Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fiat
rafikkisiel    0
Napisano (edytowany)

Witam mam takie pytanie do osob ktore znaja te prasy otoz w mojej prasie jak uruchamiam sterownik to wyskoczy mi model sterownika a po paru sekundach na ekranie pojawiaja sie takie kreski {----} i piszczy usowam wiec błąd trabką. Mam w komorze ustawiona bele na 120 i gdy dojdzie do 120 to powinien sterownik piszczec i dawac sygnał zeby siatka sie pobrała a tego wogole nie robi.

 

Co moze byc przyczyna? dodam ze na ekranie pyłga strzałka nad takim rysunkiem{komora i kłudka zamknieta narysowana jest}

Ta prasa to identyczna jak prasa new holland 640 

Z góry dzieki licze na wasza pomoc! 

Edytowano przez rafikkisiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scappy    10

Witam mam takie pytanie do osob ktore znaja te prasy otoz w mojej prasie jak uruchamiam sterownik to wyskoczy mi model sterownika a po paru sekundach na ekranie pojawiaja sie takie kreski {----} i piszczy usowam wiec błąd trabką. Mam w komorze ustawiona bele na 120 i gdy dojdzie do 120 to powinien sterownik piszczec i dawac sygnał zeby siatka sie pobrała a tego wogole nie robi.

 

Co moze byc przyczyna? dodam ze na ekranie pyłga strzałka nad takim rysunkiem{komora i kłudka zamknieta narysowana jest}

Ta prasa to identyczna jak prasa new holland 640 

Z góry dzieki licze na wasza pomoc! 

 

Kreski pojawią się chyba przez któryś magnes , po prostu jest nie na miejscu . Mi komputer też nie piszczy przy podawaniu siatki :) . A ikona z kłódka to zamknięta komora (zabezpieczona)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafikkisiel    0

ok teraz na automacie poda siatke ale noz nie opada sam [automatycznie], tylko musze wcisnac guzik przez co ''na oko owijam balota siatka'' co moze byc przyczyna tego ze noz nie opada w odpowiednim momencie poprastu siatka owija i owija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kozob    0

rozumie że chodzi o guzik od cofania podajnika siatki. Czy jeśli tego nie zrobisz to nie wyrzuca ci błędu na sterowniki??? jeśli tak to masz źle wuregulowany potencjometr od podawania siatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafikkisiel    0

no tez mysle ze albo zle wyregulowany aparat od siatki ALBO zle wyregulowany noz  blad wyskakuje po paru sekundach jak siatke wciagnie ale w ktorym miejscu regulowac tym aparatem od podawania siatki? bo noz to wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam  Jak dobic oleju do układu siły zgmiotu prasu br 7060 bo pojawiło mi sie przy tym zegarze kilka kropli oleju   prosze o podpowiedz jak to zrobic 
    • Przez avanttura
      Zna ktoś przyczynę owijania się słomy  szczególnie krótkiej pod pierwszy  walec w 654 , jak z tym sobie poradzić ?
      https://www.fotosik.pl/zdjecie/bd7fcee9495c4906
    • Przez asus921
      Witam
      Mam propozycje kupna prasy New Holland BR 550 2006 rok, owijanie na podwojny sznurek, z tego co widze, to BR 560 miala juz siatke i chyba rotor + noze.
      Po pierwsze mial ktos stycznosc z taka prasa? Bardzo malo w Polsce mozna znalezc.
      Obecnie mam Feraboli FF66H z szerokim podbieraczem. Pasowa zmiennokomorowa. Jestem raczej zadowolony. Wczesniej tez same pasowki. Ten New Holland jest nowszy i w dobrej cenie, tylko dlatego sie zastanawiam.
      Podzwonilem, popytalem i wyglada na to, ze tam sa lancuchy od Krone, to bedzie taka sama prasa jak Krone 125 czy 130. Koszt lanuchow okolo 2100-2300, rolek okolo 1300, zebatki 600
      Rolki sie zmienia zawsze przy zmianie lancucha? Cos slyszalem o przerobkach na lozyska.
       
    • Przez Kondzio55
      Mam problem z moim komputerem w prasie Br 6090 . Mianowicie,przy owijaniu siatką,gdy aparat już się podnosi to komputer postanawia się resetować czyli wylączy się i wlączy samoczynnie,ale sam już musze dokończyć podnoszenie aparatu aby  uciąć siatke.Siatka owija się caly czas nawet przy resetowaniu. Jest to troche uciązliwe bo trzeba czekać i podnieśc i w tym czasie troche siatki już wciągnie.Dzieje się tak co 15 bel ,czasami co 30 a czasem nawet co 5 bel.  Gdzie szukac przyczyny,komputer,gdzieś kable zwarcie,czujniki??
       
      Drugie pytanie czy da sie ustawić czas pikania od zakonczenia owiniecia siatką do dzwieku?? Owine bele i dopiero po 6 sekundach pika ze bela jest owinieta chociaż już dawno mam ją owinietą i po wyrzuceniu beli musze sam wylączyc sygnał.
    • Przez olo87
      Witajcie, zwracam się do Was koledzy o pomoc w moim problemie. Mianowicie w mojej prasie NH 654 nie pobiera mi sznurka:( przejrzałem cale forum usunąłem usterki, które jak widać są typowe. i teraz moje pytanie brzmi: Z jaką siłą sznurek z prowadnic powinien wychodzić? CIęzko czy średnio czy lekko? oraz jak długie sznurki powinny zostać po ucięciu. Nowe noże, zregenerwane prowadnice przy baryłkach wyregulowane na 50mm a ta świnia nie chce pobrać sznurka:(
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.