Skocz do zawartości
jk33

Renault Ceres 95x

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jk33    0

Witam

Poszukuję ciągnika z przednim napędem do około 100km , dziś wpadła mi w oko taka oto renia ceres95x 94rok silnik MWM 85km moje pytanie dotyczy na co szczególnie zwrócić uwagę w tym modelu , dodam że miała pospawana przystawkę do napędu przedniego , z góry nad przystawką delikatnie sączy sie olej, co prawda niewiele ale zawsze coś ... właściciel twierdzi że tak miał odkąd go kupił czyli jakieś 4 lata choć to wygląda na świeżo zamalowane, z tyłu na wyjściu hydrałliki jest zapięty przewód który później wpięty jest w siłownik pomocniczy czy tak to jest fabrycznie czy ktoś to sobie przerobił ? przy skręcie  kół w jedną stronę i drugą do oporu ma się wrażenie że zdusi się silnik  jest wyczuwalny spadek obrotów , na większym gazie tego nie ma, ciągnik nosi ślady iż był rozpoławiany  choc właściciel twierdzi że nic przy nim nie robił ,wystawiony był za 47 tys  ja zaproponowałem 43 tyś, staneło na razie na 44tys , cos mi się wydaję że właściciel chce go szybko sprzedać , czy nie za dużo licząc ewentualne przyszłe naprawy ,brak możliwości odczytu przebiegu bo nie wszystko wyświetla licznik działa tylko cżęść wyświetlacza, dodam iż nie mam doświadczenia w zachodnich markach więc proszę o w miare szybką odpowiedź czy warto sobie nim zawracać głowe? i jakie moga wyniknąć niespodzianki z tej pospawanej przystawki , czy wogole mogła sie rozwalić podczas załączania napędu w czasie ruchu czy poprostu bylo zawadzone o cos wysokiego... ciągnik wczesniej chodził w turze , jest delikatny luz na przednim moście ale minimalny , opony prawie jak nowe na przedzie widac stare były juz łyse...jak twierdzi właściciel u niego pracował na 15 ha a teraz potrzebuje wiekszy i mocniejszy dlatego sprzedaje , ja mam także niecałe 15 ha myślę że dla mnie wystarczy co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Badylarz    13

Na Twoim miejscu bym sobie odpuścił. Podejrzany mi się wydaje z tego opisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jk33    0

Ok dzięki także mam spore obawy przed zakupem jednak prosiłbym aby się ktoś wypowiedział z mechaników lub użytkowników tego sprzętu jakie są ewentualne koszta naprawy skrzyni czy napędu przedniego,rewers załączany jest mechaniczne a przedni napęd przyciskiem pod kierownicą, żółw zając dwa przyciski w gałce od zmiany biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmervip    78

A co ci tu więcej dodać omiń tego paścia szerokim łukiem, przystawka nie pękła od tak sobie zapewne coś się rozleciało w skrzyni, wąż wpięty bo coś w hydraulice podnośnika padło i podnosi teraz wajchą od hydrauliki zewnętrznej, dalej już mi się nie chce wymieniać, jeśli jest tak jak piszesz i za te pieniądze to szczerze ci powiem ODPUŚĆ SOBIE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jk33    0

Dzięki wielkie,ocos takiego właśnie chodziło krótko zwięźle i na temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×