Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford
Kamilek256    0

Witam

 

Od niedawna posiadam Forda 6610 z roku 1990. Silnik ok 80 koni bez turbo.

Główny problem to bardzo trudny rozruch, podczas gdy jest zimny, trzeba kręcić z minutę żeby zapalił. Mimo że świeca płomieniowa jest podłączona i działa. Dym który się wydobywa ma brudną szarą barwe. Zawory były regulowane.

 

Podejrzewam że wtryskiwacze mogą być kiepskie, ale zamiast na ślepo szukać wolę zapytać bardziej doświadczonych.

 

Za wszelkie uwagi i wskazówki bardzo dziękuję.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    192

a nie lepiej wykręcić i je sprawdzić u fachowca a nikt na forum nie jest wróżbita Maciejem


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek256    0

Wróżbita Maciej nie dał rady, ale jesli jest na forum to go pozdrawiam...

 

Założyłem ten temat z nadzieją że są tu osoby chętne do podzielenia się swoimi doświadczeniami i uwagami, bo może jest to akurat jakas typowa i drobna usterka,powodująca ten problem. O tym że musze odwiedzić fachowca, to raczej nikt mi nie musi podpowiadać... Ale dziś ani jutro raczej nie znajdę nikogo kto ma otwarty zakład.

Więc jeśli ktoś ma pomysł, lub miał podobny przypadek i może wnieść nowy watek do tematu, bardzo proszę wypowiedź.

 

Z całym szacunkiem i nie chcę nikogo urazić, ale rady typu jedź do fachowca są średnio pomocne. A posty z przecinkami czyta się o wiele łatwiej.

 

Edytowano przez Kamilek256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    192

Nie znam nikogo kto mógłby powiedzieć że wtryski Ci leja nie widzac ciagnika napisz może do użytkownika @mariusz93 bo chyba on ma jakiegoś Forda to może Ci podpowie. Mogą być wtryski,  może być to żle ustawiona pompa, może nieszczelnosć ukłądu paliwowego 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek256    0

Nie oczekuję by ktoś na odległość stawiał diagnozę.

Wtryski to tylko moje przypuszczenia jakie mi się nasunęły jako pierwsze na myśl.

 

wojtal24 bardzo dziękuję za podpowiedź! :)   Napisze do Niego, i może podzieli się ze mną swoimi uwagami na temat tych traktorów i ich użytkowania.

 

Jeżeli ktoś jeszcze może coś wnieść do tematu, lub miał podobny przypadek i znalazł przyczynę, bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniami.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PiotrStaczak
      Witam. posiadam od 2 lat nowego New Hollanda TD5.95, Pojawił mi się dziś błąd 3842 i ikona oznaczająca " Defekt układu wydechowego, utrata mocy ciągnika". miał może kiedyś taki komunikat?
       
    • Przez Mario81
      Witam. Tak jak w temacie po odpaleniu ciągnika nh t4 powerstar (zwykła pompa bez cr) mruga( nie zawsze) kontrolka od ciśnienia oleju w silniku. Gdy sie zgasi i odpali ponownie kontrolka gasnie. Ja i kilku znajomych co posiadaja ten ciagnik maja ten sam problem. Miał ktos z Was podobny przypadek i go rozwiazał? najpewniej chyba bedzie wkrecic zegar w miejsce czujnika oleju i zobaczy faktycznie jakie tam cisnienie jest
    • Przez Matey
      Witam, ostatnio zainteresowałem się marką NH i chciałbym się dowiedzieć od wszystkich użytkowników jak to z nimi naprawdę jest. Polacacie je/nie polacacie ich ? Chodzi mi własciwie o wszystkie modele Jak awaryjność, spalanie w róźnych pracach, a może ktoś się orientuje jak wypadają w porównaniu z JD ? Pozdrawiam
    • Przez pawel1991a
      Witam.
      potrzebuje opinii co do tego Ciagnika. Zastanawiam sie nad kupnem do nie zbyt ciężkich prac takich jak pryskanie itp.
      Pozdrawiam
    • Przez no1NEWHOLLANDno1
      Czesc
      Czy macie jakie kolwiek problemy ze swoimi maszynkami?
      Moim najwiekszym problemem jest dealer ;/ AGROS-Wrońscy..
      3tyg mi przywoza przewod do hamulcow,mimo ze 2razy byli i zly przywiezli..naprawde szlak mnie trafia..
×