Skocz do zawartości
Fiu2

Celtis 426

Polecane posty

Fiu2    10

Witam na oku mam celtisa 426 z ładowaczem czołowym rok 2007 i lekko ponad 6 tyś mth. Byłem oglądać i mnie zastanawia jedna rzecz mianowicie sprzęgło. Chodzi dość ciężko i podczas wciskania słychać takie jakby buczenie przez chwilę. Biegi wchodzą dobrze bez zgrzytów, rewers (mechaniczny) bez szarpnięć półbieg tak samo. Podczas jazdy wszystko wydaje się ok. Co to może być łożysko oporowe czy tarcze do wymiany? niedawno oglądałem celtisa ale renault i tam sprzęgło lekko się wciskało, nie było słychać żadnych dźwięków może ktoś mi podpowie coś.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Buczy jak lekko wcisniesz czy już mocniej?

Sprzęt lek się nie martw... regeneracja starego to koszt 800zl komplet....
Zakładam takie do 140 konnych ciągników i chodzi elegancko..
W swoim mam takie wstawione i już 4lata jeżdżę bez problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fiu2    10

Buczy od samego początku i nawet jakby lekko drganie było wyczuwalne do tego ciężko się wciska. Dodam jeszcze że łapie przy końcu ale chyba zrezygnuje z niego 77k i ładować w niego jeszcze... trochę lipnie ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tompil    3965

Naprawa suchego sprzęgła to nie taki duży koszt, jeśli poza tym wszystko ok to bym negocjował żeby zszedł z ceny na to sprzęgło i tyle.

Ale jeśli ma więcej rzeczy niepokojących no to cena już nie jest taka atrakcyjna, zwłaszcza że 426 ze zwykłą skrzynią chodzi taniej.

Jeśli wyczuwalne jest drganie to myślę że albo tarcza jest bez tłumików, albo jest już krzywa i będzie drżało. Za długo pewnie na nim nie pochodzi.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Aa co w tym celtisie jest takiego że ma się lać??? Uszczelniacze corteco i wszystko cyna jak zegarek...

Rizbieralem skrzynię w valtrach renault i w John derek w kilku ciagnikach i pod spodem a nie kropelki

Chyba że mowisz że zwykły mechanior to taki co klapie trzydziestki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Dokładnie mowie o takim mechaniorze, a takich u nas jest 90% i żadne corteco nie pomoże i w sumie bez odpowiedniego narzędzia to wcale nie takie proste ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965
Napisano (edytowany)

O co dokładnie chodzi z tym sprzęgłem.? Jak ma suche sprzęgło to jest jakaś inna filozofia niż np. w zetorze forterra. Takie sam wymieniałem i chodzi, a mechanikiem jestem od święta jak coś się popsuje.
Przy okazji dużo jest roboty z wymianą uszczelki pod miską olejową, bo tam jakoś przedni most opiera się na tej misce

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid1156
      Witam, mam pewien problem z Claas axion 810 z 2010r, podczas orki wyskakuje błąd 7738- zbyt wysoka temperatura na wylocie zaworu EGR oraz 7777- zmniejszenie obciązenia w celu zabezpieczenia silnika. Błędy migaja około 5 sekund po czym znikają, podczas wystąpienia błędu ciągnik puszcza czarny dym. Błędy pojawiają sie w pracy na obrotach niższych niz 1800, powyżej nie zdażyło sie żeby błąd wyskoczył. Proszę o jakaś pomoc
    • Przez Fugeo
      Witam
       
      Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?
      Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2
       
       

       
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
    • Przez norek007
      Witam, potrzebuje dokładny  opis kalibracji   EHR  w Claasie Arion 640 Cebis.
       Chciałbym zapytać o te czy małe pokrętła(potencjometry) na panelu  EHR.
      Najważniejsze w jaki położeniu ustawić pokrętło od czułości podnoszenia  EHR.
      Czynności do kalibracji które powinno się wykonać o których wiem to:
      1. Główne pokrętło od wysokości opuszczania ustawić na 60-70%.
      2. Założyć ciężar na ramiona tylne około 200kg.
      3. 6 raz wcisnąć klawisz od amortyzacji tylnego podnośnika( w tym momencie zacznie się kalibracja)
      4. Po kalibracji wyłączyć zapłon  na około 10s.
      Teraz moje pytania do was:
      Czy te czynności które wypisałem  wyżej są prawidłowe i jak ustawić ten potencjometr od czułości pracy ehr (na panelu), czy w ogolę ma znaczenie ustawienie tego potencjometru.
      Pozdawiam!
       
       
       
    • Przez hubis
      Witam,
       
      W Claasie Arion 640 wyświetlił się błąd  Id76ABh. Dotyczy on podnośnika tylniego. Podnośnik nie opuszcza się do końca i podczas pracy sam się podnosi, podejrzewam coś z elektroniką. Czy ma ktoś dostęp do książki błędów i jest w stanie coś więcej powiedzieć o tym błędzie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.