Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
Kamilek256    0

Witam

 

Od niedawna posiadam Forda 6610 z roku 1990. Silnik ok 80 koni bez turbo.

Główny problem to bardzo trudny rozruch, podczas gdy jest zimny, trzeba kręcić z minutę żeby zapalił. Mimo że świeca płomieniowa jest podłączona i działa. Dym który się wydobywa ma brudną szarą barwe. Zawory były regulowane.

 

Podejrzewam że wtryskiwacze mogą być kiepskie, ale zamiast na ślepo szukać wolę zapytać bardziej doświadczonych.

 

Za wszelkie uwagi i wskazówki bardzo dziękuję.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    233

a nie lepiej wykręcić i je sprawdzić u fachowca a nikt na forum nie jest wróżbita Maciejem


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek256    0

Wróżbita Maciej nie dał rady, ale jesli jest na forum to go pozdrawiam...

 

Założyłem ten temat z nadzieją że są tu osoby chętne do podzielenia się swoimi doświadczeniami i uwagami, bo może jest to akurat jakas typowa i drobna usterka,powodująca ten problem. O tym że musze odwiedzić fachowca, to raczej nikt mi nie musi podpowiadać... Ale dziś ani jutro raczej nie znajdę nikogo kto ma otwarty zakład.

Więc jeśli ktoś ma pomysł, lub miał podobny przypadek i może wnieść nowy watek do tematu, bardzo proszę wypowiedź.

 

Z całym szacunkiem i nie chcę nikogo urazić, ale rady typu jedź do fachowca są średnio pomocne. A posty z przecinkami czyta się o wiele łatwiej.

 

Edytowano przez Kamilek256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    233

Nie znam nikogo kto mógłby powiedzieć że wtryski Ci leja nie widzac ciagnika napisz może do użytkownika @mariusz93 bo chyba on ma jakiegoś Forda to może Ci podpowie. Mogą być wtryski,  może być to żle ustawiona pompa, może nieszczelnosć ukłądu paliwowego 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek256    0

Nie oczekuję by ktoś na odległość stawiał diagnozę.

Wtryski to tylko moje przypuszczenia jakie mi się nasunęły jako pierwsze na myśl.

 

wojtal24 bardzo dziękuję za podpowiedź! :)   Napisze do Niego, i może podzieli się ze mną swoimi uwagami na temat tych traktorów i ich użytkowania.

 

Jeżeli ktoś jeszcze może coś wnieść do tematu, lub miał podobny przypadek i znalazł przyczynę, bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniami.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dziubek19
      Witam!
      Staję przed zakupem ciągnika jako pomocniczego w gospodarstwie 25 ha w tym 6 ha warzyw. Zastanawiam się właśnie nad tymi dwoma ciągnikami prosił bym użytkowników o opinie na ich temat. Ciągnik miał by być na wąskich kołach przód 11,2r24 tył 12,4r36 i pracować w siewniku do warzyw w opryskiwaczu ciąganym 1500l i rozsiewaczu nawozu i tu moje pytanie następne czy te ciągniki podniosą 1000kg nawozu plus rozsiewacz raucha ok 300kg???Z specyfikacji i z ceny jaką ustaliłem wydaje mi się że korzystniej wychodzi new holland  (większy podnośnik, silnik 4 cylindry, większy rozstaw osi, ciągnik bardziej wydaje mi się dopracowany) ale również słyszałem że jd ma od 1 marca wprowadzić zmiany w serii 5e nowa maska nowe wnętrze kabiny i co za tym idzię nową cenę . Prosił bym bardzo użytkowników o opinie i spostrzeżenia, z góry dziękuje i pozdrawiam.
      Nowy 5e
       




    • Przez Rendi19
      Witam chciałbym zapytać jak poprawie się to nazywa linki   https://m.fotosik.pl/zdjecie/588799725b652c5e      https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2589020847023393     https://m.fotosik.pl/zdjecie/ca487b9ec89b9cbe 
    • Przez rolnik0987654321
      Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 
         
    • Przez rolnik0987654321
      Witam mam problem z wałkiem wom. Po zimnie wałek na ciepłym  oleju  mozna było zatrzymać ręką, ciśnie które dochodzi do tylnego korpusu to 18 bar w tylnym korpusie zostały wymienione wszystkie uyszczelniacze tarczki są nowe i dalej jest to samo po załączeniu wałek nie osiąga obrotów. Po kolejnym rozbieraniu dzoszlismy do tego ze cinienie ktore wchodzi to 18 bar ale ktore wychodzi tez jest duze i moje pytanie czy ktoś miał coś podobnego żeb y coś doradzic 
         
    • Przez Patryk212
      Co myślicie o New Holland 8240u. Jak z awaryjnością? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?olland 8240 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.