Gość Profil usunięty

Opony tylne do C-330.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kupię opony 12.4-28 w dobrym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Moje mają oznaczenie 12.4/11-28 i o takie mi chodzi. Ile sobie je cenisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

Opony razem z obręczami i dętkami za 600zl. Opony są naprawde ładne nigdy nie przebite, nie zniszczona kostka. W galerii możesz je zobaczyć bo mam je nadal na c-330. Obręcze są w kiepskim stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    8

12,4/11-28 to są opony 11,2-28. nie myl tego rozmiaru z 12,4-28. mam takie opony 12,4/11-28 i 12,4-28 i jest różni kilka cm pomiędzy tymi oponami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelll48
      A więc tak jak w temacie...W przyszłości chciałbym zmienić opony w Ursusie C-330M na jakieś szersze,ale nie wiem jakie mogą być,żeby pasowały na oryginalną felgę.Jest to przydatne iż każdy wie że 30'stka na orka a tym bardziej na wiosnę i na mokrych terenach ma wielkie kłopoty...(w tym roku jeszcze mam orkę na podmokłych terenach i wiem że nie obejdzie się bez jakiś kłopotów[zaczynam teraz przed zimą ponieważ na wiosnę nie wjadę,a na wiosnę wjadę kultywatorem ])
      Z góry Wszystkim Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
    • Przez Damiano604
      Witam, zastanawiam się nad kupnem opon do mojego zetora, opony to Taurus 12,4-36 niestety jedna z nich ma wklejoną od sodka łatkę. Mój zetor miał założone przedtem opony 13,6-36  mysle ze gdybym założył te 12,4 to chyba nie było by żadnego problemu, lecz najpierw chciałbym się dowiedziec czy warto kupić taką oponę wysyłam kilka zdj. jak to wygląda w relu: 
       




    • Przez Palmusny
      Witam.
      Mam pytanie dotyczące opon do przyczepy , na moje felgi są na rozmiar opon 10-15 jedna opona mi "wybuchła" i szukając znalazłem na internecie ofertę  w której opona jest rozmiaru 
      31x10,50 r15 ale jest odpowiednikiem opony 
       10,5- 15.3I oto moje pytania :
      Czy to jest dobra "przemiana" rozmiaru opony podana przez autora aukcji 
      Czy będzie to opona odpowiednia na felgę na którą oryginalnie nakładane są opony 10-15
    • Przez hurtoponyPL
      Witam, sprzedam markowe opony firmy Farmking.
       
      Farmking jest producentem opon rolniczych w Indiach .Jest również wiodącą marką i najczęsciej eksportowaną oponą rolniczą. Punkt badawczy oraz zakład produkcyjny znajduje się w północnych w Indiach. Firma obecnie posiada już akredytację ISO 9001:2008. Farmking to opony o europejskiej jakości.
       
      W sprzedaży wyłącznie nowe opony.
       
      W ofercie mamy wszystkie popularne rozmiary, bieżniki: jodła, rowek i inne.
       
      Sprzedajemy także opony innych producentów (Trayal, Malhotra).
       
      Formy dostawy :
      -Przesyłka kurierska pobraniowa - Wysyłamy opony w każde miejsce w Polsce a ty zapłacisz przy odbiorze.
      lub
      -Odbiór osobisty w Mysłowicach

      Przy zakupie powyżej jednej sztuki szt Dostawa Gratis !!!!

      Wystawiamy Fakturę VAT lub paragon
      Wszystkie Opony objęte gwarancją producenta.
       
      Zapraszamy do zakupu poprzez nasz sklep internetowy na www.hurtopony.pl
      lub przez portal olx.
       
      (data ogłoszenia 03.07.2015)
       
    • Przez agrofoto
      Artykuł sponsorowany

       

       

      0dwiedź nas na AgroShow w Bednarach na stoisku 622, sektor C

       

       

      VT-TRACTOR to flagowa linia ogumienia do pojazdów rolniczych klasy premium firmy Bridgestone, największego na świecie producent opon i wyrobów z gumy. Opony zaprojektowano tak, aby przyczyniały się do zwiększenia produkcji rolnej, wydajności pojazdów, a także ochrony gleby.

