poziomka

Szyba Renault120-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
poziomka    10

Potrzebuję porady odnośnie bocznej szyby w Renault120-54. Ostatnio ona wypadła. Jak ją zamocować jeżeli nie miała ona żadnych zawiasów a miała tylko uchwyt boczny do otwierania szyby. Próbowaliśmy już u mechanika samochodowego podkleić jakimś klejem ale nie pomogło miał ktoś podobny problem? Szyba jest cała więc po co kupować drugą nową,powinno się to dać zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Silikon szklarski lub klej do akwariów. Ważną sprawą jest odpowiednie przygotowanie klejonych powierzchni poprzez odtłuszczenie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Trzeba zastosować dobrej jakości silikon szklarski, gdyż zapewne masz nieodparte pragnienie, aby to okno otwierało się. Jeśli tak połączenie musi być elastyczne. Ze szczególną starannością przyłóż się do odtłuszczenia powierzchni łączonych. Unieruchom szybę, aby nie odchylała się ani nie opadała przynajmniej przez dzień.

Przyjrzyj się jak to jest zrobione po drugiej stronie ciągnika..


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duszek1    1

Jak dobrze przygotujesz podłoże i wstawisz ją na klej do szyb (w tubie czarny i gęsty jak smoła) to potem nawet granatem jej nie wyrwiesz. Wiele rzeczy kleje klejem do szyb i zawsze połączenie jest bardzo mocne. Nawet, żeby wymienić szybę w samochodzie która jest wklejona to trzeba się dobrze nagimnastykować i naskrobać tego diabelstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

tylko taki klej twardnieje, może przy grubszej warstwie będzie nieco bardziej elastyczny, choć wątpię aby na tyle


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poziomka    10

Wczoraj coś tam tata kleił szybka już jest w Reni,zobaczymy czy długo posiedzi :) silikonem od glazury jak nie zda egzaminu to idą wasze pomysły pod działanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Ja tą szybę kleiłem już 3 razy po obu stronach (klejem do szyb)

 

Za pierwszym razem wytrzymał dzień (bo otwierałem)

 

Za drugim razem trzymało z miesiąc i zaczęła się odklejać.

 

Poszedłem do gościa od szyb, powiedział że jeśli nie posmaruje specjalnym podkładem to mogę sobie co najwyżej d*pę tym klejem wysmarować (jego słowa). Pomalowałem tym podkładem, odczekałem godzinę i przykleiłem. Ustawiłem tak aby na zero była w połowie otwarta. Więc jak zamykam to trochę naciąga się w jedną stronę a jak otwieram to trochę w drugą się naciąga. Tak trzyma mi na razie od jesieni i nie widzę żadnych zmian. Szybę kleiłem na ziemi, odkręciłem ten kątownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.