiennych. Domyślam się, że jeżeli Rekordy wychodziły z takimi hederami to właśnie katalog to uwzględnia. Podaję e-mail i liczę na waszą pomoc.
      szynalek@o2.pl
      Pozdrawiam.
    • Przez PawcioN
      witam może ktoś mi podpowie jak ustawic bizona do koszenia jęczmienia ozimego problem w tym ze sa duze straty 
    • Przez pawlik794
      Witam , muszę wymienić łożysko na wałku weĵścowym do zwolnicy ( z bębnem hamulcowym)  czy da się rozpołowić obudowę bez odkręcania jej od  wspornika ?
      Odpowiem potomnym, trzeba całość odkręcić od kombajnu bo półoś mocująca przednie  koło musi być rozkręcona od tyłu, dopiero rozejdą się połówki obudowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v