Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

 

Od niedawna posiadam Forda 6610 z roku 1990. Silnik ok 80 koni bez turbo.

Główny problem to bardzo trudny rozruch, podczas gdy jest zimny, trzeba kręcić z minutę żeby zapalił. Mimo że świeca płomieniowa jest podłączona i działa. Dym który się wydobywa ma brudną szarą barwe. Zawory były regulowane.

 

Podejrzewam że wtryskiwacze mogą być kiepskie, ale zamiast na ślepo szukać wolę zapytać bardziej doświadczonych.

 

Za wszelkie uwagi i wskazówki bardzo dziękuję.

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Wróżbita Maciej nie dał rady, ale jesli jest na forum to go pozdrawiam...

 

Założyłem ten temat z nadzieją że są tu osoby chętne do podzielenia się swoimi doświadczeniami i uwagami, bo może jest to akurat jakas typowa i drobna usterka,powodująca ten problem. O tym że musze odwiedzić fachowca, to raczej nikt mi nie musi podpowiadać... Ale dziś ani jutro raczej nie znajdę nikogo kto ma otwarty zakład.

Więc jeśli ktoś ma pomysł, lub miał podobny przypadek i może wnieść nowy watek do tematu, bardzo proszę wypowiedź.

 

Z całym szacunkiem i nie chcę nikogo urazić, ale rady typu jedź do fachowca są średnio pomocne. A posty z przecinkami czyta się o wiele łatwiej.

 

Edytowane przez Kamilek256
Opublikowano

Nie znam nikogo kto mógłby powiedzieć że wtryski Ci leja nie widzac ciagnika napisz może do użytkownika @mariusz93 bo chyba on ma jakiegoś Forda to może Ci podpowie. Mogą być wtryski,  może być to żle ustawiona pompa, może nieszczelnosć ukłądu paliwowego 

Opublikowano

Nie oczekuję by ktoś na odległość stawiał diagnozę.

Wtryski to tylko moje przypuszczenia jakie mi się nasunęły jako pierwsze na myśl.

 

wojtal24 bardzo dziękuję za podpowiedź! :)   Napisze do Niego, i może podzieli się ze mną swoimi uwagami na temat tych traktorów i ich użytkowania.

 

Jeżeli ktoś jeszcze może coś wnieść do tematu, lub miał podobny przypadek i znalazł przyczynę, bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniami.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v