Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Poszukuję ciągnika z przednim napędem do około 100km , dziś wpadła mi w oko taka oto renia ceres95x 94rok silnik MWM 85km moje pytanie dotyczy na co szczególnie zwrócić uwagę w tym modelu , dodam że miała pospawana przystawkę do napędu przedniego , z góry nad przystawką delikatnie sączy sie olej, co prawda niewiele ale zawsze coś ... właściciel twierdzi że tak miał odkąd go kupił czyli jakieś 4 lata choć to wygląda na świeżo zamalowane, z tyłu na wyjściu hydrałliki jest zapięty przewód który później wpięty jest w siłownik pomocniczy czy tak to jest fabrycznie czy ktoś to sobie przerobił ? przy skręcie  kół w jedną stronę i drugą do oporu ma się wrażenie że zdusi się silnik  jest wyczuwalny spadek obrotów , na większym gazie tego nie ma, ciągnik nosi ślady iż był rozpoławiany  choc właściciel twierdzi że nic przy nim nie robił ,wystawiony był za 47 tys  ja zaproponowałem 43 tyś, staneło na razie na 44tys , cos mi się wydaję że właściciel chce go szybko sprzedać , czy nie za dużo licząc ewentualne przyszłe naprawy ,brak możliwości odczytu przebiegu bo nie wszystko wyświetla licznik działa tylko cżęść wyświetlacza, dodam iż nie mam doświadczenia w zachodnich markach więc proszę o w miare szybką odpowiedź czy warto sobie nim zawracać głowe? i jakie moga wyniknąć niespodzianki z tej pospawanej przystawki , czy wogole mogła sie rozwalić podczas załączania napędu w czasie ruchu czy poprostu bylo zawadzone o cos wysokiego... ciągnik wczesniej chodził w turze , jest delikatny luz na przednim moście ale minimalny , opony prawie jak nowe na przedzie widac stare były juz łyse...jak twierdzi właściciel u niego pracował na 15 ha a teraz potrzebuje wiekszy i mocniejszy dlatego sprzedaje , ja mam także niecałe 15 ha myślę że dla mnie wystarczy co o tym myślicie?

Opublikowano

Ok dzięki także mam spore obawy przed zakupem jednak prosiłbym aby się ktoś wypowiedział z mechaników lub użytkowników tego sprzętu jakie są ewentualne koszta naprawy skrzyni czy napędu przedniego,rewers załączany jest mechaniczne a przedni napęd przyciskiem pod kierownicą, żółw zając dwa przyciski w gałce od zmiany biegów.

Opublikowano

A co ci tu więcej dodać omiń tego paścia szerokim łukiem, przystawka nie pękła od tak sobie zapewne coś się rozleciało w skrzyni, wąż wpięty bo coś w hydraulice podnośnika padło i podnosi teraz wajchą od hydrauliki zewnętrznej, dalej już mi się nie chce wymieniać, jeśli jest tak jak piszesz i za te pieniądze to szczerze ci powiem ODPUŚĆ SOBIE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v