       



       

      Dzięki "bardzo wysokiemu ugięciu" (VF) i zaawansowanej konstrukcji bieżnika, opona Bridgestone VT-TRACTOR może być używana przy niższym ciśnieniu niż w przypadku standardowych opon. Zostawia ona większy ślad i przyczynia się do uzyskania większych zbiorów. Przyspiesza pracę, przenosi większe obciążenia i zużywa mniej paliwa, jednocześnie chroniąc glebę.

       

      Większa wydajność i mniejsze ugniatanie gleby

       

      Dzięki specjalnemu profilowi stopki, opona Bridgestone VT-TRACTOR pozwala na większe ugięcie przy niższym ciśnieniu w porównaniu do opon standardowych i opon o "podwyższonym ugięciu" (IF). Opony o bardzo wysokim ugięciu (VF) przy niskim ciśnieniu roboczym (0,8 bar) pozostawiają ślad do 26% większy niż opony konkurencji*, przez co zmniejszają ugniatanie gleby i przyczyniają się do zwiększenia produkcji.

       

      Doskonała przyczepność i większa wydajność

       

      W oponie VT-TRACTOR zastosowano nową konstrukcję żebrowania, która minimalizuje poślizg i odkształcenia gruntu, zapewniając doskonałą przyczepność, a tym samym szybsze tempo pracy w polu. Testy przeprowadzone przez Bridgestone** wykazały, że dzięki oponom VT-TRACTOR możliwe jest zwiększenie wydajności nawet do hektara dziennie w porównaniu z innymi oponami obecnymi na rynku.

       

      Niższe koszty operacyjne

       

      Lepsza przyczepność oznacza zmniejszenie kosztów eksploatacji dzięki oszczędnościom paliwa. W porównaniu do opon konkurencyjnych używanych przy ciśnieniu 1,0 bar, opona Bridgestone VF z ciśnieniem 0,8 bar gwarantuje oszczędność paliwa rzędu 36 litrów/50 ha***.

       

      Bridgestone VT-TRACTOR przenosi także ładunki cięższe o 40% w porównaniu do standardowych opon, przy zachowaniu tej samej prędkości. Oznacza to mniej cykli transportowych oraz dalsze zmniejszenie kosztów operacyjnych.

       

      Większa wydajność

       

      Dzięki oponie Bridgestone VT-TRACTOR, rolnicy zyskują również na czasie, ponieważ nie muszą się zatrzymywać żeby zmienić ciśnienie w oponach, gdy wjeżdżają z pola na drogę i z drogi na pole. Ponadto VT-TRACTOR sprawia, że kierowanie pojazdem jest łatwiejsze i wygodniejsze – jest to ważny atut podczas długich i ciężkich dni pracy. Bardziej elastyczna konstrukcja ściany bocznej tłumi nierówności podłoża, a dłuższe żebra bieżnika zapewniają płynne prowadzenie.

       

      Nowa oferta Bridgestone skierowana jest na rosnący najwyższy segment rynku opon rolniczych, dla dużych gospodarstw rolnych i podmiotów korzystających z najnowszych pojazdów. Opony VT-TRACTOR są obecnie dostępne w całej Europie, w rozmiarach od 28 do 42 cali.

       

      Bridgestone, światowy lider w dziedzinie opon rolniczych

       

      Od dziesięcioleci Bridgestone pozostaje w czołówce segmentu opon rolniczych dzięki swojej legendarnej marce Firestone. Dzięki długiej historii i ogromnemu dorobkowi, Firestone jest wiodącą na świecie marką opon rolniczych o stałej obecności na rynku europejskim. Ostatnie aktualizacje i poszerzenie oferty Firestone pozwoliły Bridgestone na pokrycie około 95% aktualnego zapotrzebowania rynku na opony do ciągników. Nowa opona Bridgestone VT-TRACTOR stanowić będzie uzupełnienie tego zapotrzebowania w najwyższym segmencie opon rolniczych.

       

      0dwiedź nas na AgroShow w Bednarach na stoisku 622, sektor C

       

       

      *Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu  1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

       

      **Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) z wykorzystaniem holowanego ciągnika w celu symulowania obciążenia.

       

      ***Na podstawie wewnętrznych testów Bridgestone przeprowadzonych w Bernburg (Saksonia-Anhalt, Niemcy) dla opon o rozmiarach IF 600/70 R30 i IF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1,0 bar) oraz VF 600/70 R30 i VF 710/70 R42 (przy ciśnieniu 1,0 i 0,8 bar) przy zastosowaniu techniki objętościowego pomiaru paliwa. 

       

      Artykuł sponsorowany
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.